Napisano 4 Luty 201114 l Jest problem do rozwiązania. Ja totalnie zgłupiałem :eek:. Mam zanimowaną postać. Scena w viewporcie wyglada tak >>> batch render sceny wygląda tak >>> Rig został zaimportowany do sceny przez reference editor. W render diagnostics nic nie wskazuje na to że jest problem z renderingiem. Przesyłam scene dla rozwiązania problemu http://hotfile.com/dl/101820597/f961488/Problem.zip.html _____________________ Edytowane 4 Luty 201114 l przez mayamak
Napisano 4 Luty 201114 l Hmmm u mnie render wygląda prawidłowo: Jedyne co mi przychodzi do głowy to wyłączenie "Optimize Animation Detection" w ustawieniach MR bądź bake animacji. Pozdr.
Napisano 4 Luty 201114 l Autor Robiłeś może batch render ? Bo w batch render renderuje się błedny sposób. Edytowane 4 Luty 201114 l przez mayamak
Napisano 10 Luty 201114 l MI batchrender tez tak wychodzi jak tobie czyli Frendship Cyraxa :D z MK3 ;/. powiedz mi robisz w ktoryms miejscu FK IK blend? Tzn uzywasz na zmiane FK i IK bo tu moze byc problem. Poza tym ja z 2011 maya zrezygnowalem i bawie sie w 2009 bo tamta mi sie krzaczyła ze tak powiem.
Napisano 10 Luty 201114 l najbezpieczniej jest chyba jednak exportowac animacje do formatu pc2 i renderowac taka "wypalona". Dzieki temu masz 100% pewnosc ze sie nie wykrzaczy.
Napisano 12 Luty 201114 l najbezpieczniej jest chyba jednak exportowac animacje do formatu pc2 i renderowac taka "wypalona". Dzieki temu masz 100% pewnosc ze sie nie wykrzaczy. W Batch renderze nie ma takiego stwierdzenia - "Masz 100% pewności że się nie wykrzaczy!" :))
Napisano 12 Luty 201114 l Judasz! //Twoja wiadomość jest za krótka. Post musi zawierać minimum 10 znaków.
Napisano 12 Luty 201114 l dlatego nie uzywam Maya ;) za to w xsi pojawiają się nie wyrenderowane buckety. każdy soft ma swoje bolączki i niewiadomoocochodzido%&%#$waclawa... z tą logiką kroopson, powinniśmy wrócić do ręcznego rysowania każdej klatki, przynajmniej nic by sie nie wykrzaczało ;) ale batch render mayki to samo zlo. Nie ufam mu nawet w 5 %. Jeszcze nie zdażyło się, żeby wyrenderował więcej niż 3 layery w jednej scenie bez problemu. Da sobie spokój z renderingiem w połowie jakiegoś layera i jeszcze zakomunikuje render successful.
Napisano 12 Luty 201114 l Autor Nie żadnych IK/FK blendów nie mam, było by masakrycznie animować nogi na FK przy walku :O
Napisano 12 Luty 201114 l Zbejkuj animacje na kościach. Przypuszczam że rigg ma jakiś wymuszony loop i viewport reaguje jeszcze właściwie (z opóźnieniem klatki np), ale kiedy batchrender zaczyna liczyć to już bierze rzeczy takimi jakimi są.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto