Napisano 12 Maj 201113 l Zabawe czas zaczac :), z tym oto automobilem bede się zmagał w najbliższym czasie Uploaded with ImageShack.us Edytowane 24 Maj 201113 l przez martix69
Napisano 23 Maj 201113 l Autor tak wiec i ja pokarze co mam, nie ma tego dożo bo i czasu mam mało ale powoli i do przodu na razie przód ale jeszcze nei jest kompletny Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
Napisano 23 Maj 201113 l ładne autko wybrałeś :) Ale nad tym przodem jeszcze posiedź bo topologia siatki jest nie za dobra i przez to babrze się w kilku miejscach
Napisano 23 Maj 201113 l Autor jak na razie próbuje to poskładać w całość i najbardziej mi "dokucza" to przejście miedzy dużym wlotem i tym mniejszym pod lampa jak i kształt tego mniejszego wlotu
Napisano 23 Maj 201113 l polecilbym zacząc od nowa, całość jest kompletnie pomiętolona, układasz siatkę niepoprawnie. To mój model, może jakoś Ci pomoże przy układaniu siatki
Napisano 23 Maj 201113 l Autor M4rcus dzięki za siatki, cos sie pokombinuje ja będzie więcej czasu, to jest mój 2-gi model wiec dopiero raczkuje :)
Napisano 24 Maj 201113 l Autor Na wstępie podziękowania dla M4rcus za siateczki, które bardzo mi pomagają tak wiec drugie podejście do bazy :) a oto efekt Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
Napisano 25 Maj 201113 l ładne autko wybrałeś :) Ale nad tym przodem jeszcze posiedź bo topologia siatki jest nie za dobra i przez to babrze się w kilku miejscach Możesz powiedzieć, jakie ma błędy i w których miejscach? W najblizszym czasie również planuję wziąć się za pierwszy model, przydałyby się od razu jakieś sugestie, czego się wystrzegać :)
Napisano 25 Maj 201113 l Autor Wystrzegać się przede wszystkim trójkątów, chodziarz czasem można je robić, a co do błędów w modelu w pierwszym poście to tam chyba wszystko miałem złe :P
Napisano 25 Maj 201113 l Widzę, ze znowu się szerzy przekonanie, ze trisy są ble.....(już kiedyś była niezła wojna o to ;) )Czasami wręcz są wskazane, żeby dobrze wyglądały niektóre wygięcia, zagięcia, przetłoczenia, etc. A co do modelu to kibicuje, bo naprawde ładne autko wybrałeś ;] POzdrawiam.
Napisano 25 Maj 201113 l Autor nie mówie ze sa zle ale raczej używam ich tylko w minimalnych ilościach (ucze sie dopiero wiec sie nie znam :D ) a co do modelu jakieś większe postępy będą chyba dopiero po weekendzie bo na razie szkola i praca żyć nie dają :)
Napisano 30 Maj 201113 l Autor Mały update : tył jeszcze nie ruszany Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us do poprawek jest próg, dolny róg lampy i tego mniejszego wlotu, jak ktoś coś widzi to pisać no i brak "lotki" pod głównym wlotem ale to sie dorobi :)
Napisano 30 Maj 201113 l na Twoje szczęście/nieszczęście miałem przyjemnośc modelować ten samochód tak więc znam go praktycznie na pamięć i pierwsze co się rzuca w oczy: http://img34.imageshack.us/img34/47/er01.png Jeżeli będziesz miał wątpliwości do któregoś z oznaczonych pól, podałem numerki pozdrawiam i życze powodzenia w modelowaniu!
Napisano 30 Maj 201113 l Tez modelowalem tego mercSEDESa i powiem, ze wydaje sie latwy ale byla masakra - jeszcze nie mialem printow do niego hehe. Widze jednak, ze idziesz w dobra strone, ale popraw to co zaznaczyl hkropinski :)
Napisano 31 Maj 201113 l Autor Dzieki Panowie za rady, postaram sie to poprawić ale na razie muszę na trochę odstawić projekt. Jeżeli tylko będę coś miał to pokarze. hkropinski odnośnie twoich spostrzeżeń: numerki 1,4,5,7,8 sa dla mnie jasne, w 13- chodzi o to że krawędź jest za ostra i jest za krotka, 12- przetłocznie jest za krótkie i trochę zły kształt; nr 3 nie jestem pewien ale chyba chodzi o ostrość krawędzi i powinna delikatnie sie podnosić w stronę nadkola; nr 2 faktycznie trochę sknociłem kształt wlotu; nr 10 wlot nie jest dokończony i brak tam przetłocznia; odnośnie nr 9 chyba chodzi o bardziej miękkie przejście; 11 krawędź nadkola powinna schodzić do samego dołu. ..:: WIKTOR ::.. to prawda co piszesz, autko wydaje sie proste ale naprawdę jest wymagające (dla mnie to 2-gi model w maxie :) ) No to taka moja mała spowiedź :) Edytowane 31 Maj 201113 l przez martix69
Napisano 31 Maj 201113 l Proste to jest cinquecento, do większości nowszych już trzeba więcej wolnego czasu. Życzę powodzenia. Wystrzegać się przede wszystkim trójkątówPolecam sprawdzić w co zmienia się trójkąt, pięciokąt, 10ciokąt po nadaniu MS. Pamiętając początki tego forum, panowała tutaj moda na wpajanie chorej wiedzy, którą chłonęły setki. Spalcie w końcu tę czarownicę hehe. Edytowane 31 Maj 201113 l przez ReflectVision
Napisano 31 Maj 201113 l ReflectVision ma racje. zrobcie sobie (mowie do przeciwnikow trojkatow) plaska powierzchnie z samych trojkatow i nadajcie MS i co..?? I nic! Wszystko ladnie. Trojkaty czasami nawet pomagaja! Ta samo z 5ciokatami itp. Wiadomo jak sie uzyje zle i w zlym miejscu to beda pozniej bledy. Tez mnie troche denerwowalo jak ktos wypominal mi ze mam gdzies trojkaty a teraz mam ich setki tysiace - tylko trzeba wiedziec gdzie mozna i do czego sluzy :) Matrix69: modeluj modeluj nie odstawiaj projektu bo Ci zapał minie i co...?! :P Wybrales naprawde super autko!
Napisano 31 Maj 201113 l Autor WIKTOR sila wyższa :) praca urozmaicana szkoła ( sesja sie zbliża) cóż zrobić
Napisano 31 Maj 201113 l To Ty poszedles studiowac czy sie uczyc...?? :) Spoko bede czekac na updejta
Napisano 31 Maj 201113 l Autor Wiesz bardziej to mi praca daje w kosc :P studia jak to studia.... offtop sie zrobił ale co tam u siebie jestem :)
Napisano 31 Maj 201113 l 2- kształt jeszcze ujdzie ale w sls'ie są tam bardzo zróżnicowane ostrości krawędzi- zauważ że górna jest znacznie mniej ostra niż reszta 3 - dokładnie:) 9 - tak ono tam gdzie jest przejście jest gładkie, a na dole masz ostry kształt 10 - wiem że nie dokończony, ale zwracam uwagę na to że powinien być łagodniejszy niż u Ciebie no i babole 11 - zgadza się 12 - to jest niestety element z którym męczyłem sie najdłużej. chodzi o to że między zakolem drzwi a wlotem powietrza idzie delikatna krawędź. zaraz obok tej ostrej, głównej... 13 - to też ale bardziej chodzi mi o miejsce pod krawędzią (gładka krawędź) ma kształt łuku ciągnącego się od wlotu do drzwi:) Pozdrawiam!
Napisano 31 Maj 201113 l Autor hkropinski dzięki wielkie za rady, jak tylko będę miał możliwość to biorę sie za poprawki Peace
Napisano 2 Czerwiec 201113 l Autor mały update, na razie tylko felga, nie ma wentyla ale będzie :) a z reszty jestem nawet zadowolony, pozostawiam wam opinie Uploaded with ImageShack.us za jakiś czas będzie więcej
Napisano 3 Czerwiec 201113 l Autor dziś mały update "budy", poprawiłem to i owo cześć jest jeszcze do poprawek lampa, zderzak tyl, boczny wlot i przetłoczenie na tylnej lampie i na przodzie kilka bubli :) jak ktos cos wypatrzy ( a na pewno tak bedzie :D ) to piszcie Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Edytowane 3 Czerwiec 201113 l przez martix69
Napisano 13 Czerwiec 201113 l Autor Witam maly UP po krotkiej przerwie, przod prawie ukończony, jeszcze lampa chyba wymaga małych modyfikacji oraz dolna krawedz maski, tył tylko lekko "dłubnięty" Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us a tu render aby sprawdzic "prostość" blach Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us EDIT mam jeszcze jeden mały problem z 3dmax-em, mianowicie po wykonaniu jakiejś czynności typu symetry, miroor itp znikają mi prawie wszystkie okna i ikony w "maxie" i muszę minimalizować aby mieć je widoczne ponownie, nie wiem co t możne powodować, na 32 bitowej wersji nie miałem tego problemu a po zmianie na 64 zaczęło się to dziać. Może ktoś wie czym to jest spowodowane Edytowane 13 Czerwiec 201113 l przez martix69
Napisano 13 Czerwiec 201113 l hmm, sprobuj przeladowac UI (w gornym menu chyba Customize, nie pamietam)
Napisano 14 Czerwiec 201113 l Ja miałem takie cyrki na win Vista pracowałem na nim 2tygodnie. Potem powrót do XP64bit. A teraz na win7 64bit i nie mam problemów. -Może po prostu masz problem ze sterownikami od grafiki. Zainstaluj najnowsze i powinno działać.
Napisano 15 Czerwiec 201113 l Autor phlox_subulata podziałało, ale z dużymi problemami, juz wcześniej próbowałem sterowniki ale nie udawało sie bo w instalacji był bład ale teraz jest ok dzieki
Napisano 20 Czerwiec 201113 l Autor witam na razie modelowanie trochę mi sie "przejadło " wiec zajołem sie studiem, ponizej efekt zmagań. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Licze na pomoc, krytykę oraz opinie na temat studia, czy jest ono dobre, co zmienić etc pozdro Edytowane 20 Czerwiec 201113 l przez martix69
Napisano 20 Czerwiec 201113 l No narazie nie wyglada to studio, tez sie teraz z nim zmagam. Przedewszystkim musisz dodac wiecej swiatel i raczej musza byc skierowane w strone studia aby je doswietlic a po 2 aby na aucie pokazaly sie ladne rozmyte swiatla. Poprobuj w jakim miejscu ustawic swiatlo w stosunku do kamery zeby w odpowiednim miejscu pokazalo sie na aucie bo nie jest to takie oczywiste:P podpowiem tylko ze kont padnia jest rowny kontowi odbicia. No i na poczatek postaw auto na podlozu bo narazie to chyba lewituje?:P
Napisano 20 Czerwiec 201113 l Autor samochód "siedzi" w podłożu,może cień powoduje takie wrażenie , a co do studia to celowo zrobiłem ciemne żeby zobaczyć co z tego wyjdzie :)
Napisano 21 Czerwiec 201113 l Autor tak wiec walki ze studiem ciąg dalszy, tym razem jasniejsze Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us chyba przesadziłem troche z niebieskim światłem.
Napisano 10 Lipiec 201113 l - dach płaski, to wygląda makabrycznie - błędy na klamce, nawet jak tak oddaliles to widać ze tam cos jest nie tak - miękie plastelinowe krawędzie - widać zwlaszcza między maską a okolicami wlotu na boku - niezgodny w orginałem otwór pod reflektorem - on nie jest okrągły - jego pionowa zewnetrzna krawędź jest w tej samej lini co zewnętrzna krawędz reflektora - krawędz maski w poziomie jest kontynuowana za nadkolem - nie jest wyżej czy niżej, u Ciebie nie są równo - profil od wlotu który przechodzi na drzwi idzie równolegle do lini bocznej całego auta - napewno nie w góre - brak przetloczena na progu auta - ramiona w grilu nie maja przekroju ostrza tylko bardziej jak skrzydło - klosze reflektorów nie powinny być na równo z krawędzią otworu na reflektor (od strony wewnętrznej) - ten klosz troche wpada do środka - brak ostrego przetloczenia markującego środek auta - praktycznie każdy nowy merc ma ostry "dziób" - chodz w przypadku sls jest to w miare miekko, ale chyba jako jedyny ma go też na tylnej klapie Jeśli czegoś nie zrozumiałes to postaram sie to przybliżyć jakims obrazkiem, niestety teraz nie mam dostepu do tabletu, wiec niechce krzwo myszą bazgrać Tyłu nie oceniam bo może już poprawiłeś
Napisano 10 Lipiec 201113 l Autor M4rcus dzięki za opinie, na razie odstawilem projekt na bok bo juz trochę mnie zmęczył i nie miałem ochoty na poprawki. Co do błędów, o większości wiem ale nie chciało mi sie poprawiać. To mój 3 model wiec pewne rzeczy robię na "oko" :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto