Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hej.

Wydaję mi się, że na jasnym tle ciężko będzie Ci zrobić ładne szkło.

Zauważ że dopiero na ciemnym pojawiają się delikatne subtelności które nie rażą,

ale dodają realizmu.

Ponadto masz tu bardzo proste ścianki które kiepsko odbijają otoczenie.

Dodaj jakąś średnio skomplikowaną szaro białą mapę hdr dla odbić, i powyginaj bardzo delikatnie przypadkowe ścianki tej szklanej klatki. Dodatkowo dobrze będzie zrobić subtelne gradienty dla parametru reflectivity.

Na płaskich powierzchniach odbicia są zwykle bardzo brzydkie i 'jednostajne',

że tak to nazwę, więc przypadkowe gradienty albo dodatkowe powyginane plany z przypadkową przeźroczystością (ukryte, ale widoczne w odbiciach), umieszczone jako dodatkowe części tła, bardzo pomagają w takich sytuacjach.

Pozdrawiam.

Napisano

Ja bym dal do mapy reflective i opacity mape noise z malymi parametrami zeby uzyskac to co chcesz tak jak na tym obrazku co podales.

Napisano

to co MariushO piszę i także praca nad studiem, przede wszystkim modeling obiektów, zwróć uwagę głównie na krawędzie, która nie są idealnie ostre.

Napisano
  • Autor

95053033.png

 

Dzięki za pomoc :)

Na razie coś takiego mi wychodzi. Próbowałem robić noise i opacity, ale niestety zabija mi komputer.

Napisano

No bo noise proceduralny zabija w takich wypadkach - zrób sobie małą bitmapkę z noisem i nią teksturuj.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności