Dandee Napisano 7 Marzec 2011 Napisano 7 Marzec 2011 Pracuję obecnie nad taką oto scenką. Moim zdaniem wszystko wyszło zbyt bajkowo, żeby uznać to za dobrą wizualizację. Czy ktoś mógłby mi pomóc i powiedzieć co zmienić, aby wyglądało to realniej? W czym rzecz? W którym miejscu materiały są zbyt mało dopracowane? Wypowiedzcie się co jest nie tak i co poprawić, a ja to zmienię ;D 3ds max 2010 + vray Modele robione samodzielnie.
MRmike Napisano 7 Marzec 2011 Napisano 7 Marzec 2011 Nie jest zle. Moim zdaniem przydało by się AO bo teraz widaje sie jakby wszystko lewitowało. Poza tym zmniejsz troche panele bo są z duże troszke. Materiał kwiatków na parapecie i ekran monitora do wymiany. Poza tym korekcja kamery. Generalnie ciekawie, jak poprawisz kilka rzeczy to będzie fajna wizka Pozdrawiam
gientekwl Napisano 7 Marzec 2011 Napisano 7 Marzec 2011 Bardzo ładnie, dopracuj shadery, proporocje też gdzieniegdzie i będzie naprawdę fajnie :) Pozdrawiam
Quentin Napisano 7 Marzec 2011 Napisano 7 Marzec 2011 Kolory i ogólna tonacja jest czadowa! Jednak coś nie gra z cieniami i tym światłem wpadającym przez okno (na podłodze..) Jak to poprawisz i to co mówili powyżej to będzie super. Pozdro
Mortom Napisano 8 Marzec 2011 Napisano 8 Marzec 2011 Ja bym dał wyżej biurko... sądząc po parapetach ma wysokość 50 - 60 cm (daj na wysokość parapetu). Krzesło też bym dał wyżej... można było się nieźle pomęczyć wysiadając z takiego wehikułu :) Tak ogólnie jakoś mi tu proporcje latają w powietrzu.. Może trochę za mocno też pali słoneczko.. zmniejsz lekko intensywność... może coś to pomoże. Pozdr.
Dynamico Napisano 8 Marzec 2011 Napisano 8 Marzec 2011 Wyłącznik światła wbaaaardzo dziwnym miejscu (przy oknie), fotel raczej nie nadaje się do pracy przynajmniej przy biurku. Obawiam się , że długo byś na nim nie wysiedział chyba, że nie używasz oparcia. Fajna lampka na biurku.
expoimage Napisano 8 Marzec 2011 Napisano 8 Marzec 2011 Witaj, jak dla mnie nie pasują tu przynajmniej trzy rzeczy: 1. skala textury na podłodze 2. wielkość kaloryfera pod oknem 3. wielkość fotela w stosunku do biurka Przyczepiłbym się też do iMaka (nie taka stopa monitora - monitor sam w sobie za duży) - a poza tym to fajnie się zapowiada. Pozdro.
Dandee Napisano 10 Marzec 2011 Autor Napisano 10 Marzec 2011 Wrzucam render poprawiony zgodnie z Waszymi sugestiami. Popracowałem nad światłem i cieniami. Do tego poprawiłem proporcje i dodałem AO pass. Mam nadzieję, że się Wam spodoba, choć w dalszym ciągu proszę Was o krytyczne podejście i wytykanie konkretnych wad. Pomysły jak je poprawić lub jaka opcja odpowiada za dany mankament mile widziane :) Troszeczkę mnie zaszumiło, ale to wina kompresji do jpeg'a i średnich ustawień vray'a. Zrobię go w lepszej rozdzielczości jak będę pewny, że jest zakończony :) Świecone 2x Vray light za oknami + vray sun z prawego okna Pozdr.
MRmike Napisano 10 Marzec 2011 Napisano 10 Marzec 2011 widze ze poprawiles proporcje biurka i fotela. Koniecznie musi byc ten fotel ? Widzialbym tu cos na kolkach ;p generalnie mi sie bardzo podoba chociaz monitor zaszumiony jest pieknie, zrob cos z tym bo to pewnie jest chwila moment. Pozdrawiam
Dandee Napisano 10 Marzec 2011 Autor Napisano 10 Marzec 2011 Z krzesłem sprawa wygląda tak, że bardzo lubię osobiście tego typu siedzenia. Zdaję sobie sprawę, że do pracy przy biurku nie zostało wymyślone, ale mimo to podoba mi się bardzo :) Może wymodeluję coś innego w chwili wolnego czasu :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się