kap00ch Napisano 11 Czerwiec 2004 Napisano 11 Czerwiec 2004 Tak wiec postanowilem zmierzyc sie z maxem :] oto moj pierwszy w zyciu model majacy wiecej niz 100 facow :P (pierwsza byla steroida z tutka od maxia:P) cudow nie nalezy sie zab ardzo spodizewac a umiescilem pracke tutaj gdyz potrzebuje pomocy z dokonczeniem modelu:/ mianowicie jest maxymalny n00b jesli chodzi o tekstury bo po raz pierwszy zabralem sie za UVW i idzie to dosyc ciezko...poki co odnoze mam od biedy poteksturowane, poraz zabrac sie za cielsko...prosze o jakas konstruktywna krytyke i porady :]
Marcin Napisano 11 Czerwiec 2004 Napisano 11 Czerwiec 2004 jak na 2 model to spoko.....szybko sie uczysz....
smart Napisano 11 Czerwiec 2004 Napisano 11 Czerwiec 2004 poradzić ci nie mogę bo nie jestem w temacie(3D) ale jak dla mnie na razie jest fajnie. więcej owłosienia może by się przydało.nieładne są te białe obszary na odnóżu.pozdrawiam
rowr Napisano 11 Czerwiec 2004 Napisano 11 Czerwiec 2004 no chyba ciekawie bedzie .fajnie by te nozki wygladaly cale pokryte malymi wloskami.
kap00ch Napisano 11 Czerwiec 2004 Autor Napisano 11 Czerwiec 2004 thx ;] te \"biale\" obszary to cos w rodzaju kolcow jadowch (zadko spotykane ale niektore gatunki maja :P ale ja wcale sie orginalu nie zamierzam trzymac) - troche je moze przybrudze i przyciemnie smart - wiecej owlosienia ale gdzie?? rowr - co do malych wloskow to ja rozumiem ze myslisz o czyms w stylu takiego meszku?? z checia ale nie wiem czy mi komp pociagnie :/ w koncu tego bedzie 8 razy :P plus samo cielsko, jakbys mogl tak jak smart spreczowac gdzie wiecej owlosienia
kap00ch Napisano 11 Czerwiec 2004 Autor Napisano 11 Czerwiec 2004 maly updejt :] oczka by ps + stare texturki oraz cos w rodzaju meszku na oteksturowanym odwloku:]
kolegaalek Napisano 11 Czerwiec 2004 Napisano 11 Czerwiec 2004 Jeśli to naprawdę twój drugi mode, to chwała tobie i cześć!l
Orion Napisano 11 Czerwiec 2004 Napisano 11 Czerwiec 2004 A co to za okaz z sześcioma oczami?? Dobrze idzie pracuj dalej
kap00ch Napisano 11 Czerwiec 2004 Autor Napisano 11 Czerwiec 2004 a no co za okaz:P wlasny powiedzmy :] pomieszanie philipusa auditona z tarantulowatymi + pajak afrykanski o ile sie nie myle:] a co lepszy jakby mial 2 pary czy 4 pary czy w ogole ile tych par oczu?? :] bo sie akurat 3 podobaja
Gacu666 Napisano 11 Czerwiec 2004 Napisano 11 Czerwiec 2004 Fajny modelik, ale te oczy... to takie kocie, nie pajęczaste są :|. Pajkąki mają czarne całe ślepia jak sie nie myle. Wyglądałby straszniej. Keep working :]
kap00ch Napisano 11 Czerwiec 2004 Autor Napisano 11 Czerwiec 2004 gacu - hmm bo ja wiem z tymi oczami;/ ogladalem sobie ostatnio jakas ksiazke o pajakach i widzialem i takie calymi czarnymi srenicami i z takimi z teczowka i reszta kolorowa:] ale to akurat nie problem :] teksturke latwo podmienic albo namalowac od nowa, bo to mi akurat szybko idzie:] jeszcze fota pogladowa na prowizoryczne 8 odnozy :
Gacu666 Napisano 11 Czerwiec 2004 Napisano 11 Czerwiec 2004 No moze, nie wiem nie znam sie, ale wydaje mi sie, ze bedzie wyglądał lepiej :]. Szybko ci idzie mówisz? Pozazdrościć, ja to lewy jestem i mój Mech Warrior 2 tygodnie bez tekstur zakurzony lezy, ech :/. Co do modelu to wygląda zabójczo :]
kap00ch Napisano 11 Czerwiec 2004 Autor Napisano 11 Czerwiec 2004 thx gacu :] a z tym szybko to chodzilo mi o malowanie i robienie teksturk organicznych w PSie:] akurat ostatnio w plener poszedlem i kupe dobrych teksturek cyfrakiem zlapalem:] sam model szedl strasznie topornie na poziomie odnoza:/ wtedy dopiero odkrywalem co to poly modelling z pomoca tutkow z maxa:} dopier potem jakos ruszylo :] po drodze nauczylem sie riggowania na odnozu ale szczerze slabo widze jakies inteligentne zriggwanie calego pajeczaka:/ (przerabane jest to laczenie wektorow shagfura z kazda rigowana czescia:/ inaczej owlosienie sie psuje a komp z taka iloscia szczegolow juz jeczy:/) a i tak bede musial bo go do filmu bede potrzebowac:] w planie poki co : >otexturowanie reszty >pozmieniania odnozy zeby na takie same do konca nie wyglada:P tylna para krotsza, przednia dluzsza jak u kazdego pajeczaka :} ps. gacu don\'t give up jak to mawiali starozytni rzymianie :] modelik masz pikny a tekstury to nie sa az tak straszne rzeczy:P sam sie przerazilem ale teraz jakos idzie...pozatym ty masz w miare rowne powierzchnie to tym latwiej :] o mnie w uvw to prawdziwy bajzel jest :/
Gacu666 Napisano 11 Czerwiec 2004 Napisano 11 Czerwiec 2004 No fakt jak sie ma jakieś zdjęcia robione to łatwiej, no ale i tak w robieniu teksturek to jestem lewy, ani pomyslu ani talentu:P. Co do mojego teksturowania to jeszcze fakt, ze musze sie nauczyc UVW Map ale to fakt :D. Życze owocnej pracy, az skręca by tego pajączka zobaczyć w akcji :>.
Gość User190 Napisano 11 Czerwiec 2004 Napisano 11 Czerwiec 2004 Jestem pod wrażeniem DRUGIEJ pracy...
kap00ch Napisano 12 Czerwiec 2004 Autor Napisano 12 Czerwiec 2004 calkiem spory updejt po wielkich mekach z bumpami , texturami i tymi %$^%$&%$ wlosami :] mordke musze mu troche przyciemnic i z oczkami chyba cos zrobie;/ tez chyba przyciemnie bo teraz sa za jasne...albo wsune glebiej w oczodoly :] ps w drugim obrazku nie zwracajcie uwagi na te wloski w lewym dolnym :] po prostu ograniczylem nieco ich ilosc bo az takich zblizen nie bedzie (a komp juz ledwo dyszy:/) a jak widac na innch screenach z daleka wyglada ok :}
Pionier Napisano 12 Czerwiec 2004 Napisano 12 Czerwiec 2004 Fajnie wyglada, pracuj po z tego moze byc cos fajnego. Bedziesz robil otoczenie czy wtopisz go w tlo?
kap00ch Napisano 12 Czerwiec 2004 Autor Napisano 12 Czerwiec 2004 akurat w PSie jestem dobry , a ze chce sie czegos nauczyc to jednak otoczenie bedzie robione :] no moze na szybko go wrzuce w jakies tlo ale wersja koncowa mam nadzieje bedzie z otoczeniem :]
Predator Napisano 12 Czerwiec 2004 Napisano 12 Czerwiec 2004 zapowiada sie pikenie :) tfu tfu tfu zeby nie zapeszyc nic wiecej nie napisze czekam na updaty.
smart Napisano 12 Czerwiec 2004 Napisano 12 Czerwiec 2004 o takie właśnie owłosienie mi chodziło(brawo!),ale na odnóżach (taki zamsz). jak zrobisz go całego w tych włoskach będzie fajnisko.pracuj dalej .cały pająk jest w miarę realistyczny tylko te oczka trochę bajkowe:)
kap00ch Napisano 12 Czerwiec 2004 Autor Napisano 12 Czerwiec 2004 thx za wsparcie :] mecze te wlosy :] poki co ostatnie renderki na dzis... smart - zamsz bylby de best :] z tym ze taki efekt strasznie dlugo sie renderuje :/ na odnozu poki co sa dlugie, az za dlogie wlosy bo nieco zepsulem a rendery juz poszly:P maly zoomik na mordke (tu udala mi sie walka z platami przednimi tymi zebrowatymi:D niestety dalej widac takie ostrzejsze ciecia w futerku :/ ale w sumie nawet mie sie to podoba:) ) za jakis czas jak komp obrobi zapodam probe pajeczaka ze wszystkimi konczynami :] ps. tak oczka widac juz ze wyraznie nie pasuja :] jakby z innej bajki :P material chociaz dobry tylko teksturka poleci :] [Edytowany w 12-6-2004 » kap00ch]
rowr Napisano 12 Czerwiec 2004 Napisano 12 Czerwiec 2004 wyglada troszke jak poduszka:) fajnie ale te oczka wciaz wybitnie mi nie pasuja daja mu wyraz maskotki a nie pajaka zabujcy .A daj go raz z czarnymi slepiami
kap00ch Napisano 12 Czerwiec 2004 Autor Napisano 12 Czerwiec 2004 poduszka :P looool:D niezle mi idzie:P poduszki opanowane do perfekcji :P spoko oczka zmienie na czarne ale to juz jutro spaaac mi sie kce :> obiecany render ze wszystkimi nogami (nogi nie modyfikowane i z zadlugimi wloskami:P) mialo byc hiper extra jakosc...skonczylo sie na braku AA i 4 omni + skylight :P ps. nie zwracac uwagi na siwatlo :P [Edytowany w 12-6-2004 » kap00ch]
Gacu666 Napisano 12 Czerwiec 2004 Napisano 12 Czerwiec 2004 Nie pokazuj tego nikomu kto cierpi na arachnofobie, zawał murowany :D. Ja już się zabetonowałem w podłodze :] z wrażenia.
Orion Napisano 12 Czerwiec 2004 Napisano 12 Czerwiec 2004 No z włoskami zdecydowanie lepiej. Teraz jeszcze środowisko dorób :d
t0m3k Napisano 14 Czerwiec 2004 Napisano 14 Czerwiec 2004 pajączek bardzo ladny ale ja nie wierze ze to druga praca :)
SiD Napisano 14 Czerwiec 2004 Napisano 14 Czerwiec 2004 Wyglada przerazajáco ale jedno do niego nie pasuje .... oczy sa nie realne reszta jak ze zdjecia ze tak pozwole sobie cytnac ale oczy do bani , sorry ale musisz cos z nimi zrobic .... zrub takie jak maja pajaki takie czarne male blyszczace kulki hehehe :D
sir_Bols Napisano 14 Czerwiec 2004 Napisano 14 Czerwiec 2004 popieram.... model fajny ale oczy do bani... po 1 na pajeczakach sie nie znam zabardzo ale o pajaku ktory by mial bialka oczne to nie slyszalem... jak juz wczesniej bylo mowione czarne kulki bylyby fajniejsze :)... no i samo ich rozmieszczenie.... w linii prostej wyglada jakos dziwnie... moze sproboj z jedna pare troche wyzej dac...
Wielka_Siostra Napisano 14 Czerwiec 2004 Napisano 14 Czerwiec 2004 Pająk super:-) Ja bym te nóżki trochę jeszcze porozstawiała - jedne zgięte, inne wyprostowane, wiesz:-) Widać, że są zbyt równomiernie rozstawione. Poza tym texturki, że tak powiem, w pytę;-)
kap00ch Napisano 14 Czerwiec 2004 Autor Napisano 14 Czerwiec 2004 z gory sora wszystkich za brak updejtow dzisiaj i wczoraj :/ (dzis moze cos wrzuce) ale niestety koniec roku szkolnego niebezpiecznie blisko :P a moje adidaski sie wlasnie rozwalily i cale krakow zlezdzilem za buciorami nr 47-48 (nigdzie nie ma :/ masakra:P) - efekt nie bylo kiedy popracowac :[ pojawil sie jednak problem juz w sobote...mianowicie nie znam sie za bardzo na shagu jednak poki co sobie radzilem...az do teraz gdy jeden mesh ma dostac wiecej niz jedno futerko ktore zajmuje czesc sub-materiala :/ pitoli mi sie rozmieszczanie sourca dla fura:/ poniewaz moge fura rozmiescic poprzez: >ostatnie zaznaczenie faceow (co odpada zwazywszy ze chce kilka furow :/ a shag nie jest z modifier stack tylko z enviromentala :/) >sub material selection ktore jest najlepsze jezeli nie chce sie miec fura tylko na czesci sub-mata >face selection ktore wydawalo mi sie najlepszym rozwiazaniem z tym ze jak dam face selection z mesh select pod mesh smootha to po smoothie rozpada sie selection (zaznaczeniej est ale jakies rozszczepione :/) >density poprzez texture mapa z tym ze shag obsluguje tylko pierwszy map channel albo nie umime tego uruchomic:/ Wiec jesli ktos ma jakis pomysl poza face selectionem PO mesh smoothie (co jest masakryczne :/) to niech sie wypowie :] ps. oczy juz powtarzalem ze zmienie :P ludzie luzzz :P a btw pajaki z \"wyzsze\" maja oczy z bialkami :P lol tak pisze w ksiazkach z biblioteki :P [Wyedytowany dnia 14-6-2004 > kap00ch]
kap00ch Napisano 15 Czerwiec 2004 Autor Napisano 15 Czerwiec 2004 no wreszcie sie dorwalem na moment do maxia :] 3 renderki z updejtami (dorobione futerko na przegubach z cielskiem, poprawiony shading futerka na calym modelu oraz wreszcie upragnione czarne oczka :] )
rowr Napisano 15 Czerwiec 2004 Napisano 15 Czerwiec 2004 o z czarnymi oczkami znacznie lepiej wyglada
kap00ch Napisano 15 Czerwiec 2004 Autor Napisano 15 Czerwiec 2004 hmm bo szczerze nigdy sie nie zaglebialem az tak w maxa :P - jak zabrac sie do riggowania?? bo caly pajeczak sklada sie z 9 objectow - cielska + 8 odnozy przy czym kazde odnoze to w wersji lite 3 vectory /max 6 vectorow ,a cielsko 3 vectory...wiec co z tym zrobic ?? polaczyc objecty w jeden mesh attachem czy co?? i co z vectorami :] aa i jeszcze w jakim otoczeniu chcielibyscie go zobaczyc :] cos ala fantasy jak jaskinia z koscviotrupami na podlodze i wielka pajeczyna w tle, czy mze cos bardziej rzeczywistego?? :] czekam na sugestie
Gacu666 Napisano 15 Czerwiec 2004 Napisano 15 Czerwiec 2004 No no... Wygląda... JAK PAJĄK hehehe, niezbyt twórcze stwierdzenie:]. Mnie się podoba, czarne oczka dodały mu tego \"dreszczyku\". Co do otoczenia to ja go widze tak jak mówisz, takie fantasy albo np. czający się gdzies pod liściem przy wielkim drzewie w jungli, ale bardziej to pierwsze :D.
Orion Napisano 15 Czerwiec 2004 Napisano 15 Czerwiec 2004 Dorób jeszcze wieżowce i zrób z tego pajęczą wersję godzilli :)
Pussik Napisano 16 Czerwiec 2004 Napisano 16 Czerwiec 2004 Ładny model i teksturki, ale jak ja nie cierpie pająków.. a fuj... Pająki mają więcej jak pare oczu? Blee, są jeszcze bardziej ochydne...
Pablo Napisano 16 Czerwiec 2004 Napisano 16 Czerwiec 2004 Bardzo ładny model i teksturki, mogłes brać udział w bitwie gdy były Owady :) pozdr
Predator Napisano 16 Czerwiec 2004 Napisano 16 Czerwiec 2004 Modelik piekny , textyrki jeszcze bardziej , pikny pajak ci wyszel . teraz czekam na otoczenie w ktorym bedzie pajaczek :) zrobisz naturalne srodowisko czy terrarium ?:)
kap00ch Napisano 16 Czerwiec 2004 Autor Napisano 16 Czerwiec 2004 no to ogolem :] thx all za odzew :) co do otoczenia to widze to juz 4 propozycje :P dzungla , terrarium , wiezowiec (LOL:D) fantasy :] ale zanim zabiore sie za otoczenie to troche potrwa riggowanie bydlaka :/ poki co jak sie pajeczakiem porusza to wloski odpadaja :p niestety do weekendu moze byc maly zastoj w pracy :/ (zaliczanie paru rzeczy w budzie) ale potem ruszy z kopyta :] >pussik - a wiesz sa jeszcze takie obslizgle w sluzie :P wiekszosc najpierw paralizuje ofiare, na zywca zawija ja w kokon i wpuszcza do srodka kwas organiczny ktory zamienia ofiare powoli w....soczek :] takiego shejka jak z macdonalda:P a potem pajak sobie to wysysa :] - ale ja jestem obrzydliwy :P jak wytrzymalas do konca opisu to gratuluje :D dziekuje za opinie :> >pablo - spox z checia wzialbym udzial w bitwie z tym ze wtedy jak byla to ja chyba jeszcze maxa nie znalem albo bylem na poziomie asteroidy - mojej poprzedniej pracki :P
kap00ch Napisano 19 Czerwiec 2004 Autor Napisano 19 Czerwiec 2004 tak jak mowilem juz po egzaminach :P pora na updejt...musze powiedziec ze zmasakrowalem sie przy maxie :/ zriggowanie tego bydlaka nieco mnie przeroslo (pierwszy raz to robie i jakies bugi sie robia...lacze bonesy a tu nagle mi sie mesh wywraca do gory nogami i inne takie nie mowiac juz o shagu ktorego wlosy lataja gdzie chca :/), jednak w koncu cos sie udalo...wszystko jest zriggowane z tym ze bonesy nog nie maja polaczenia cielskiem :P bo wtedy juz sie same bugi robia...w koncu to olalem...kolejny problem to dof...zaden dof mi nie chce wspolpracowac z brazilem...ani mental rayowy, scanlineowy czy brazilowy... wszystkie sie kaszania...brazilowy bylby najlpeszy (2 fota) ale wtedy shag nic nie renderuje...co do tego co widac to raczej pogladowka na zachowanie futerka na swiatlo (omni z shadowem+ omni od spodu doswietlajace + skylight)...juz widac ze nozki mu sie troche polamaly ale to nie problem na szczescie :P co do tego czegos po czym lazi to to tez cos w rodzaju testu materialu :]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się