Solo Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 (edited) Witam, Przybywam po radę i krytykę (mam nadzieje, że będzie jej sporo ;) ) Modeluje ten oto domek z konceptu gry Warhammer Online A tutaj rezultat Poradźcie co mogę zmienić, żeby było lepiej. Ogólnie nie jestem do końca zadowolony z tej "mgły" .. wygląda jakby było zadymione. Użyłem do tego VrayEnviromentFog. Modelowane w 3ds Max 2011, render Vray Edited March 17, 2011 by Solo Link to comment Share on other sites More sharing options...
KoMic Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 wstrzymam sie z wypowiedzia do momentu az burza piaskowa sie skonczy, lub mgla opadnie. nie wiem jak inni, ale ja nic nie widze: ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
JacekCichy Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 Dosyć dobrze odwzorowywujesz rysunki koncepcyjne ale popraw jeszcze troche tekstury i (tego nie jest w 100% pewny bo musiałbyś wyrenderować w podobnej perspektywie jak rys. koncepcyjny) ale wydaje mi się że niektóre proporcje można by jeszcze troszke dopracować i przede wszystkim jak robisz coś fantazy to to nie musi być zrobione architektonicznie (mam na myśli ściany prostopadłe do siebie itd.) nawet w rzeczywistości się to rzadko zdaża :P Dach wyszedł fajnie, ale teraz zastanów się co można dodatkowo powyginać poskręcać itd. Myśle że to podniesie ciekawość rysunku no i nada bardziej bajkowy/fantazy klimat. Co do mgły to nie pomogę bo nie korzystam z Vray'a ;) Powodzenia! EDIT: No właśnie mało widać i przez burze i przez ujęcie :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solo Posted March 17, 2011 Author Share Posted March 17, 2011 (edited) Dzięki za odpowiedzi :) Za niedługo wrzucę kolejny render. Już pozmieniałem parę tekstur, wywaliłem "burzę piaskową" :D i robię teren od nowa. Edit: Dorzuciłem renderek bez burzy :) Edited March 17, 2011 by Solo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marten Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 Proszę, kolejna warhammer'owa pracka. Zdecydowanie na plus, mi się podoba. Dobrze że zmieniasz teren, nowa trawa i może trochę inny bruk zdecydowanie poprawią efekt. Jakbyś chciał zobaczyć jak wyglądają takie mostki ingame to poniżej linki : http://img834.imageshack.us/img834/9720/shot002d.jpg http://img191.imageshack.us/img191/5787/shot001h.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
JacekCichy Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 No więc dom wygląda ok ;) Natomiast co do bruku to wybacz ale bardziej to błoto przypomina niż bruk więc trzeba by zmienić i nad mostem też popracuj (chyba nadal trochę kształt w niektórych miejscach jest źle np. wieżyczki i tekstury w połowie nie te co na koncepcie ;P) Pracuj! Powodzenia ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solo Posted March 17, 2011 Author Share Posted March 17, 2011 Dzięki Panowie za komentarze :) No to tak, zmieniłem teksturę tego bruku i trawa też nieco inna jest. Dodałem też trochę roślinek i kamienie w rzece. I wygląda to w następujący sposób : Niestety brak mi w tych renderach takiego powiedzmy fotorealizmu. Chcę, żeby ta praca była nieco bardziej wypasiona :D ale moje umiejętności nie za bardzo pozwalają na to. Plus ten beznadziejny DOF :P Ta "burza" miała nadać taki ponury klimat, teraz wyszło strasznie słodko i pięknie, a niestety Warhammer to nie jest sielanka ;) Także każda "klimatyczna" rada będzie dla mnie bardzo cenna, szczególnie jeżeli chodzi o oświetlenie, bo niestety kuleje :( Ach i jeszcze co do konceptu to też nie chcę się tak sztywno tego trzymać i staram się to zrobić po mojej myśli ;) Ale esej :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hynol Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 O jezuniu. To jest jakiś my little ponny a nie Warhammer. Klimat totalnie nie siedzi. Zobacz sobie filmiki do WH - kolory, meshe, tekstury... Co jest źle - siatki równe, prowadzone grzecznie, brak chamferów, inne proporcje niż na rysunku (na przykład zadaszenia nad basztami na moście). Tekstura dachu za duża. To tak na początek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
F/X Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 Wróć do konceptu, popatrz na niego i wymodeluj tak jak widzisz, a nie tak jak wydaje Ci się, że powinno być. Warhammer ma to do siebie, że wszystko jest tam trochę krzywe, robione tak jakby na szybko. Dachy są bardziej strzeliste, krzywizny wyolbrzymione, ściany pod różnymi kątami. To wszystko tworzy specyficzny klimat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solo Posted March 17, 2011 Author Share Posted March 17, 2011 Dzięki dzięki :) Wrócę do lasu i spróbuje to całkiem przemodelować :) Także następny update, no za jakiś czas :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hynol Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 Też bym tak zrobił. Teksturę kamienia na mury sobie przygotuj ładną - to dużo ułatwi. Musi być nieco inna niż twoja - bardziej wyraźne przerwy między kamieniami, mniej widoczna faktura samego kamienia. Kamienie nie identyczne - troszkę różnic w wielkości i jasności. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Papa Pio Posted March 18, 2011 Share Posted March 18, 2011 Sam most ma strasznie strome podjazdy - nie wiem co mogłoby tam wjechać... wyłagodził bym je trochę... choć na War Hammerze się nie znam więc może tak ma być... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now