mayamak Napisano 4 Luty 2011 Napisano 4 Luty 2011 (edytowane) Jest problem do rozwiązania. Ja totalnie zgłupiałem :eek:. Mam zanimowaną postać. Scena w viewporcie wyglada tak >>> batch render sceny wygląda tak >>> Rig został zaimportowany do sceny przez reference editor. W render diagnostics nic nie wskazuje na to że jest problem z renderingiem. Przesyłam scene dla rozwiązania problemu http://hotfile.com/dl/101820597/f961488/Problem.zip.html _____________________ Edytowane 4 Luty 2011 przez mayamak
Marshall Napisano 4 Luty 2011 Napisano 4 Luty 2011 Hmmm u mnie render wygląda prawidłowo: Jedyne co mi przychodzi do głowy to wyłączenie "Optimize Animation Detection" w ustawieniach MR bądź bake animacji. Pozdr.
mayamak Napisano 4 Luty 2011 Autor Napisano 4 Luty 2011 (edytowane) Robiłeś może batch render ? Bo w batch render renderuje się błedny sposób. Edytowane 4 Luty 2011 przez mayamak
Sebazx6r Napisano 10 Luty 2011 Napisano 10 Luty 2011 MI batchrender tez tak wychodzi jak tobie czyli Frendship Cyraxa :D z MK3 ;/. powiedz mi robisz w ktoryms miejscu FK IK blend? Tzn uzywasz na zmiane FK i IK bo tu moze byc problem. Poza tym ja z 2011 maya zrezygnowalem i bawie sie w 2009 bo tamta mi sie krzaczyła ze tak powiem.
Kroopson Napisano 10 Luty 2011 Napisano 10 Luty 2011 najbezpieczniej jest chyba jednak exportowac animacje do formatu pc2 i renderowac taka "wypalona". Dzieki temu masz 100% pewnosc ze sie nie wykrzaczy.
beny Napisano 12 Luty 2011 Napisano 12 Luty 2011 najbezpieczniej jest chyba jednak exportowac animacje do formatu pc2 i renderowac taka "wypalona". Dzieki temu masz 100% pewnosc ze sie nie wykrzaczy. W Batch renderze nie ma takiego stwierdzenia - "Masz 100% pewności że się nie wykrzaczy!" :))
beny Napisano 12 Luty 2011 Napisano 12 Luty 2011 Judasz! //Twoja wiadomość jest za krótka. Post musi zawierać minimum 10 znaków.
bartolomeo Napisano 12 Luty 2011 Napisano 12 Luty 2011 dlatego nie uzywam Maya ;) za to w xsi pojawiają się nie wyrenderowane buckety. każdy soft ma swoje bolączki i niewiadomoocochodzido%&%#$waclawa... z tą logiką kroopson, powinniśmy wrócić do ręcznego rysowania każdej klatki, przynajmniej nic by sie nie wykrzaczało ;) ale batch render mayki to samo zlo. Nie ufam mu nawet w 5 %. Jeszcze nie zdażyło się, żeby wyrenderował więcej niż 3 layery w jednej scenie bez problemu. Da sobie spokój z renderingiem w połowie jakiegoś layera i jeszcze zakomunikuje render successful.
mayamak Napisano 12 Luty 2011 Autor Napisano 12 Luty 2011 Nie żadnych IK/FK blendów nie mam, było by masakrycznie animować nogi na FK przy walku :O
asblaze Napisano 12 Luty 2011 Napisano 12 Luty 2011 Zbejkuj animacje na kościach. Przypuszczam że rigg ma jakiś wymuszony loop i viewport reaguje jeszcze właściwie (z opóźnieniem klatki np), ale kiedy batchrender zaczyna liczyć to już bierze rzeczy takimi jakimi są.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się