Sebazx6r Napisano 19 Luty 2011 Share Napisano 19 Luty 2011 (edytowane) Postanowiłem przenieść model do Finished works. Sam model bez renderingu (tego będę się jeszcze uczył ale na mniejszych obiektach). Model posłużył mi do nauki. Laptop mi już nie wyrabia. Po zejsciu do garazu stwierdzilem ze model rozni sie od rzeczywwstosci :). Modelowałem na podstawie zdjęć. Jest to mój pierwszy naprawdę poważny model poświęciłem na niego kilkadzięsiąt godzin pracy. Zbytnio nie mam na niego już sił. Za dużo elementów dlatego koncze. Chodzi mi po głowie zamodelowanie kierowcy :D albo motorynki ROMETA. POZdrawiam. Nadszedł czas na naukę renderingu i mentalray (tak na porządnie). Edytowane 19 Luty 2011 przez Sebazx6r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Berger Napisano 19 Luty 2011 Share Napisano 19 Luty 2011 Pokaż jakiś materiał z glossem, bo tu niedokładnie widać czy jest prosto czy nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gientekwl Napisano 19 Luty 2011 Share Napisano 19 Luty 2011 No szkoda tak dobrego modelu, na porzucenie. rendery by były zacne jakbyś posiedział. Faktycznie, nic nie widać. Sam Diffuse + Default Light. Weź to przerenderuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pecet Napisano 19 Luty 2011 Share Napisano 19 Luty 2011 Nie no wrzucać do FW screeny z viewportu? Zaprezentuj ładniej ten model. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
D4D4L Napisano 19 Luty 2011 Share Napisano 19 Luty 2011 Yo Ladnie wyglada, sporo pracy widze. Czekam na jakies studio ladne :) Btw poly/nurbs? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 19 Luty 2011 Autor Share Napisano 19 Luty 2011 (edytowane) Zaraz wrzucę z blinem i ambient oclusion moze da rade wyrenderowac (komp juz nie wyrabia). Owiewki są miejscami krzywo bo robiłem bez smooth otwory. Łancuch był nurbs, ale potem zrobilem jeszcze raz na POLY bo mi kompa muliło. Tarcze i zebatkio nurbs przekonwertowane na poly (nie wyszlo to jakos pieknie). Wrzucam BLIN. Moze zaraz model w formie FBX wrzuce na sendspace czy cos to sie podziele. W work in progress jest kilka testowych renderow na 3 swiatla, ale tak jak pisałem poprostu LAPTOP mi nie wyrabia ;/ i potrafi zjesc caly ram i przerwac render. Jak ktos ma ochote przyrendzic to prosze obj bo fbx sie krzaczyl. http://www.sendspace.com/file/zx8xsb LINK DO WIPA: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=73122&page=7 Jest parę renerów (3 światła studio) dopóki mi komp wyrabiał. Usunąłem historie RIG zniknal ale renderuje: Postarm się updatenąć. Edytowane 19 Luty 2011 przez Sebazx6r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
D4D4L Napisano 19 Luty 2011 Share Napisano 19 Luty 2011 Wo Dziekowac za model o.o, Na jakim lapku siedzisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blinq Napisano 19 Luty 2011 Share Napisano 19 Luty 2011 Wielka szkoda, że nie udało Ci się tego wyrenderować... Bo modelik świetny. Widac ogrom pracy włożony. Gratulacje! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 19 Luty 2011 Autor Share Napisano 19 Luty 2011 (edytowane) Gateway FX6860. tylko procek T7500 i dyska samsugna 7200rpm. Usunąłem historie coś tam rendze. Wątek dotyczy modelu rendering to będzie odrębna sprawa jak się nauczę to może updatne. Wciaz mi przerywa render po dodaniu HDR. DOBRA ODKRYLEM W CZYM problem zamiast wygladzania przez przycisk 3 (nie wiem jak to nazwac? turbo smooth) zrobilem mesh->> smooth i pomimow wiekszej ilosci poly mam bardzo duzo wolnego Ramu tak wiec projekt wroci do WIP'a :). Edytowane 23 Luty 2011 przez Sebazx6r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi