Napisano 7 Czerwiec 201113 l Pojawiła się nowa wersja renderera LuxRender oznaczona numerem 0.8. Jest to w tej chwili pierwsza stabilna wersją wspierająca Blendera 2.5 oraz 3ds max poprzez plugin LuxBlend25 oraz LuxMax. Więcej na stronie producenta. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=1819
Napisano 7 Czerwiec 201113 l troszkę dobrego :) GPU niestety eksperymentalny. Edytowane 7 Czerwiec 201113 l przez Camel
Napisano 7 Czerwiec 201113 l z czasem i jakością - śreeeeeednio, przejrzyj forum tak oczywiście darmowy.
Napisano 8 Czerwiec 201113 l jasne, Octane działa na moim sprzęcie, mam gtx260, włączyłem testową scenę w luxrender (nie eksportowałem, tylko scena, która była z luxem) i nie widzę , żeby GPU coś naliczał o_O
Napisano 8 Czerwiec 201113 l @kpułka Jest różnica między Luxrender a SmallLuxGPU - to nie to samo @Dunuś Stadardowa scena Lux'a jest odpalana w trybie "CPU only", ale nawet w trybie "Hybrid" obciążenie GPU jest małe (u mnie ok 30%)
Napisano 8 Czerwiec 201113 l Nie ogarniam... w takim razie Luxrender ma gorsze wsparcie dla opencl/GPU niż smallGPU? Nie rozumiem trochę idei rozwijania SLG i Luxrendera osobno. SLG ma być jedynie podglądowy?
Napisano 9 Czerwiec 201113 l Moim zdaniem pisali SLG osobno, jako dość okrojoną aplikację która do liczenia Luxowych scenek adaptuje się pod GPU , dalej to jest eksperymentalne, teraz napisali Luxa, z funkcją akceleracji GPU i nadal ... eksperymentalne, (między innymi dlatego, że nie obsługuje Bidirectional Path Tracing, dzięki któremu można liczyć kaustyki) z tym, że wykorzystywane tu układy graficzne są obciążone w zaledwie 15-30% - u veti 30%, u mnie było 15% ! Eksporter eksportuje do Luxa i SLG. Komercyjne renderery do pracy, darmowe do zabawy. Niestety.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto