phlox_subulata Napisano 20 Lipiec 2011 Autor Napisano 20 Lipiec 2011 Dzięki Robertus:)! Jest jeszcze kilka niedociągnięć, może jakoś się wyrobie do końca bitwy. Jakoś dałem radę bez printów, nie powiem było trudno i chwile zwątpienia i czy dalej to kontynuować. Jakoś upycham ten projekt w czasie z innymi.
martix69 Napisano 20 Lipiec 2011 Napisano 20 Lipiec 2011 Ten samochód wygląda genialnie nawet w jednolitym kolorze, a ujecie nr jest najlepsze, no i oczywiście model niczym nie ustępuje, pozazdrościć umiejętności.
phlox_subulata Napisano 21 Lipiec 2011 Autor Napisano 21 Lipiec 2011 dzięki matrix69 autko też mi się podoba :) i jeszcze elektryczne jest!! Elektryki nie muszę być pokraczne jak widać po tym wózku.
phlox_subulata Napisano 25 Lipiec 2011 Autor Napisano 25 Lipiec 2011 Jest już czym kręcić:) Dzięki Touch.
phlox_subulata Napisano 27 Lipiec 2011 Autor Napisano 27 Lipiec 2011 Jeszcze zostało mi kilka drobiazgów wewnątrz i na zewnątrz i będę zabierał się za kompozycję i rendery.
maciek.m Napisano 28 Lipiec 2011 Napisano 28 Lipiec 2011 Bardzo fajnie wyszlo wnetrze, teraz texturki i render :) Jestem ciekawy jaki masz na to pomysl...?... Na ostatnim ujeciu fotele wygladaja na bardzo szerokie ale to chyba wina kamery? A i te logo na zaglowkach, troche za bardzo odstaje, moglo by uwierac :) na zdjeciach widac ze te logo jest jako przetloczenie w skorze, moze zrob to za pomoca bumpa czy dispa?
phlox_subulata Napisano 28 Lipiec 2011 Autor Napisano 28 Lipiec 2011 Maciek.m Logo będzie przetłoczone w siatce foteli, teraz jest na próbę. Kamera ma szeroki kont i trochę rozciąga wszystko, nie lubię ujęć orto wolę perspektywę. Teraz muszę pomyśleć czy robić jak zwykle w mentalu czy spróbować vraya. Może jeszcze przetestuję iRaya. Jeszcze pomyślę, sam jestem ciekawy wyników końcowych. Dzięki i gratuluję fronta:)
Thunder Napisano 1 Sierpień 2011 Napisano 1 Sierpień 2011 Na tarczy pierwszy i trzeci otwór Ci się kaszani, poza tym bardzo ładnie.
Berger Napisano 1 Sierpień 2011 Napisano 1 Sierpień 2011 Jak modelujesz okrągłe wycięcia to rób je na wzorze ze spline'ów albo tnij booleanem typu "cut", bo teraz te otwory to mało z okrągłością mają wspólnego.
phlox_subulata Napisano 2 Sierpień 2011 Autor Napisano 2 Sierpień 2011 Thunder_tarcza będzie do wymiany przez te potworki:) Berger_jeżeli chodzi o otwory w tarczy to ma być nowa, otwory w feldze są proste (za frontu) ale jej przednia płaszczyzna jest wypukła i takie coś powstaje. Poza tym zawsze robię otwory wspomnianymi metodami. Dzięki za uwagi.
phlox_subulata Napisano 5 Sierpień 2011 Autor Napisano 5 Sierpień 2011 Miałem nie mały zastój w modelowaniu, poprawiłem potworki otworki i dodałem jeszcze kilka detali.
phlox_subulata Napisano 9 Sierpień 2011 Autor Napisano 9 Sierpień 2011 Testowałem ustawienia lakieru i wyszło coś takiego. Nie ukrywam jest to moje pierwsze podejście do lakierów samochodowych. Komentarze i pomoc mile widziana:)
maciek.m Napisano 9 Sierpień 2011 Napisano 9 Sierpień 2011 tego rozmycia to raczej tak nie rob chyba ze bys naprawde przystawil kamere do zderzaka i dal jej bardzo szeroki kat, bo tak to nie wyglada. A co do lakieru to jest taki cukierkowy, chcociaz nawet pasuje do tego auta :) Dales falof jako kolor? Bo teraz w jednym miejscu jest pomaranczowy a kawalek dalej czerwony, i przez to moze sie wydawac taki cukierkowy.
phlox_subulata Napisano 9 Sierpień 2011 Autor Napisano 9 Sierpień 2011 Smoku_ Tak coś czułem że jest błyszczący, dzięki. Maciek.m_ to rozmycie to tylko taki test był, potem dodam je w compozycie. Z tą czerwienią to starałem się dobrać kolor jak w oryginale ale to nie takie łatwe. Materiał to mr_CarPaint przerobiony trochę. Ogólnie to chyba muszę zrobić ciemniejszą pomarańczę, bez tych jaskrawych odbić. Muszę coś szybko wymodzić bo urlop mi się zbliża i będę miał przerwę do 1września.
phlox_subulata Napisano 6 Wrzesień 2011 Autor Napisano 6 Wrzesień 2011 Urlop trochę mi się przeciągną, wczoraj trochę popracowałem z materiałami mojego autka. Wyszło to proszę o opinię i doradztwo:) Jeszcze nie wszystko jest pokryte i model nie jest w pełni ukończony :) mam nadzieję na ukończenie tego tematu.
aces87 Napisano 7 Wrzesień 2011 Napisano 7 Wrzesień 2011 Nooo!!! jeszcze materiały nie skończone a już wygląda imponująco, gartulacje ;)
phlox_subulata Napisano 9 Wrzesień 2011 Autor Napisano 9 Wrzesień 2011 aces87 dzięki. Czy ktoś może spojrzeć na moje wypociny i powiedzieć czy idę w dobrym kierunku?? Tak wszystko mi się układa i cały czas czasu brak. Mam nadzieję ze na weekend to już wszystko wykończę.
o_r_z_e_c_h Napisano 9 Wrzesień 2011 Napisano 9 Wrzesień 2011 Dla mnie super to wygląda, ale w refleksach na lakierze widać pomieszczenie, którego nie ma
Lukii Napisano 13 Wrzesień 2011 Napisano 13 Wrzesień 2011 model jest super, gorzej z renderem i materiałami, popracuj nad tym jeszcze a będzie super
phlox_subulata Napisano 13 Wrzesień 2011 Autor Napisano 13 Wrzesień 2011 Obawiam się że pewnie się nie wyrobię. Maiłem długi urlop a teraz to znowu praca. No nic dam co będę miał. Będzie bez szału i fajerwerków ale będę próbował ukończyć.
phlox_subulata Napisano 14 Wrzesień 2011 Autor Napisano 14 Wrzesień 2011 Gotowe!!! :) szału nie ma już mi zabrakło czasu na eksperymenty. Lakieru nie zmieniłem dodałem materiały do wnętrza i zmieniłem trochę studio. Brakuje kilku drobnych elementów (może nikt nie zauważy):) Jeszcze sporo do nadrobienie. Komentarze mile widziane i oczywiście porady, porady.
Lukii Napisano 14 Wrzesień 2011 Napisano 14 Wrzesień 2011 Dobrze Ci Smoku mówi walcz bo masz z czym !
phlox_subulata Napisano 15 Wrzesień 2011 Autor Napisano 15 Wrzesień 2011 Na dziś zaplanowałem coś innego. Jak mi się uda w pracy przy okazji to coś poprawie w postpro. Chłopaki może ktoś z was che dodać jakiejś magii. :)
phlox_subulata Napisano 15 Wrzesień 2011 Autor Napisano 15 Wrzesień 2011 Coś nie coś poprawiłem. W przyszłości muszę go w v-rayu renderować.
phlox_subulata Napisano 15 Wrzesień 2011 Autor Napisano 15 Wrzesień 2011 Poza tym do każdego dzieła sztuki trzeba podchodzić z dystansem:)
Karkosik Napisano 15 Wrzesień 2011 Napisano 15 Wrzesień 2011 Ogólnie samochód spoko. Co do renderu: -Tym dofem tylko ujmujesz mu realizmu, dając takiego dofa robis z niego resoraka, skala sie zmienia -Na studio dałbym raczej bardzo ciemny grafit, aniżeli taki nijak . Coś jak tutaj http://www.smcars.net/forums/attachments/finished-work/71509d1202337280-audi-q7-studio-render-final-front.jpg Z takim jasniejszym akcentem pod i ewentualnie za autem. -Kadry zdecydowanie za ciasne... troszke luzu... oddal kamere od dodge'a. I troszke niektóre kadry przekombinowane (efekt przekombinowania wzmacnia bardzo mocno szerokokątny obiektyw, ile Ty tam masz mm w kamerze?) Pooglądaj rendery studyjne róznych marek, by sobie znaleść jakiś wzór na udany kadr. -Materiały wnetrza troche takie niedorobione jakby, wyglądają bardzo standardowo, myśle ze troszke wiecej połysku i refleksów na nich by sie sprzydało. -Materiał Felgi mało metaliczny, ja bym dodał duzo wiecej reflecta . -Podbij troszke ustawienia AA Tyle ode mnie. Auto naprawde fajne wybrałeś i fajnie wymodelowałeś, teraz tylko pracuj i testuj. Jeśli dopracujesz niedoróbki bedzie naprawde fajna praca. Powodzenia , masz jeszcze troche czasu także pracuj pracuj:D Pozdrawiam Karkosik!
phlox_subulata Napisano 15 Wrzesień 2011 Autor Napisano 15 Wrzesień 2011 Karkosik dzięki za omówienie błędów i oczywiście za rady przydadzą się na pewno. Zastosowałem kilka z rad i na szybko zrobiłem rendery. To jest moje pierwsze autko praktycznie w pełni skończone. Następne będą bardziej udane. Dzięki:)
Karkosik Napisano 15 Wrzesień 2011 Napisano 15 Wrzesień 2011 No i popatrz , studio sie prezentuje duuzo lepiej. 1 Kadr fajny, drugi jakby był z poziomu pierwszej to tez byłby fajny:D Baw sie dalej materiałami (szczególnie felg). Oczywiscie jako że jest to Twoje 1 autko skonczone to gratki. Jest naprawde dobrze, powtórze, że modeling naprawde dobry. Nastepnym krokiem u Ciebie będzie postprodukcja. Dzieki niej duzo wyciągniesz i warto sie nauczyć kilku narzędzi w PS (Twoje prace dostaną mega boosta). Pozwoliłem sobie na małe postpro(abyś mógł zobaczyć ile jeszcze mozna wyciągnąc z czystego renderku, nawet przez takiego nooba jak ja:D):
aces87 Napisano 16 Wrzesień 2011 Napisano 16 Wrzesień 2011 Mi za to bardziej podoba się ten drugi kadr ;)
phlox_subulata Napisano 16 Wrzesień 2011 Autor Napisano 16 Wrzesień 2011 Karkosik naprawdę dużo lepiej wygląda twoja inwencja. Jest może jakaś literatura o postprodukcji? podglądanie jak inni robią też dużo daje ale czasem nie wiem jak uzyskać odpowiednie efekty. Jeszcze nad render i materiałami muszę popracować. Na wolnym czasie popracuje, przetestuje różne konfigurację dodam jeszcze kilka detali do modelu i wstawię go do Galerii FW3D. Dzięki za pomoc i wskazanie drobi!! :)
phlox_subulata Napisano 16 Wrzesień 2011 Autor Napisano 16 Wrzesień 2011 Dobra to może poprawię model, materiały i rendery jak czas jest do końca września:)
phlox_subulata Napisano 21 Wrzesień 2011 Autor Napisano 21 Wrzesień 2011 Witam w między czasie starałem się stworzyć takie efekty postpro w Paint Shop Pro. okazało się że jest analogiczny do Photo Shopa no może ma kilka różnic. I tak w przyszłości muszę w Photo Shopie poćwiczyć. Takie coś mi wyszło
Smoku Napisano 21 Wrzesień 2011 Napisano 21 Wrzesień 2011 Studio bardzo fajne ale nad materiałami samego samochodu jeszcze pracuj.
phlox_subulata Napisano 21 Wrzesień 2011 Autor Napisano 21 Wrzesień 2011 proszę o komentarze porady co do materiałów. smoku dzięki po pracuję nad dalszym rozwojem. pozdrawiam!!!
nonameplum Napisano 22 Wrzesień 2011 Napisano 22 Wrzesień 2011 proszę o komentarze porady co do materiałów. smoku dzięki po pracuję nad dalszym rozwojem. pozdrawiam!!! Poprzeglądaj sobie zdjęcia studyjne tego autka. To co ja widzę na pierwszy rzut to materiał zderzaków powinien być bardziej matowy. Refleksy lakieru też mógłbyś deczko zmniejszyć i zrobić bardziej punktowe. Przednia atrapa dostała jakiegoś dziwnego ziarna. Zarówno atrapa jak i materiał wkoło lamp jest bardziej jaśniejszy i "chromowy". To tak na moje oko, pozdro.
phlox_subulata Napisano 22 Wrzesień 2011 Autor Napisano 22 Wrzesień 2011 Dzięki, już jakoś mi się zapał skończył. Poprawię te materiały i zmienię trochę oświetlenie studia zobaczę jak to wyjdzie. Jest jeszcze trochę czasu na zabawę.
maciek.m Napisano 22 Wrzesień 2011 Napisano 22 Wrzesień 2011 Studio jak dla mnie genialne :) Autko troche za male, moze je troche powiekszyc zeby wiecej miejsca zajmowalo na renderze. no i ten material lakieru i zderzakow :) a i przy renderze od tylu kolo skrec w 2 strone, po 1 bedzie ladniej wygladac a po 2 nie bedzie widac pustki za kolem tam gdzie powinno byc zawieszenie :)
phlox_subulata Napisano 29 Wrzesień 2011 Autor Napisano 29 Wrzesień 2011 Mam ostatnio problem z kompem w pracy, non stop bluescreeny c2, a1,50,4e,3b,d1,116. serwisy wymienia mi grafiki ale na zastępczej to samo. W robocie nic innego nie robie jak tylko testuje i czytam od kilku dni. Może na drugim kompie zrobię jeszcze kilka renderów i wstawię je do finished.
phlox_subulata Napisano 30 Wrzesień 2011 Autor Napisano 30 Wrzesień 2011 (edytowane) Zakończyłem pracę nad tym tematem, wyniki umieszczone tu: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=79414 Zapraszam i dzięki za pomoc!!!!! Edytowane 30 Wrzesień 2011 przez phlox_subulata
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się