adek Napisano 7 Czerwiec 2011 Share Napisano 7 Czerwiec 2011 Pojawiła się nowa wersja renderera LuxRender oznaczona numerem 0.8. Jest to w tej chwili pierwsza stabilna wersją wspierająca Blendera 2.5 oraz 3ds max poprzez plugin LuxBlend25 oraz LuxMax. Więcej na stronie producenta. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=1819 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 7 Czerwiec 2011 Share Napisano 7 Czerwiec 2011 (edytowane) troszkę dobrego :) GPU niestety eksperymentalny. Edytowane 7 Czerwiec 2011 przez Camel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 7 Czerwiec 2011 Share Napisano 7 Czerwiec 2011 To jest darmowy soft? A szybki w miarę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 7 Czerwiec 2011 Share Napisano 7 Czerwiec 2011 z czasem i jakością - śreeeeeednio, przejrzyj forum tak oczywiście darmowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kpulka Napisano 8 Czerwiec 2011 Share Napisano 8 Czerwiec 2011 Z użyciem GPU nie jest chyba aż taki wolny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 8 Czerwiec 2011 Share Napisano 8 Czerwiec 2011 jasne, Octane działa na moim sprzęcie, mam gtx260, włączyłem testową scenę w luxrender (nie eksportowałem, tylko scena, która była z luxem) i nie widzę , żeby GPU coś naliczał o_O Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
veti Napisano 8 Czerwiec 2011 Share Napisano 8 Czerwiec 2011 @kpułka Jest różnica między Luxrender a SmallLuxGPU - to nie to samo @Dunuś Stadardowa scena Lux'a jest odpalana w trybie "CPU only", ale nawet w trybie "Hybrid" obciążenie GPU jest małe (u mnie ok 30%) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kpulka Napisano 8 Czerwiec 2011 Share Napisano 8 Czerwiec 2011 Nie ogarniam... w takim razie Luxrender ma gorsze wsparcie dla opencl/GPU niż smallGPU? Nie rozumiem trochę idei rozwijania SLG i Luxrendera osobno. SLG ma być jedynie podglądowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 9 Czerwiec 2011 Share Napisano 9 Czerwiec 2011 Moim zdaniem pisali SLG osobno, jako dość okrojoną aplikację która do liczenia Luxowych scenek adaptuje się pod GPU , dalej to jest eksperymentalne, teraz napisali Luxa, z funkcją akceleracji GPU i nadal ... eksperymentalne, (między innymi dlatego, że nie obsługuje Bidirectional Path Tracing, dzięki któremu można liczyć kaustyki) z tym, że wykorzystywane tu układy graficzne są obciążone w zaledwie 15-30% - u veti 30%, u mnie było 15% ! Eksporter eksportuje do Luxa i SLG. Komercyjne renderery do pracy, darmowe do zabawy. Niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się