Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam.

 

Korzystając z helionowego poradnika o tworzeniu pajacyka doszedłem do etapu material editora [edit:] a dokładniej Map/Material browsera.

 

Fakt, że książka jest przeznaczona dla 10 a nie 11 do tej pory nie sprawiał żadnych komplikacji, niemniej jednak teraz napotkałem problem - otóż w książce ów browser wygląda zupełnie inaczej niż w moim maksie.

 

Poniżej daje screen od siebie i skan z w/w strony.

Przeszukałem trochę opcji ale nic nie znalazłem :(

 

Jednocześnie chciałbym się przywitać, do tej pory pracowałem w Valve Hammer Editorze i MilkShape i jedynie parę prostych modeli domków czy butelek wykonałem wieki temu w 3, 4, 6 i raz nawet w 8! :-)

 

dmwEB.png

Edytowane przez FiK_

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Czołem!

 

Ja używam jeszcze Maxa 9, ale wydaje mi się, że po prostu klikasz "standard" i wyskakują Ci do wyboru gotowe materiały, a powinieneś kliknąć mały, szary kwadracik obok koloru diffuse, i tam wybrać mapę "wood".

Napisano
  • Autor

Update... Chodziło mi o Material/Map browser a nie Material Editor, wprowadziłem Cię przez to tylko w błąd.

 

Doskonale wiem jak wybrać mapę itd, chodzi mi tylko o to, że w Material/Map browserze nie mam opcji takich jak w książce, ustawienie maxa defaultowe.

Edytowane przez FiK_

Napisano

Powinieneś mieć niżej roletę Maps i 'pod-roletę' Standart, na końcu materiał Wood

Napisano

Jak klikniesz na ten maly minus obok 3dsmax.mat to powiniens zamknac biblioteke materialow maxowych i dostac normalne mapy.

Ten nowy browser jest wg mnie dosc irytujacy, na szczescie da sie zmienic go edutujac pliki .ini :)

Napisano
  • Autor

Tak tak, ja to wiem - sam specjalnie dodałem sobie bibliotekę 3dsmax.mat :)

 

Zwróćcie uwagę na to jak wygląda okienko browsera - jest tam podgląd tekstury + jakieś dodatkowe opcje, których użycie jest opisane w książeczce, a ja ich nie mam i po prostu nie wiem czy przez to w przyszłości nie będę musiał główkować jak zrobić jakieś dodatkowe operacje na mapach :(

 

Chodzi mniej więcej o tą różnicę:ENYPa.png

 

Dodam jeszcze, że przy kliknięciu na Get material lista po kliku na strzałeczkę opcji zawiera nieco więcej pozycji, ale żadna nie odpowiada za wyświetlenia bocznego panela.

 

Edit:

@mirach: wspomniałeś coś o edycji pliku .ini, możesz mnie pokierować? :)

Edytowane przez FiK_

Napisano
Zwróćcie uwagę na to jak wygląda okienko browsera - jest tam podgląd tekstury + jakieś dodatkowe opcje, których użycie jest opisane w książeczce, a ja ich nie mam i po prostu nie wiem czy przez to w przyszłości nie będę musiał główkować jak zrobić jakieś dodatkowe operacje na mapach :(

 

tak, widzimy roznice. Jak cos nie masz w ksiazce to masz pod F1 w helpie programu.

 

Tu masz napisane co zmienic zeby miec stary browser.

 

http://www.maxforums.org/threads/old_school_material_browser_2011/0001.aspx

Napisano
  • Autor

Dziękuje :)

 

Z manuala staram się korzystać jak najwięcej. RTFM!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.