Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 98
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzięki Robertus:)! Jest jeszcze kilka niedociągnięć, może jakoś się wyrobie do końca bitwy. Jakoś dałem radę bez printów, nie powiem było trudno i chwile zwątpienia i czy dalej to kontynuować. Jakoś upycham ten projekt w czasie z innymi.

Napisano

Ten samochód wygląda genialnie nawet w jednolitym kolorze, a ujecie nr jest najlepsze, no i oczywiście model niczym nie ustępuje, pozazdrościć umiejętności.

Napisano

Bardzo fajnie wyszlo wnetrze, teraz texturki i render :) Jestem ciekawy jaki masz na to pomysl...?... Na ostatnim ujeciu fotele wygladaja na bardzo szerokie ale to chyba wina kamery? A i te logo na zaglowkach, troche za bardzo odstaje, moglo by uwierac :) na zdjeciach widac ze te logo jest jako przetloczenie w skorze, moze zrob to za pomoca bumpa czy dispa?

Napisano

Maciek.m Logo będzie przetłoczone w siatce foteli, teraz jest na próbę. Kamera ma szeroki kont i trochę rozciąga wszystko, nie lubię ujęć orto wolę perspektywę. Teraz muszę pomyśleć czy robić jak zwykle w mentalu czy spróbować vraya. Może jeszcze przetestuję iRaya. Jeszcze pomyślę, sam jestem ciekawy wyników końcowych.

Dzięki i gratuluję fronta:)

Napisano

Jak modelujesz okrągłe wycięcia to rób je na wzorze ze spline'ów albo tnij booleanem typu "cut", bo teraz te otwory to mało z okrągłością mają wspólnego.

Napisano

Thunder_tarcza będzie do wymiany przez te potworki:)

Berger_jeżeli chodzi o otwory w tarczy to ma być nowa, otwory w feldze są proste (za frontu) ale jej przednia płaszczyzna jest wypukła i takie coś powstaje. Poza tym zawsze robię otwory wspomnianymi metodami.

Dzięki za uwagi.

Napisano

tego rozmycia to raczej tak nie rob chyba ze bys naprawde przystawil kamere do zderzaka i dal jej bardzo szeroki kat, bo tak to nie wyglada. A co do lakieru to jest taki cukierkowy, chcociaz nawet pasuje do tego auta :) Dales falof jako kolor? Bo teraz w jednym miejscu jest pomaranczowy a kawalek dalej czerwony, i przez to moze sie wydawac taki cukierkowy.

Napisano

Smoku_ Tak coś czułem że jest błyszczący, dzięki.

Maciek.m_ to rozmycie to tylko taki test był, potem dodam je w compozycie. Z tą czerwienią to starałem się dobrać kolor jak w oryginale ale to nie takie łatwe. Materiał to mr_CarPaint przerobiony trochę. Ogólnie to chyba muszę zrobić ciemniejszą pomarańczę, bez tych jaskrawych odbić. Muszę coś szybko wymodzić bo urlop mi się zbliża i będę miał przerwę do 1września.

Napisano

Urlop trochę mi się przeciągną, wczoraj trochę popracowałem z materiałami mojego autka. Wyszło to proszę o opinię i doradztwo:)

dodgeweel.png

dodgezeo0906.png

dodgezeo0906b.png

Jeszcze nie wszystko jest pokryte i model nie jest w pełni ukończony :) mam nadzieję na ukończenie tego tematu.

Napisano

aces87 dzięki.

Czy ktoś może spojrzeć na moje wypociny i powiedzieć czy idę w dobrym kierunku??

Tak wszystko mi się układa i cały czas czasu brak. Mam nadzieję ze na weekend to już wszystko wykończę.dodgezeo0909.jpg

dodgezeo0909b.jpg

dodgezeo0909c.jpg

dodgezeo0909d.png

dodgezeo0909e.png

Napisano

Gotowe!!! :) szału nie ma już mi zabrakło czasu na eksperymenty. Lakieru nie zmieniłem dodałem materiały do wnętrza i zmieniłem trochę studio.

Brakuje kilku drobnych elementów (może nikt nie zauważy):)

Jeszcze sporo do nadrobienie. Komentarze mile widziane i oczywiście porady, porady.

 

zeo1.jpg

zeo2.jpg

zeo3.jpg

zeo4.jpg

zeo5.jpg

zeo6.jpg

Napisano

Ogólnie samochód spoko. Co do renderu:

-Tym dofem tylko ujmujesz mu realizmu, dając takiego dofa robis z niego resoraka, skala sie zmienia

-Na studio dałbym raczej bardzo ciemny grafit, aniżeli taki nijak . Coś jak tutaj http://www.smcars.net/forums/attachments/finished-work/71509d1202337280-audi-q7-studio-render-final-front.jpg

Z takim jasniejszym akcentem pod i ewentualnie za autem.

-Kadry zdecydowanie za ciasne... troszke luzu... oddal kamere od dodge'a. I troszke niektóre kadry przekombinowane (efekt przekombinowania wzmacnia bardzo mocno szerokokątny obiektyw, ile Ty tam masz mm w kamerze?) Pooglądaj rendery studyjne róznych marek, by sobie znaleść jakiś wzór na udany kadr.

-Materiały wnetrza troche takie niedorobione jakby, wyglądają bardzo standardowo, myśle ze troszke wiecej połysku i refleksów na nich by sie sprzydało.

-Materiał Felgi mało metaliczny, ja bym dodał duzo wiecej reflecta .

-Podbij troszke ustawienia AA

 

Tyle ode mnie. Auto naprawde fajne wybrałeś i fajnie wymodelowałeś, teraz tylko pracuj i testuj. Jeśli dopracujesz niedoróbki bedzie naprawde fajna praca. Powodzenia , masz jeszcze troche czasu także pracuj pracuj:D

 

Pozdrawiam Karkosik!

Napisano

Karkosik dzięki za omówienie błędów i oczywiście za rady przydadzą się na pewno.

Zastosowałem kilka z rad i na szybko zrobiłem rendery.

To jest moje pierwsze autko praktycznie w pełni skończone. Następne będą bardziej udane.

 

Dzięki:)zeo7.png

zeo8.png

Napisano

No i popatrz , studio sie prezentuje duuzo lepiej. 1 Kadr fajny, drugi jakby był z poziomu pierwszej to tez byłby fajny:D Baw sie dalej materiałami (szczególnie felg). Oczywiscie jako że jest to Twoje 1 autko skonczone to gratki. Jest naprawde dobrze, powtórze, że modeling naprawde dobry. Nastepnym krokiem u Ciebie będzie postprodukcja. Dzieki niej duzo wyciągniesz i warto sie nauczyć kilku narzędzi w PS (Twoje prace dostaną mega boosta).

 

Pozwoliłem sobie na małe postpro(abyś mógł zobaczyć ile jeszcze mozna wyciągnąc z czystego renderku, nawet przez takiego nooba jak ja:D):

phloxo.jpg

Napisano

Karkosik naprawdę dużo lepiej wygląda twoja inwencja. Jest może jakaś literatura o postprodukcji? podglądanie jak inni robią też dużo daje ale czasem nie wiem jak uzyskać odpowiednie efekty. Jeszcze nad render i materiałami muszę popracować.

Na wolnym czasie popracuje, przetestuje różne konfigurację dodam jeszcze kilka detali do modelu i wstawię go do Galerii FW3D.

 

Dzięki za pomoc i wskazanie drobi!! :)

Napisano

Witam w między czasie starałem się stworzyć takie efekty postpro w Paint Shop Pro. okazało się że jest analogiczny do Photo Shopa no może ma kilka różnic. I tak w przyszłości muszę w Photo Shopie poćwiczyć.

Takie coś mi wyszło

dodgezeok2.jpg

dodgezeok1.jpg

Napisano
proszę o komentarze porady co do materiałów.

smoku dzięki po pracuję nad dalszym rozwojem. pozdrawiam!!!

 

Poprzeglądaj sobie zdjęcia studyjne tego autka.

To co ja widzę na pierwszy rzut to materiał zderzaków powinien być bardziej matowy. Refleksy lakieru też mógłbyś deczko zmniejszyć i zrobić bardziej punktowe. Przednia atrapa dostała jakiegoś dziwnego ziarna. Zarówno atrapa jak i materiał wkoło lamp jest bardziej jaśniejszy i "chromowy".

To tak na moje oko, pozdro.

Napisano

Studio jak dla mnie genialne :) Autko troche za male, moze je troche powiekszyc zeby wiecej miejsca zajmowalo na renderze. no i ten material lakieru i zderzakow :) a i przy renderze od tylu kolo skrec w 2 strone, po 1 bedzie ladniej wygladac a po 2 nie bedzie widac pustki za kolem tam gdzie powinno byc zawieszenie :)

Napisano

Mam ostatnio problem z kompem w pracy, non stop bluescreeny c2, a1,50,4e,3b,d1,116. serwisy wymienia mi grafiki ale na zastępczej to samo. W robocie nic innego nie robie jak tylko testuje i czytam od kilku dni.

Może na drugim kompie zrobię jeszcze kilka renderów i wstawię je do finished.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności