Cometa93 Napisano 10 Kwiecień 2011 Napisano 10 Kwiecień 2011 Witam ! Jestem już tutaj od jakiegoś czasu na forum , lecz tylko przeglądałem prace naprawdę rewelacyjnych grafików . Postanowiłem że też pokaże kilka moich najnowszych prac wiem , że poziom nie ten :) ale staram się . DP zajmuje się od roku rysuje i maluje trochę dłużej około 2 lat. 1. Koncept postaci wodnej 2. Koncept kreatury głębinowej 3. Ilustracja Drzewo Życia 4. I moja najnowsza praca dla siebie samego na potrzeby portfolio "Dark Angel" Fajnie by było usłyszeć jakieś rady i pokazać mi błędy , które popełniam ! Wiem że w ostatniej ilustracji zepsułem troche perspektywę ... Zobaczyłem dopiero po ukończeniu tej pracy . Pozdrawiam wszystkich ! Cometa!
QbisieQ Napisano 10 Kwiecień 2011 Napisano 10 Kwiecień 2011 Witamy :) Ja tam jakimś mistrzem digitalu nie jestem ale jeżeli oczekujesz krytyki/porad to : 1 - płaski, za mało kolorów, dziwne nogi 2- w moim odczuciu dużo lepsza niż 1 praca, chociaż mogłoby się tam więcej dziać 3- Tło mnie wogóle nie przekonuje i te niższe drzewka są dziwnie zarysowane poziomymi pociągnięciami 4- Fajna kolorystyka, chociaż nie wiem czemu lewy dolny róg płaszcza z czerwonego robi się seledynowy. Ogólnie jest to jedyna praca z zaprezentowanych w której coś się dzieje, jest jakaś dynamika :) Jeszcze musze się tylko doczepić, że pióra wyglądają bardziej jak źdźbła przenicy. Zauważ, że pióra nie są raczej tak rozczapiżone i trudno porozczepiać ich promienie. Widać, że prace malowane są "ostrożnie", raczej miękkimi pędzlami, trochę za mało odważnych pociągnieć, ale chyba każdy tak zaczyna swoją przygodę z DP. Niemniej jednak, trening czyni mistrza, więc rzyczę powodzenia przy kolejnych pracach. ...uff... strasznie się nawymądrzałem
Cometa93 Napisano 10 Kwiecień 2011 Autor Napisano 10 Kwiecień 2011 (edytowane) dzięki za Komentarz tak jak mówiłem przygodę zaczynam :) ... Jedyne co to że nie używam w ogóle miękkich brushy zazwyczaj custom twardy :) 4. Robi się seledynowy ponieważ światło idzie z dołu :) mocne światło :) ale widać ze jest błąd :) no ale trening czyni mistrza ! zobaczymy co będzie dalej :) Edytowane 18 Kwiecień 2011 przez Cometa93
Cometa93 Napisano 18 Kwiecień 2011 Autor Napisano 18 Kwiecień 2011 Wrzucam kolejną moją prace pozdrawiam i proszę o komentarze ! Rasta View
QbisieQ Napisano 18 Kwiecień 2011 Napisano 18 Kwiecień 2011 Technicznie coraz lepiej :) Tło fajnie namalowane. Dym z jointa powinien być chyba jednak szaro-siwy a nie czarny, nie wygląda to naturalnie. Cień rasta-mana powinien być skierowany bardziej ku widzowi, albo śłońce przesunięte w prawo, ale to by poza kadr wyszło :P. Ogólnie drugi plan podoba mi się bardziej niż pierwszy, był chyba malowany z większą swobodą, ale tak czy inaczej, jest kolejny krok naprzód i czekamy na następne prace :) 1
Cometa93 Napisano 8 Maj 2011 Autor Napisano 8 Maj 2011 Taki Koncept zwinnego zwierzchowca do gry Karcianej ! Czekam na rady i komenty !
Cometa93 Napisano 27 Lipiec 2011 Autor Napisano 27 Lipiec 2011 Cześć wszystkim ponownie ! Zarzucam coś nowego co zrobiłem ostatnio w wolnym czasie dla siebie mam nadzieje , że widać że ciągle ćwicze , i że podoba wam się to co robie . Chętnie usłysze od Was jakieś opinie i rady lub cokolwiek !
Rotcore Napisano 27 Lipiec 2011 Napisano 27 Lipiec 2011 radzę zabrać się za podstawy, robisz koncepty, a nie masz podstaw, anatomia, ogólnie rysunek, konstrukcja, bryła, kolor też słabiutko bez żadnego wyczucia... przejrzyj tutoriale w "warsztacie" i dużo szkicuj... pozdron
Cometa93 Napisano 28 Lipiec 2011 Autor Napisano 28 Lipiec 2011 Dziękuje bardzo za komentarz i rady ! Ostatnio bardzo dużo szkicuje i te prace poza wampirem są już bardzo stare , dużo siedziałem nad anatomią ... ba dalej siedzę ruchy kości , szkielet , mięśnie pracuje nad tym bardzo dużo jak np. Ten Wampir był budowany od podstaw czaszki przyglądałem się studiom anatomi czaszki da vinciego przy okazji jak brałem kurs anatomii czaszki i ogólnie człowieka . Dzięki wielkie za szczerą opinie i trzymaj sie tematu dalej ! pozdrawiam !
Cometa93 Napisano 28 Lipiec 2011 Autor Napisano 28 Lipiec 2011 Koncepciki zwierząt byly robione do gry Runes of magic jednak , twórcy woleli przenieść bardziej milutkie zwierzątka jak np krasnale w butach itd :) a wyżej ilustracje były robione do Gry Orindell ! Pozdrawiam
CUKIERASS Napisano 29 Lipiec 2011 Napisano 29 Lipiec 2011 kolor jest pomysły są -spoko głowa jak przysiądziesz do podstaw (sam cały czas w nich tkwię) to zanim się obejrzysz wszystko będzie śmigało jak trzeba-trzymaj kurs i zapodawaj nowe rzeczy.
Cometa93 Napisano 21 Listopad 2011 Autor Napisano 21 Listopad 2011 Bardzo dużo siedzę ostatnio w ołówku no ale z ekipą przez internet tworzymy projekt gry Nano-bot , niestety przypadły mi koncepty enviro nad czym bardzo ubolewam , gdyż chętnie bym się pochwalił postępami w anatomi aczkolwiek nie mam żadnego DP moje nowe prace : Oby 2 miały być w tym samym klimacie ponieważ to ten sam świat , Pozdrawiam !!
kontur Napisano 21 Listopad 2011 Napisano 21 Listopad 2011 Według mnie oba są w innym klimacie. Górny ogólnie nie do końca spójny (jakby poskładany z różnych obcych sobie elementów). Punkty przykuwające uwagę także dziwacznie rozplanowane. Tak jakby wszystko na tym obrazku chciało być najważniejsze. Zapanuj nad planami (pierwszy, drugi itd.) Zdecyduj co jest bohaterem tej ilustracji - co jest najważniejsze. Poza tym światło jest bardzo nienaturalne, przez to ciężko się czyta tę ilustrację. Powodzenia przy dalszych pracach, na pewno wyjdzie super.
Cometa93 Napisano 23 Grudzień 2011 Autor Napisano 23 Grudzień 2011 Dawno się nie odzywałem w internecie, ołówek mnie pochłonął, ale żeby nie było że zapomniałem o DP co jest moją ulubioną dziedzinką :) wrzucam coś nad czym ostatnio pracowałem.
Cometa93 Napisano 9 Styczeń 2012 Autor Napisano 9 Styczeń 2012 (edytowane) Hmm no coś słabo z odpowiedziami ostatnio :) ale wrzucam dzisiejszego speeda ostatnio troche ćwiczyłem troszke zleceń i mam nadzieje , że to widać Pozdrawiam Edytowane 9 Styczeń 2012 przez Cometa93 brak obrazka
rosikowski Napisano 9 Styczeń 2012 Napisano 9 Styczeń 2012 (edytowane) Ten ostatni... ile głów ? 9-10 ? trochę za dużo, a jesli to było zamierzone to tego nie widać... jakiegoś filtra użyłeś co prawda bardzo delikatnie ale i tak nie potrzebnie, straciłeśna realiźmie ten przedostatni, anatomia bardzo nie poprawna, szczególnie mięśnie brzucha, nawet nie wiadomo jak mocno napakowana byłaby postać to raczej mięśnie byłyby rozciągnięte i przez to bardzo spłaszczone... mało odpowiedzi ? jeśli po twoich " wrzutach" nie będzie widać że ciężko pracujesz i ci naprawdę zależy to ludziom też nie będzie zależało na dalszym doradzaniu i pomaganiu pokaż jakieś ołówki... i... prawdziwą mądrością artysty jest umiejętność powiedzenia sobie " wiem że za mało umiem " Edytowane 9 Styczeń 2012 przez rosikowski
Cometa93 Napisano 9 Styczeń 2012 Autor Napisano 9 Styczeń 2012 (edytowane) Dziękuje za odpowiedź nie rozumiem troszkę co do tego ostatniego mianowicie "ile głów 9-10 trochę za dużo". Wezme pod uwage te rady co do Anatomii masz w 100% racje nie pomyślałem nad tym wczesniej zupełnie ... ehh tak to bywa No i co do ołówka postaram się wrzucić coś , oprócz Tego Doskonale wiem że w świecie grafiki ilustracji i koncept artu jestem nikim :) widać ,że nic nie umiem i nie mam co do tego zastrzeżeń, staram się dogonić takich mistrzów jak Omen, Kuczek, Wolf itd ale jeszcze długa droga przede mną :) Edytowane 9 Styczeń 2012 przez Cometa93
badassky Napisano 9 Styczeń 2012 Napisano 9 Styczeń 2012 Chodzi o długość głowy względem ciała ,o ile się nie mylę odpowiednia ilość to siedem czyli całe ciało odpowiada długości ośmiu głów. Poprawcie mnie jeśli się mylę.
Cometa93 Napisano 9 Styczeń 2012 Autor Napisano 9 Styczeń 2012 8 umownie u kobiet dzieci inaczej tak tak wiem, wydawało mi się że raczej okej jest hmm może znowu coś mi się po szkicu zmieniło choć wątpie , po prostu jest chudy :) ale dzieki za wyjaśnienie !
Cometa93 Napisano 20 Styczeń 2012 Autor Napisano 20 Styczeń 2012 Moje ćwiczenia ołówkowe jakby ktoś chciał widzieć .
Pinokio Napisano 26 Styczeń 2012 Napisano 26 Styczeń 2012 Hej, hej hello.... Ćwiczonka fajne, kilka uwag na początek to co zajeb***- dziewczyna z zasłoniętą twarzyczką, lewy i prawy dolny róg. Buteleczka troszeczkę u nasady koślawo wyszła, zakneblowana babeczka sypię się w proporcji, a reszta całkiem fajna :)
Monttsserat Napisano 27 Styczeń 2012 Napisano 27 Styczeń 2012 Tak więc kilka moich uwag. 1. Najważniejsza rzecz to proporcje ciała. Zwróć uwagę na kobietę z zamkiem na ustach, jak niewymiarowa jest mała jest klatka piersiowa w stosunku do głowy, oraz jak niewymiarowe są ramiona. grass wysłał mi ostatnio kilka ksiażek, do których warto zajrzec, jedna z nich, która może również tobie byc pomocna jest "Michael Hampton- Figure Drawing - Design and Invention - anatomia i jak to wszystko ogarnąć w rysunku". Przeglądając poprzednie komentarze, widziałam, że już kilka osób zwróciło ci na to uwagę. Może spróbuj, bez wdawania się w szczegóły, popracować nad samą sylwetką na razie. Wiem sama po sobie i swoich znajomych, że często najwięcej uwagi poświęca się twarzy i detalom z nią związanym i tylko powierzchownie ogarniając ciało. Weź może poćwiczyć naga, łysa sylwetkę w różnych pozycjach, ale tak, żeby była cała od stóp do głów, a dopiero poszczególne części ciała próbuj nieco bardziej szczegółowo, np. same dłonie, same stopy, same same usta, czy oczy, a potem głowę z tymi wyćwiczonymi częściami i jak już wprawisz rękę, całą postać z detalami.
Cometa93 Napisano 27 Styczeń 2012 Autor Napisano 27 Styczeń 2012 Dziękuje Montsserat :P hmm wiesz że postaram się tak zrobić jak mówisz :) w takim razie następne ćwiczonka tak będą wyglądać :) Pozdrawiam !
Cometa93 Napisano 4 Sierpień 2012 Autor Napisano 4 Sierpień 2012 Nowości ! Powrót do DP po dlugiej przerwie po kursie i kilku Malarskich próbach.
badassky Napisano 4 Sierpień 2012 Napisano 4 Sierpień 2012 Jako, że na kompozycji znam się w stopni znikomym moją radę możesz potraktować jak chcesz. Więc...Robot po lewej patrzy w prawy róg- oko wypada z kadru. Robot po prawej patrzy w dół- całkowicie nie rozumiem tego zagrania. Łuczniczka celuje w lewą stronę kadru- oko znowu wypada. Mam wrażenie, że pierwszy plan jest z innej ilusracji a następny z drugiej, są całkowicie nie spójne. Trawa pośród lodu jest nieco dziwnym akcentem, acz domyślam się, że ta pani to jakaś summer bringer ;) mimo wszytko nie podoba mi się to. Kolejna rzecz to anatomia postać jest nieco za długa oraz za wąska. Na obrazku jest mnóstwo zbędnego szumu w postaci śniegu, polecam zmniejszyć jego ilość. Jak już mówiłem teoretyk jak i praktyk ze mnie żaden, więc nawet głupio mi oferować swoją pomoc ale to po prostu rzeczy, które dostrzega chyba każdy. Jak ktoś ma zastrzeżenia do mojej opinii to bardzo proszę o poprawki ;)
Cometa93 Napisano 4 Sierpień 2012 Autor Napisano 4 Sierpień 2012 Hey Dziękuje za opinie ! przyjmuje do siebie krytykę o to w sumie chodzi wsadzając prace na fora szybciej idzie nauka ! w Sumie prawda nie pomyślałem troszke nad kompozycją zawsze miałem z tym problem. co do tej trawy to dokładnie o to mi chodziło. Ale miałem duży odstęp od ostatniego Dp więc nie o wszystkim myślałem. łuczniczke użyłem z mojego starszego szkicu więc nawet nie obróciłem żeby światło sie zgadzało. Dzięki wielkie za opinie. i Pozdrawiam Serdecznie ! na innym forum znowu mówią mi odwrotnie że i detal i anatomia jest ok i że sie podoba z plastyka sie pytałem to również ok poprawiałem tylko dłoń prawą tą dolną. a kompozycyjnie mówią że ok bo jest podział na plany i że jest pełno. Ciężko zrozumieć ludu
Cometa93 Napisano 21 Sierpień 2012 Autor Napisano 21 Sierpień 2012 Coś nowego na CAB na Digarcie dalej zbieram portfolio ! Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się