Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 19
  • Wyświetleń 6,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

kapibara docelowo,

 

chodziaz za nia wezme sie dopiero po skonczeniu enviromentu

 

narazie koncepcik

 

cheers

Napisano

Sculpt bardzo fajny. Czy docelowo skała wisi poziomo, czy jest przechylona? Bo w tej chwili wygląda mocno przechylona do tyłu (bardziej niż na szkicu), a myślę że lepiej by wyglądała poziomo.

Napisano

widze ze kręcą Cię kapibary ;) (to tak jak mnie bobry) mozesz cos wiecej napisac o samej ideii ?

Edytowane przez jaras

Napisano
  • Autor

mnie bobry tez troche.

 

co do ideii to dam znac jak cos wymysle ;)

 

narazie brudny fotoszopowy obrazek pod nominacje:)

Edytowane przez ttaaddeekk

Napisano
  • Autor

moge :)

to jest 3d, ale zlozone na szybko w PS.

teraz mam zamiar zabrac sie za oswietlanie tego i komponowanie.

Napisano

Gratulujemy nominacji w Bitwie! Tym samym życzymy powodzenia w dalszej "bitwie" o nagrody!

 

Przypominamy, że ostateczna praca, zgodna z wymogami regulaminu powinna pojawić się najpóźniej 22 marca (a dokładniej 22 marca, do godz. 23:59:59).

Napisano

Jakie to fajne! Czym robiłes wodę? I dlaczego taki nieładny kolorowy noise? ;/

Napisano

Za duży specular na skale.

Te włosy chyba powinny być żadsze, albo bardziej porozdzielane. W prawym dolnym rogu wyglądają dobrze.

Napisano
  • Autor

lucek woda jest zrobiona aaOcean, taki skrypcik pod XSI na to material 100% reflection i prosta texturka.

Ania- oprócz za dużego speca jest tutaj masa baboli, żeby skończyć w terminie musiałem niestety sporo odpuścić, no ale nie mam w zwyczaju nie kończenia a to wymaga poświęceń ;)

 

 

wazne

Sama kapibara jest poskleja z paru zdjęć i zmapowana na prosta geometrie w celu złapania światła kierunkowego.

Nie wiem czy to zgodne z regulaminem, bo z jednej strony można to potraktować jako teksture która zajmuje jakies 3%obrazka . Z drugiej zaś, nie robiłem jej futra, modelowałem oczu itp. Wiec oddaje ta kwestie do decyzji moderacji

 

FINAL

kapibara_final2203.jpg

 

i awaryjny link:

http://img864.imageshack.us/i/kapibarafinal2203n.jpg/

Napisano

Myślę, że to nie problem. Ważne, aby dzisiaj zamieścić pracę finalną. Tekstury przecież nie są zabronione. Więcej o tym było zdaje się w uwagach o bitwie.

 

Praca w tej kategorii musi być 3D, siatkę zamieściłeś wcześniej to dobrze. Widać co jest 3D.

Napisano

ttaaddeekk gratulacje!

 

II miejsce, ale tak blisko pierwszego. Naprawdę minimalna różnica, ale cieszę się, że jest taki użytkownik, który w prawie każdej bitwie od dawna bierze udział :) To mam nadzieje nie była Twoja ostatnia bitwa. A praca ląduje u mnie na tapecie.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności