Skocz do zawartości

Nieprawidłowe wyświetlanie normali?


Shogun 3D

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem: zaimportowany model z obj ma nieprawidłowe wyświetlanie mesha we viewporcie. Model wygląda tak, jakby miał pokaszanione sg, poodwracane normale i nie wiem, co jeszcze, choć po sprawdzeniu wygląda na to, że pozornie wszystko z nim jest ok: normale w jedną stronę, sg jedna wspólna itp. Mimo to wygląda tak, jak wspomniałem. Próbowałem to konwertować do różnych formatów i importować ponownie, ale bez skutku. Eksperymentowałem z flip normals - to samo.

 

Ma ktoś z Was jakiś pomysł, co z tym fantem począć?

Soft: max 2011, wyświetlanie w dx9, hardware'owe.

 

Chętnie bym zobaczył, czy problem powtarza się w innych softach, ale chwilowo mam na tym kompie tylko maxa, bo primary komp jest w upgradzie.

 

prtscrx.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Edytowane przez Shogun 3D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ostanio miałem podobny problem ale z obiektami w czasie renderingu niby wszystko ok a renderowały sie dziwnie albo na czarno

i pomagało coś takiego

robiłem boxa zamieniałem na edit poly i atachowałem do niego zepsutego mesza potem usuwałem elemet jakim był box i było ok

co ciekawe działało w dwie strony niezależnie czy przypinałem boxa do zepsutej geometri czy geometrie do boxa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności