Napisano 13 Marzec 201114 l Mój pierwszy samochód - jest w nim kilka niedoskonałości, więc proszę o wyrozumiałość. Jak można to proszę o komentarze - chyba w dobrym dziale to zamieściłem jak nie to sory. Przypadkiem usunąłem "obudowy" - chyba tak to można nazwać - światła, oraz to co jest za grilem. Ale poza tym wszytko jest według mnie okej. Oto on: Robiłem w 3ds Max 2010 sp1 Co do siatek to nie bardzo wiem o co chodzi ale chyba o to: Jeszcze jeden screen: http://z1.przeklej.pl/prze2820/71f5b2f3002cbf4a4d7d43cd/3dwprojekt.png widok na material editor: http://z1.przeklej.pl/prze2336/cdfc872000222a704d7d43ce/materia%C5%82edytor.png Korzystałem z tego tutka: http://tutorial-z.com/EN/?p=89 Tak dla uwagi - na tej stronie są już gotowce ale ja wywaliłem z takiego gotowca prawie wszystko poza blueprint-ami na których pracowałem. Jak już pisałem jest to mój pierwszy samochód dopuszczony prze zemnie do wglądu dla osób 3ecich. Nie wiem co tu jeszcze dopisać.
Napisano 14 Marzec 201114 l hej. No przynajmniej jesteś szczery, Tobie wierze że to pierwszy Twój samochód :) Tutek tez nie jest najszcześliwszy ale chyba widzisz ze jest kilka niedociagniec. Przedewszystkim gdzies zniknal ci przedni slupek . Dalas za miekkie chamfery, model wyglada jak z kgalaretki :) Następne to oddziel wnetrze reflektorow od karoseri. Na siatce ktora wzuciles za duzo nie widac, lepiej jak bedzie widac model i tylko z F4 wcisnij zeby sie siatka pokazala i tak wzuc, no i bez wygladzenia. Proponuje zacząć od nowa z innym tutkiem ktory nie zaczyna sie od nadkola tylko od calej bazy. Jeest taki dosc fajny o audi ale oialem link. Powodzenia :)
Napisano 14 Marzec 201114 l Przed światłami przeciwmgłowymi zrobiłeś taką siatkę i nie wiem jaki był twój zamiar ale takiego rozwiązania jeszcze w autach osoboych nie widziałem. Zamknij mimo wszystko otwór na wlot powietrza albo domodeluj chłodnicę bo twoj model nie wyglada jak szybki samochód z powodu braku silnika. Musisz nauczyć się oglądać samochód, w tym celu pomocnych moze być jak najwięcej zdjęć poglądowych i staraj się odwzorować jego prawdziwe kształty.
Napisano 14 Marzec 201114 l Autor Starałem się jak najbardziej tylko mogłem. Jedyne co mi zostało to uczyć się dalej na tzw. prostych samochodach gdzie jest dużo gładkich powierzchni i mało kantów. Oraz znaleźć inne tuty. Ale jak dla mnie ten tutek był najlepszy ze wszystkich jakie widziałem.
Napisano 14 Marzec 201114 l ja przez ten tutorial zraziłem sie do modelowania ;) na szczęście koledzy podesłali mi inny całkiem przyjazny i o wiele lepszy. niedługo będe robił 2 podejście tym razem audi 80 coupe ;) jak znajde chwile na grzebanie to ci go podeśle pozdro
Napisano 14 Marzec 201114 l Przerób sobie ten tutorial http://www.tdt3d.com/articles_viewer.php?art_id=143 IMO najlepszy z darmowych. Musisz tylko się zarejestrować, żeby widzieć filmiki.
Napisano 14 Marzec 201114 l Autor Dominick - czekam na tutek z niecierpliwością. Kubajaniak - dzięki za adres
Napisano 12 Kwiecień 201113 l Autor HELP! Dłubię sobie audi s5 i mam problem z pozbyciem się czegoś bardzo upierdliwego. Na screenie jest to zaznaczone: Siedzę nad tym od 4 godzin i nie mogę się tego pozbyć - możecie powiedzieć mi jak to usunąć/naprawić - zrobić tak by nie było widać.
Napisano 12 Kwiecień 201113 l pokaz siatke bo nie wiele z tego widac teraz :) a nie masz przypadkiem jakis podwojnych unktow obok siebie niepolaczonych?
Napisano 12 Kwiecień 201113 l Autor Olśniło mnie - jak zwykle w tedy gdy nie trzeba. Udało się. Jak do tego doszedłem: Przełączyłem widok na perspektywę, potem zbliżyłem się do tego miejsca z F4 i z zaznaczonym use NURMS sUBDIVISION oraz z wklikniętym Show end results on/off toggle uadła mi się zauważyć co trzeba pociągnąć by schować, jak to robiłem komputer zaczął się bardzo ciąć - prawie stanął w miejscu ale przełknął i udało się, widać to na screenie: Edytowane 12 Kwiecień 201113 l przez P.I.W.O.
Napisano 12 Kwiecień 201113 l według mnie wszystkie te szczegółowe elementy można zrobić z x100 mniejszym użyciem poly.
Napisano 9 Maj 201113 l Autor Ukończyłem niemal w 100% nowe autko Audi S5. Model nie jest jednak doskonały ponieważ mój komputer jest trochę słaby. Ma 3 koła nie mogę zrobić /skopiować/ czwartego bo się max wiesz i wyłącza. Samochód /karoseria/ nie jest wygładzona z tego samego powodu. Całość nie jest wyrenderowana bo nie ma jak. Dla tego mam też prośbę czy ktoś z was może mi go dokończyć w sposób najstępujący: - wygładzić wszystkie powierzchnie, - zrobić wszystkie koła , - wyrenderować to - wstawić to screeny jak się ktoś zgłosi to wyślę sam projekt na meila i lub na jakiś serwer - projekt ma ponad 150 mega, robiłem wszystko prawie tak samo jak na tutku (95%) - resztę robiłem sam według własnego uznania. Edytowane 9 Maj 201113 l przez P.I.W.O.
Napisano 10 Maj 201113 l Nie wiem jak jest teraz, ale na poprzednim screenie widać, że używasz NURMS subdivision x4. Nie wiem po co aż tyle. Razy 2 spokojnie by starczył. Zamiast tego możesz też użyć TS'a i wyłączyć pokazywanie zagęszczonej siatki (isoline display). A jak dalej będzie muliło kompa, to możesz włączyć wyświetlanie obiektów jako boxy.
Napisano 10 Maj 201113 l Autor Dobra za raz wstawię jakieś screeny. Wstawiam screeny bez wygładzenia i bez nałożonych materiałów materiałów. Po wyłączałem co się dało i mimo to przy wygładzaniu wciąż się muli i wyłącza max. Więcej fotek: http://z1.przeklej.pl/prze2477/d4374f2a00028a524dca8efb/3.png http://z1.przeklej.pl/prze2742/52c425a5002bdea94dca8efd/5.png http://z1.przeklej.pl/prze2269/dcb652fb0013a6344dca8eff/6.png Mam jedną prośbę czy może ktoś z was tylko nałożyć materiały i wyrenderować to. Jak coś to wyślę na pocztę w kilku patrach i/lub na jakiś serwer bo projekt jest duży. Ten model jest według mnie o wiele lepszy od poprzedniego/z po przedniej strony. Komentarze mile widziane. Edytowane 11 Maj 201113 l przez P.I.W.O.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto