Skocz do zawartości

LuxRender 0.8


adek

Rekomendowane odpowiedzi

Pojawiła się nowa wersja renderera LuxRender oznaczona numerem 0.8. Jest to w tej chwili pierwsza stabilna wersją wspierająca Blendera 2.5 oraz 3ds max poprzez plugin LuxBlend25 oraz LuxMax. Więcej na stronie producenta.

 

Pełna treść wiadomości znajduje się na

stronie głównej serwisu pod adresem:

http://www.max3d.pl/news.php?id=1819

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@kpułka

Jest różnica między Luxrender a SmallLuxGPU - to nie to samo

@Dunuś

Stadardowa scena Lux'a jest odpalana w trybie "CPU only", ale nawet w trybie "Hybrid" obciążenie GPU jest małe (u mnie ok 30%)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem pisali SLG osobno, jako dość okrojoną aplikację która do liczenia Luxowych scenek adaptuje się pod GPU , dalej to jest eksperymentalne, teraz napisali Luxa, z funkcją akceleracji GPU i nadal ... eksperymentalne, (między innymi dlatego, że nie obsługuje Bidirectional Path Tracing, dzięki któremu można liczyć kaustyki) z tym, że wykorzystywane tu układy graficzne są obciążone w zaledwie 15-30% - u veti 30%, u mnie było 15% !

 

Eksporter eksportuje do Luxa i SLG. Komercyjne renderery do pracy, darmowe do zabawy. Niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności