adek Napisano 2 Marzec 2011 Napisano 2 Marzec 2011 Firma Unity Tecnologies udostępniła już oficjalnie popularny silnik gier UNITY dla platformy mobilnej Google - Android'a. Silnik UNITY jest już tym samym dostępny na wszystkie możliwe platformy: wersja przeglądarkowa, iOS, Android, wersja standalone dla Windows oraz Mac, konsole XBox 360 oraz Playstation 3. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=1654
_michal Napisano 2 Marzec 2011 Napisano 2 Marzec 2011 I super. Jeszcze w zapowiedzi jest możliwość eksportowania projektu do Flasha.
arev Napisano 2 Marzec 2011 Napisano 2 Marzec 2011 Do szczęścia brakuje tylko eksportu do Windows Phone 7. Koderzy w firmie nieźle się napocili robiąc port z iOSa na WP7. Ale i bez tego Unity wymiata, a z każdą nową edycją dodają naprawdę konkretne narzędzia (occlusion culling, beast, tree generator, etc.)
olaf Napisano 2 Marzec 2011 Napisano 2 Marzec 2011 jak zrobia eksport f flasha to moze sie okazać drugorzędne, beda tylko skupiac się na ficzersach. Swoja drgą dzięki eksportowi do flasha sa becni na iOS i innych platformach jako jedyni pewnie.
comander_barnik Napisano 2 Marzec 2011 Napisano 2 Marzec 2011 na badę też z pewnością przyjdzie kolej, jeśli 2.0 okaże się już w pełni wartościowym systemem.
wenus525 Napisano 3 Marzec 2011 Napisano 3 Marzec 2011 Zaraz, ale na WP7 nie można pisać natywnych programów. MS zapowiedział, że tylko parę usług będzie działać natywnie (jak flash)... Nie wiem jak wygląda kwestia wydajności XNA vs Dalvik.
Skoti Napisano 3 Marzec 2011 Napisano 3 Marzec 2011 @wenus525: XNA to tylko framework - bardziej zasadne byłoby porównanie .NET do Dalvik (bo XNA to framework działający w maszynie wirtualnej .NET), ale też nie widzę sensu takiego porównania, bo o ile w WP7 wymagane jest pisanie w .NET i XNA, aby można było łatwo pisać gry wieloplatformowe (Xbox Live Indie Games, Windows i WP7 uruchomią te same gry, bo nie są natywne tylko zajmuje się tym maszyna wirtualna), to Android nie wymaga korzystania z Dalvik - jest Android NDK do pisania natywnych programów w C++ (i zarówno Unreal Engine 3 jak i Unity wykorzystują to).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się