adek Napisano 31 Styczeń 2011 Share Napisano 31 Styczeń 2011 Blueprint Manager to darmowy skrypt, który pomoże Wam szybko i sprawnie ustawić na plane'ach w 3ds max rzuty modelowanych obiektów. Skrypt może się przydać osobom modelujących na podstawie rzutów np. pojazdy. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=1597 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 31 Styczeń 2011 Share Napisano 31 Styczeń 2011 za niedlugo wyjdzie skrypt pomagajacy rozciagnac boxa w scenie..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kr3tz Napisano 31 Styczeń 2011 Share Napisano 31 Styczeń 2011 O nie wierzę, że dożyłem czasu, kiedy coś takiego powstało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelkos Napisano 31 Styczeń 2011 Share Napisano 31 Styczeń 2011 ooo mala rzecz a cieszy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adek Napisano 31 Styczeń 2011 Autor Share Napisano 31 Styczeń 2011 Zdaje się, że swego czasu było strasznie dużo pytań o ustawianie rzutów w programie. To może będzie jedno z rozwiązań. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelkos Napisano 31 Styczeń 2011 Share Napisano 31 Styczeń 2011 Zapewne jest to jedne z rozwiazan Adku, ale napewno nie wyeliminuje pytan o podstawy obslugi softu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monio Napisano 1 Luty 2011 Share Napisano 1 Luty 2011 Co z tego że robi coś prostego. Robi to super szybko i z automatu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ryba747 Napisano 1 Luty 2011 Share Napisano 1 Luty 2011 Warto dodać że autor umieścił bardzo przydatny dla początkujących video tutorial o tworzeniu tego skryptu na CGtuts+ http://cg.tutsplus.com/tutorials/autodesk-3ds-max/3d_cg_vfx_max_3dsmax_maxscript_tutorial_1/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 1 Luty 2011 Share Napisano 1 Luty 2011 za niedlugo wyjdzie skrypt pomagajacy rozciagnac boxa w scenie..... szczerze, wątpię przydatna rzecz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FF Napisano 1 Luty 2011 Share Napisano 1 Luty 2011 a czy jak mam wszystkie plany na jednej bitmapie nie tnac to mi cos da ten skrypt? bo ja sobie wrzucam na plane UVW dopasowany to tekstury i ustawiam. Moze sie myle i to jest lepsze ale wydaje mi sie ze moja metoda jest szybsza niz ciecie planow w jakims innym programie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cortes Napisano 1 Luty 2011 Share Napisano 1 Luty 2011 FF opowiedz więcej o twojej metodzie xD może taki videotutorial by się przydał :PP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelkos Napisano 2 Luty 2011 Share Napisano 2 Luty 2011 Freedom Fighter, twoja metoda calkiem dobra i praktyczna, ale nie zawsze bluepirnty do pobrania sa na jednej bitmapie... jak dla mnie skrypcik tez bardzo przydatny i nie ma chyba co tu dyskutowac czy to potrzebne czy nie, zwlaszcza ze jest za darmo, kto bedzie potrzebowal to sobie po prostu zassa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelkos Napisano 2 Luty 2011 Share Napisano 2 Luty 2011 Freedom Fighter, twoja metoda calkiem dobra i praktyczna, ale nie zawsze bluepirnty do pobrania sa na jednej bitmapie... jak dla mnie skrypcik tez bardzo przydatny i nie ma chyba co tu dyskutowac czy to potrzebne czy nie, zwlaszcza ze jest za darmo, kto bedzie potrzebowal to sobie po prostu zassa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się