Napisano 6 Kwiecień 201113 l Płatek pojedynczy wyszedł tak jak widać. Jeżeli macie uwagi to śmiało piszcie. Nie leży mi natomiast sposób układania ich. Czym najlepiej się posłużyć by płatki nie wpadały na siebie w animacji np. rozkładania? Używam Blendera. Chciałbym też by jeżeli je rozsypie ułożyły się w miarę naturalnie i ew. bym mogl je rozdmuchać, by odsłonić coś pod spodem.
Napisano 7 Kwiecień 201113 l nie znam się na animacji, ale może to Ci pomoże - kąt pomiędzy kolejnymi listkami powinien wynosić ~137,5º pozdrawiam
Napisano 13 Kwiecień 201113 l W tym starodawnym programie panowie umieścili film pokazujący rozwijające się kwiaty (6:16) Może przyda się jako jakaś inspiracja.
Napisano 13 Kwiecień 201113 l Autor hej dzieki. przyznam, ze mocno mnie rozczarowała prędkość obliczeń dla softbody i sama jego jakość przy tak cienkich obiektach. Pewnie musiałbym to robić na kościach z kolizją ale zdecydowałem wykonać to we flashu bazując na starej animacji rozwijania kwiatów sprzed kilku lat, poniżej. (klikanie rozwija nowy kwiat) dontfuckmydog.com/ita2/kwiaty3.swf dopracuje tylko płatki wg. sugestii polka dot i wyrenderuje je pojedynczo albo jedną sekwencję. Dzięki za odzew. Dobrze, ze nie jestem w tej sytuacji skazany na 3d, bo bym się męczył. BTW bawiłem się malowaniem w CS4 i moge stwierdzić, ze to dobre jak ktos nie uzywa softu 3d. Zwykle opracowanie UVki jest wygodniejsze i wiele szybsze
Napisano 13 Kwiecień 201113 l modyfikatorami typu lattice by też było, ale w sumie nie wiem jak to się ma do czasu na kombinowanie (:
Napisano 13 Kwiecień 201113 l Autor testowałem lattice ale cos mi nie pasowało (brak dynamiki samego lattice chyba). Dzieki za sugestie pomyśle jeszcze raz o tym, bo faktycznie sposób jest stosunkowo prosty w porównaniu z innymi.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto