panek1989 Napisano 30 Sierpień 2011 Autor Napisano 30 Sierpień 2011 jutro wrzuce siatki. chcociaz nie widze tam nigdzie trojkata a w okularze tez wyglada ok, moze to tylko zludzenie prez IOR
Sinnerslayer Napisano 31 Sierpień 2011 Napisano 31 Sierpień 2011 z daleka wygląda ok. a mógłbyś wkleić zbliżenia siatki w miejscach, gdzie pojawiają się te błędy?
Sinnerslayer Napisano 31 Sierpień 2011 Napisano 31 Sierpień 2011 1. powelduj vertexy 2. widać nierówne rozłożenie krawędzi. jak możesz to wrzuć większe zbliżenie obszaru 2. niewiele można powiedzieć o pierwszym screenie, bo okular nie ma wewnątrz siatki :) 1
pirx Napisano 31 Sierpień 2011 Napisano 31 Sierpień 2011 Tam w środku w soczewce jeszcze raz bym usunął końcówkę i jeszcze raz extrudem albo borderem żeby mieć pewność że tam nic nie ma, a na koniec chamfer na załamaniu. 1
panek1989 Napisano 1 Wrzesień 2011 Autor Napisano 1 Wrzesień 2011 ogolnie sama soczewka jest osobnym obiektem, splaszczona kapsula. nie ma jej tu na screenach bo nie bylo sensu wstawiac ;)
Sinnerslayer Napisano 1 Wrzesień 2011 Napisano 1 Wrzesień 2011 wygląda prawie jak prawdziwa. jedynie ta tekstura nie za ciekawa. za duże te wytłoczenia i połysk nienaturalny. jeśli używasz do renderu V-ray, to proponuję taką: http://www.vray-materials.de/all_materials.php?mat=2520 osobiście posiadam lornetkę pokrytą taką skórą. odziedziczona po ojcu xD tylko zmapuj to porządnie, tak, żeby te "oczka" były dość małe.
panek1989 Napisano 1 Wrzesień 2011 Autor Napisano 1 Wrzesień 2011 fakt texturka nie jest najlepsza. jutro wstawie poprawke ;)
Sinnerslayer Napisano 3 Wrzesień 2011 Napisano 3 Wrzesień 2011 (edytowane) no na pewno jest to twój najlepszy model odkąd zacząłeś coś tu wrzucać. zmieniłbym teksturę metalu. bo teraz przypomina bardziej plastik niż chrom. Wybierz sobie coś z tego: http://www.vray-materials.de/all_materials.php?sort=rating&q=chrome poza ty, spróbuj dodać stalowe obręcze w miejscach zaznaczonych na obrazku (sorry za koślawe zaznaczenie xD) może to trochę uatrakcyjni wygląd. pracuj dalej. Edytowane 3 Wrzesień 2011 przez Sinnerslayer
thecrev Napisano 3 Wrzesień 2011 Napisano 3 Wrzesień 2011 Ja tam wole wszystko sam robić, modele, texturki i rendery a nie brać gotowce ale jak chcesz to możesz poszukać i akurat coś się fajnego trafi.
panek1989 Napisano 6 Wrzesień 2011 Autor Napisano 6 Wrzesień 2011 no coz, nad materialami postaram sie jeszcze popraciowac, a na razie jest cos takiego ;)
panek1989 Napisano 7 Wrzesień 2011 Autor Napisano 7 Wrzesień 2011 jeszcze male pytanko ;) poza materialami. co jeszcze jest do poprawy/wymmiany?
arturskoczek Napisano 7 Wrzesień 2011 Napisano 7 Wrzesień 2011 Na pewno do poprawy jest światło. Przydałoby się jakieś studio zrobić, oświetlić to światłami innymi od directów, tak żeby były miękkie cienie. Materiały - to już wiesz ;)
panek1989 Napisano 3 Styczeń 2012 Autor Napisano 3 Styczeń 2012 (edytowane) wlasnie, tylko dlaczego, nie wiem. zrzut ekranu rendera wyglada tak. a kiedy wrzucam zapisany render na imageschack robi sie takie blade jak na poprzedniej stronie Edytowane 3 Styczeń 2012 przez panek1989
panek1989 Napisano 3 Styczeń 2012 Autor Napisano 3 Styczeń 2012 pomoze ktos? co moze byc przyczyna tego ze render wyglada normalnie, po zapisaniu normalnie, a kiedy wrzucam go tutaj blaknie
Smoku Napisano 3 Styczeń 2012 Napisano 3 Styczeń 2012 To wygląda na jakiś problem z gammą. W jakim formacie zapisujesz? Sprawdz jakie są opcję. Miałem kiedyś podobny problem tyle, że po zapisie było ciemniej. Nie pamiętam dokłądnie jak go rozwiązałem bo to było prawie 3 lata temu. Ale właśnie chyba o gammę chodziło. 1
panek1989 Napisano 3 Styczeń 2012 Autor Napisano 3 Styczeń 2012 (edytowane) w png, no na to wyglada ze z gamma, pokombinuje, ale dziwi mnie tylko ze tak np w przegladarce obrazow wyglada normalnie wszystko, no nicv pokombinuje i jak sie uda wrzuce poprawiona wersje;) a moze to byc zle ustawienie w opcjach maxa, w zakladce gamma lut? Edytowane 3 Styczeń 2012 przez panek1989
panek1989 Napisano 3 Styczeń 2012 Autor Napisano 3 Styczeń 2012 (edytowane) no cos zwojowalem ;) drugi render chyba lepiej wyglada Edytowane 3 Styczeń 2012 przez panek1989
arturskoczek Napisano 3 Styczeń 2012 Napisano 3 Styczeń 2012 napisy zrób jako tekstury a nie jako modele 3d - wątpie żeby to tak w realu wyglądało.
c4rl0s Napisano 4 Styczeń 2012 Napisano 4 Styczeń 2012 o teraz to dałeś strzała albo dvd dzwigiem wieźli albo podłogę wiertłem dentystycznym wycinali:
panek1989 Napisano 4 Styczeń 2012 Autor Napisano 4 Styczeń 2012 no fakt fakt ;) jakos nie zwrocilem na to uwagi, teraz powinno byc lepiej
panek1989 Napisano 17 Styczeń 2012 Autor Napisano 17 Styczeń 2012 coz no, mysle ze ktos bardziej doswiadczony powinien ci pomoc, moim zdaniem powinienes przygotowac sobie odpowiednia texturke a tymczasem wersja z materialkami
insane0r Napisano 27 Luty 2012 Napisano 27 Luty 2012 o, widze ze innowacyjne felgi bez srub do przykrecania :)... bumb za duzy na bocznych napisach i bieznik jak 20 letnia opona od ursusa...do poprawy ;)
panek1989 Napisano 27 Luty 2012 Autor Napisano 27 Luty 2012 sruba jest, jedna na srodku, a napisy to nie bump tylko disp co prawda tez za duzy ;) a co do bieznika to sie zgadzam ze nie wyglada zbyt fajnie
insane0r Napisano 27 Luty 2012 Napisano 27 Luty 2012 (edytowane) no niestety, przy jednej srubie na srodku, daleko bys nie zajechal ;) zmien to, napisy polecam zrobic bumpem ;) ostatnio ktos nawet podawal strone z mapami wlasnie na boki oponek, poszukaj w ostatnich tematach @ down nawet jezeli, i nie ma tam zadnej zaslepki zakrywajacej sruby, to i tak felga w otworze napewno nie jest okragla ;) prosta fizyka, jak bys mocno nie dokrecil takiej sruby, to i tak kolo jak dostanie duzej mocy nie bedzie sie krecic,a co najwyzej sama sruba z napedem ;) Edytowane 27 Luty 2012 przez insane0r
martix69 Napisano 27 Luty 2012 Napisano 27 Luty 2012 insane0r a ferrari enzo to co? :) też ma jedna śrubę i jeździ i to jak :)
Sebazx6r Napisano 28 Luty 2012 Napisano 28 Luty 2012 To nie zmienia faktu ze opona wyglada jak kupa ;/. Nie chcialbym miec tego w Fiacie 126p, a co dopiero w ferrai. Ale serio zacznij robić na podstawie czegoś. Ogolnie widac, ze pojecie o modelowanu juz masz. Stolik sie krzywi przy wycieciach pod nogi. Fajnie ze pracujesz nad skilem. Uczymy sie cale zycie :).
Miłosz3ds Napisano 23 Kwiecień 2012 Napisano 23 Kwiecień 2012 Jeżeli tak, to jest zbyt obły, za mało kanciasty.
panek1989 Napisano 23 Kwiecień 2012 Autor Napisano 23 Kwiecień 2012 tak to jest a przynajmniej mial byc golf pierwszej generacji, wydawal mi sie dosc kanciasty, ale moze i masz racje, postaram sie cos z tym zrobic jeszcze;)
stach13 Napisano 30 Kwiecień 2012 Napisano 30 Kwiecień 2012 Tak przeglądam sobie tą teczkę i wywnioskowałem że olewasz krawędzie, zaokrąglenia itp. Chciał byś zrobić coś zaraz, teraz i za bardzo się śpieszysz moim zdaniem, chociaż widać sporą poprawę w ostatnich modelach to widać tez że to jest strasznie wymuszone, po prostu robisz to żeby coś udowodnić chyba, a to cholerny błąd. Proponuje ci zasadzić się na jakiś jeden model i dopieszczać go aż do znudzenia. W modelowaniu nie chodzi oto by wymodelować fotel, chodzi oto by wymodelować zajebisty fotel.
thecrev Napisano 30 Kwiecień 2012 Napisano 30 Kwiecień 2012 Stach13 dobrze gada, jeżeli sam niedajesz rady rozwiązać jakiegoś problemu lub po wielu próbach naprawde wielu, efekt cię nie zadowala możesz do kogoś napisać ja się tak bardzo dużo nauczyłem i tak jak pisze stach13 zasadź się na jakimś modelu i zrób go dobrze potem umieść go w studiu i wyrenderuj, efekt napewno bedzie lepszy niż pokazanie niedokończonego modelu na słabej jakości texturze i jakimiś innymi przedmiotami w tle.
Sebazx6r Napisano 2 Styczeń 2013 Napisano 2 Styczeń 2013 Linoleum na podlodze? Brakuje mi detalu. Mogels wymodelowac nogi stolu jako oddzilne klocki bys mial naturalne laczenia i troche detalu dla oka no i latwiej :).
panek1989 Napisano 2 Styczeń 2013 Autor Napisano 2 Styczeń 2013 anom masz racje, ale nie jest to rzecz nie do naprawy:) podloge tez wymienie;) na jakas bardziej naturalna,
Sebazx6r Napisano 2 Styczeń 2013 Napisano 2 Styczeń 2013 Mental rayem swiesz pewnie sun and sky? to bez noda gamma corekcji na .454 w teksturach sie nie obedzie.
panek1989 Napisano 2 Styczeń 2013 Autor Napisano 2 Styczeń 2013 a nie tym razem ;) tutaj tylko area light
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się