Napisano 14 Czerwiec 201113 l Mam problem: zaimportowany model z obj ma nieprawidłowe wyświetlanie mesha we viewporcie. Model wygląda tak, jakby miał pokaszanione sg, poodwracane normale i nie wiem, co jeszcze, choć po sprawdzeniu wygląda na to, że pozornie wszystko z nim jest ok: normale w jedną stronę, sg jedna wspólna itp. Mimo to wygląda tak, jak wspomniałem. Próbowałem to konwertować do różnych formatów i importować ponownie, ale bez skutku. Eksperymentowałem z flip normals - to samo. Ma ktoś z Was jakiś pomysł, co z tym fantem począć? Soft: max 2011, wyświetlanie w dx9, hardware'owe. Chętnie bym zobaczył, czy problem powtarza się w innych softach, ale chwilowo mam na tym kompie tylko maxa, bo primary komp jest w upgradzie. Uploaded with ImageShack.us Edytowane 14 Czerwiec 201113 l przez Shogun 3D
Napisano 14 Czerwiec 201113 l Ostanio miałem podobny problem ale z obiektami w czasie renderingu niby wszystko ok a renderowały sie dziwnie albo na czarno i pomagało coś takiego robiłem boxa zamieniałem na edit poly i atachowałem do niego zepsutego mesza potem usuwałem elemet jakim był box i było ok co ciekawe działało w dwie strony niezależnie czy przypinałem boxa do zepsutej geometri czy geometrie do boxa.
Napisano 14 Czerwiec 201113 l Wyeksportuj go do obj bez normali i smoothing group po czym znowu zaimportuj. Mi się takie kaszanki robiły np po mapowaniu w unfoldzie i usunięciu np jakiegoś loopa z geometrii.
Napisano 14 Czerwiec 201113 l Autor Dzięki. Poradziłem sobie jeszcze inaczej: dałem tesselate i ctrl z. Działa jak bajka. :) Dzięki, Armia. :)
Napisano 14 Czerwiec 201113 l Też mi się tak robi ostatnio,wkurza nieżle:D Robiłem tak jak Tomala do tej pory ale trik z tesselate lepszy:)
Napisano 19 Czerwiec 201113 l Z tego co widzę to problem ten sam, który i mi się przydarza. Jeśli oczywiście mówimy o tym samym. Ja załatwiam sprawę banalnie - Convert to Editable Poly lub Mesh i już. Można potem wrócić do Mesh/Poly.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto