Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Mam problem: zaimportowany model z obj ma nieprawidłowe wyświetlanie mesha we viewporcie. Model wygląda tak, jakby miał pokaszanione sg, poodwracane normale i nie wiem, co jeszcze, choć po sprawdzeniu wygląda na to, że pozornie wszystko z nim jest ok: normale w jedną stronę, sg jedna wspólna itp. Mimo to wygląda tak, jak wspomniałem. Próbowałem to konwertować do różnych formatów i importować ponownie, ale bez skutku. Eksperymentowałem z flip normals - to samo.

 

Ma ktoś z Was jakiś pomysł, co z tym fantem począć?

Soft: max 2011, wyświetlanie w dx9, hardware'owe.

 

Chętnie bym zobaczył, czy problem powtarza się w innych softach, ale chwilowo mam na tym kompie tylko maxa, bo primary komp jest w upgradzie.

 

prtscrx.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Edytowane przez Shogun 3D

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 895
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ostanio miałem podobny problem ale z obiektami w czasie renderingu niby wszystko ok a renderowały sie dziwnie albo na czarno

i pomagało coś takiego

robiłem boxa zamieniałem na edit poly i atachowałem do niego zepsutego mesza potem usuwałem elemet jakim był box i było ok

co ciekawe działało w dwie strony niezależnie czy przypinałem boxa do zepsutej geometri czy geometrie do boxa.

Napisano

Wyeksportuj go do obj bez normali i smoothing group po czym znowu zaimportuj. Mi się takie kaszanki robiły np po mapowaniu w unfoldzie i usunięciu np jakiegoś loopa z geometrii.

Napisano
  • Autor

Dzięki. Poradziłem sobie jeszcze inaczej: dałem tesselate i ctrl z. Działa jak bajka. :) Dzięki, Armia. :)

Napisano

Też mi się tak robi ostatnio,wkurza nieżle:D

Robiłem tak jak Tomala do tej pory ale trik z tesselate lepszy:)

Napisano

Z tego co widzę to problem ten sam, który i mi się przydarza. Jeśli oczywiście mówimy o tym samym. Ja załatwiam sprawę banalnie - Convert to Editable Poly lub Mesh i już. Można potem wrócić do Mesh/Poly.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.