cichysit Napisano 8 Marzec 2011 Share Napisano 8 Marzec 2011 Witam, może ktoś pomóc z materiałami szkła i tego co w środku? Siedzę już trochę i ciężko uzyskać dobry efekt. Ustawienia studia raczej tradycyjne 3 lighty z 3 stron. Chciałbym uzyskać podobny efekt. http://technikalaserowa3d.pl/images/TRANSPORT.jpg Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ca mel Napisano 8 Marzec 2011 Share Napisano 8 Marzec 2011 Hej. Wydaję mi się, że na jasnym tle ciężko będzie Ci zrobić ładne szkło. Zauważ że dopiero na ciemnym pojawiają się delikatne subtelności które nie rażą, ale dodają realizmu. Ponadto masz tu bardzo proste ścianki które kiepsko odbijają otoczenie. Dodaj jakąś średnio skomplikowaną szaro białą mapę hdr dla odbić, i powyginaj bardzo delikatnie przypadkowe ścianki tej szklanej klatki. Dodatkowo dobrze będzie zrobić subtelne gradienty dla parametru reflectivity. Na płaskich powierzchniach odbicia są zwykle bardzo brzydkie i 'jednostajne', że tak to nazwę, więc przypadkowe gradienty albo dodatkowe powyginane plany z przypadkową przeźroczystością (ukryte, ale widoczne w odbiciach), umieszczone jako dodatkowe części tła, bardzo pomagają w takich sytuacjach. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MariushO Napisano 8 Marzec 2011 Share Napisano 8 Marzec 2011 Ja bym dal do mapy reflective i opacity mape noise z malymi parametrami zeby uzyskac to co chcesz tak jak na tym obrazku co podales. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gientekwl Napisano 8 Marzec 2011 Share Napisano 8 Marzec 2011 to co MariushO piszę i także praca nad studiem, przede wszystkim modeling obiektów, zwróć uwagę głównie na krawędzie, która nie są idealnie ostre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cichysit Napisano 8 Marzec 2011 Autor Share Napisano 8 Marzec 2011 Dzięki za pomoc :) Na razie coś takiego mi wychodzi. Próbowałem robić noise i opacity, ale niestety zabija mi komputer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 9 Marzec 2011 Share Napisano 9 Marzec 2011 No bo noise proceduralny zabija w takich wypadkach - zrób sobie małą bitmapkę z noisem i nią teksturuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się