Quentin Napisano 12 Marzec 2011 Napisano 12 Marzec 2011 (edytowane) Witam. Niestety musiałem zostawić poprzedni model, ponieważ miał on masę błędów anatomicznych, pomieszane proporcje itd i uznałem, że lepiej zrobić nowy model i na nim ćwiczyć shadery. Jednak sporo się nauczyłem na tamtym, więc tym razem mam nadzieję, że będzie lepiej. Jak na razie czas to 3 dni, zaczęte od bardzo prostego basemesha. Polycount - 3,6mln. Pozdrawiam Edytowane 5 Kwiecień 2011 przez Quentin
Smoku Napisano 12 Marzec 2011 Napisano 12 Marzec 2011 Nie jestem specjalistą od anatomii, ale już widzę, że zapowiada się klasa.
No]2 Napisano 12 Marzec 2011 Napisano 12 Marzec 2011 Troszkę dużo poly jak na tak gładki model, ale i tak wątek będę śledził :D
Quentin Napisano 12 Marzec 2011 Autor Napisano 12 Marzec 2011 2;1016462']Troszkę dużo poly jak na tak gładki model' date=' ale i tak wątek będę śledził :D[/quote'] Ponieważ są pory na skórze. Będzie je trochę lepiej widać na modelu, ponieważ dodam oprócz displacement jeszcze osobno bump z samymi porami. A nie chcę robić za dużo zmarszczek, ponieważ będzie wyglądać staro. :)
Quentin Napisano 31 Marzec 2011 Autor Napisano 31 Marzec 2011 (edytowane) Witam. Oto kolejne postępy. Renderer - vray Edytowane 1 Kwiecień 2011 przez Quentin
Pawlito Napisano 1 Kwiecień 2011 Napisano 1 Kwiecień 2011 Nie wzorowałeś się trochę na tym robocie z pierwszej części Obcego? Wydaje mi się podobny, najbardziej do tego claya z prawej uśmiechniętego. Porównaj: http://www.google.pl/images?hl=pl&source=hp&q=ash+alien&btnG=Szukaj+obraz%C3%B3w&gbv=2&biw=1916&bih=1023
Quentin Napisano 1 Kwiecień 2011 Autor Napisano 1 Kwiecień 2011 Nie wzorowałeś się trochę na tym robocie z pierwszej części Obcego? Wydaje mi się podobny, najbardziej do tego claya z prawej uśmiechniętego. Porównaj: http://www.google.pl/images?hl=pl&source=hp&q=ash+alien&btnG=Szukaj+obraz%C3%B3w&gbv=2&biw=1916&bih=1023 Nie, nie widziałem nawet tego wcześniej. :) Zasadniczo to nawet nie korzystałem z konkretnej refki. Tylko kilka zdjęć poszczególnych elementów twarzy miałem.
bolitic Napisano 2 Kwiecień 2011 Napisano 2 Kwiecień 2011 Wow, świetnie to wygląda - oczy, które wiem jak trudno zrobić są prawie idealne. Great job!
Quentin Napisano 5 Kwiecień 2011 Autor Napisano 5 Kwiecień 2011 Tak więc, shader i oczy są już chyba skończone. Teraz siedzę nad kompozycją i pewnie poprawię jeszcze włosy i ubranie. Zastanawiam się także, która wersja wygląda lepiej? Z kolorem czy bez? Pozdrawiam :)
pirx Napisano 6 Kwiecień 2011 Napisano 6 Kwiecień 2011 Z kolorem! :) Chociaż na wysokości oczu wygląda jak kilkudniowy nieboszczyk.
indian Napisano 6 Kwiecień 2011 Napisano 6 Kwiecień 2011 hej, bardzo fajna główka, model i texty świetne :) Jedyne co mi się nie podoba to troszeczkę zbyt mocny bump, na polikach i koło brody, przydało by się jeszcze jakiś mocniejszy zarost dodać... Świetna praca, keep it up :) salut.
Sobian Napisano 9 Kwiecień 2011 Napisano 9 Kwiecień 2011 Mi tam się bardzo podoba co do modelu, tylko skóra w niektórych miejscach dla mnie sprawia wrażenie jak by była strasznie tłusta, albo z wosku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się