Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 2,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

troszkę dobrego :) GPU niestety eksperymentalny.

Edytowane przez Camel

Napisano

z czasem i jakością - śreeeeeednio, przejrzyj forum

 

tak oczywiście darmowy.

Napisano

jasne, Octane działa na moim sprzęcie, mam gtx260, włączyłem testową scenę w luxrender (nie eksportowałem, tylko scena, która była z luxem) i nie widzę , żeby GPU coś naliczał o_O

Napisano

@kpułka

Jest różnica między Luxrender a SmallLuxGPU - to nie to samo

@Dunuś

Stadardowa scena Lux'a jest odpalana w trybie "CPU only", ale nawet w trybie "Hybrid" obciążenie GPU jest małe (u mnie ok 30%)

Napisano

Nie ogarniam... w takim razie Luxrender ma gorsze wsparcie dla opencl/GPU niż smallGPU? Nie rozumiem trochę idei rozwijania SLG i Luxrendera osobno. SLG ma być jedynie podglądowy?

Napisano

Moim zdaniem pisali SLG osobno, jako dość okrojoną aplikację która do liczenia Luxowych scenek adaptuje się pod GPU , dalej to jest eksperymentalne, teraz napisali Luxa, z funkcją akceleracji GPU i nadal ... eksperymentalne, (między innymi dlatego, że nie obsługuje Bidirectional Path Tracing, dzięki któremu można liczyć kaustyki) z tym, że wykorzystywane tu układy graficzne są obciążone w zaledwie 15-30% - u veti 30%, u mnie było 15% !

 

Eksporter eksportuje do Luxa i SLG. Komercyjne renderery do pracy, darmowe do zabawy. Niestety.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności