Shogun 3D Napisano 14 Czerwiec 2011 Napisano 14 Czerwiec 2011 (edytowane) Mam problem: zaimportowany model z obj ma nieprawidłowe wyświetlanie mesha we viewporcie. Model wygląda tak, jakby miał pokaszanione sg, poodwracane normale i nie wiem, co jeszcze, choć po sprawdzeniu wygląda na to, że pozornie wszystko z nim jest ok: normale w jedną stronę, sg jedna wspólna itp. Mimo to wygląda tak, jak wspomniałem. Próbowałem to konwertować do różnych formatów i importować ponownie, ale bez skutku. Eksperymentowałem z flip normals - to samo. Ma ktoś z Was jakiś pomysł, co z tym fantem począć? Soft: max 2011, wyświetlanie w dx9, hardware'owe. Chętnie bym zobaczył, czy problem powtarza się w innych softach, ale chwilowo mam na tym kompie tylko maxa, bo primary komp jest w upgradzie. Uploaded with ImageShack.us Edytowane 14 Czerwiec 2011 przez Shogun 3D
Wirnik Napisano 14 Czerwiec 2011 Napisano 14 Czerwiec 2011 Ostanio miałem podobny problem ale z obiektami w czasie renderingu niby wszystko ok a renderowały sie dziwnie albo na czarno i pomagało coś takiego robiłem boxa zamieniałem na edit poly i atachowałem do niego zepsutego mesza potem usuwałem elemet jakim był box i było ok co ciekawe działało w dwie strony niezależnie czy przypinałem boxa do zepsutej geometri czy geometrie do boxa.
Tomala Napisano 14 Czerwiec 2011 Napisano 14 Czerwiec 2011 Wyeksportuj go do obj bez normali i smoothing group po czym znowu zaimportuj. Mi się takie kaszanki robiły np po mapowaniu w unfoldzie i usunięciu np jakiegoś loopa z geometrii.
Shogun 3D Napisano 14 Czerwiec 2011 Autor Napisano 14 Czerwiec 2011 Dzięki. Poradziłem sobie jeszcze inaczej: dałem tesselate i ctrl z. Działa jak bajka. :) Dzięki, Armia. :) 1
mafida Napisano 14 Czerwiec 2011 Napisano 14 Czerwiec 2011 Też mi się tak robi ostatnio,wkurza nieżle:D Robiłem tak jak Tomala do tej pory ale trik z tesselate lepszy:)
Mamrotek Napisano 19 Czerwiec 2011 Napisano 19 Czerwiec 2011 Z tego co widzę to problem ten sam, który i mi się przydarza. Jeśli oczywiście mówimy o tym samym. Ja załatwiam sprawę banalnie - Convert to Editable Poly lub Mesh i już. Można potem wrócić do Mesh/Poly.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się