Napisano 16 Czerwiec 201113 l Ostatnio wolnymi chwilami dla warsztatu zabrałem się za właściwie mój pierwszy większy projekt: wizualizacje (?) pobliskiej OSP, której zaplecze na zewnątrz zostało zagospodarowane pod boisko do siatkówki itp. Zamieszczam więc to co zrobiłem: http://fc07.deviantart.net/fs71/i/2011/166/a/1/osp_02_by_first9-d3j052b.jpg http://fc06.deviantart.net/fs70/i/2011/166/4/8/osp_01_by_first9-d3j04mc.jpg http://fc06.deviantart.net/fs70/i/2011/166/5/2/osp_03_by_first9-d3j054y.jpg I krótki lot kamerą po obiekcie: http://www.youtube.com/watch?v=xUC27tcE3KI Projektu już nie zamierzam poprawiać, ale chciałem Was zapytać, co w takiej pracy powinno być jeszcze zawarte/co powinno być poprawione (bo wiem, że dużo i liczę na Waszą pomoc :) ) Pozdrawiam :D Edytowane 26 Luty 201213 l przez Ryan Glose
Napisano 17 Czerwiec 201113 l na pewno nie przemawiają do mnie kafelkowane tekstury (wiesz, chodzi o to, że wzorek się powtarza) no i światło w tych nocnych, ale tu już mi trudniej powiedzieć. Może za białe, może za mały blend, albo deltę/fallof ma za mały (chodzi o to, że pod lampą bardzo jasno, prawie przepalone, a kawałek dalej już się ciemno robi bardzo szybko. Lampy są wysoko i powinny równomierniej oświetlać, a twoje spoty są jak by lampy były tuż nad ziemią)
Napisano 17 Czerwiec 201113 l Bardzo wysokie ogrodzenie i kraty we wszystkich oknach wskazują że może być to albo więzienie, poprawczak, baza wojskowa, ale skojarzenie tego z ośrodkiem rekreacji przyszłoby mi trudno. Ta hala z ogromnymi stalowymi drzwiami przypomina warsztat. Wg mnie spokojnie z tej wizki móglbyś zrobić dwie lub trzy oddzielne prace. Ale napewno masz talent do efektywnego zagospodarowania przestrzennego.
Napisano 17 Czerwiec 201113 l Autor Jest to budynek Ochotniczej Straży Pożarnej, więc ta hala z blaszanymi drzwiami to garaże, a siatka jest tak wysoka, żeby piłka nie wypadała, chociaż faktycznie wygląda to trochę jak w jakimś ośrodku zamkniętym ;). I dzięki za Wasze opinie :)
Napisano 18 Czerwiec 201113 l Po co jest ten wyjazd z garażu skoro plac jest ogrodzony na stałe? Poza tym nawierzchnia boiska zaraz zostałaby zniszczona. Plac zabaw w strasznym miejscu :P
Napisano 19 Czerwiec 201113 l Autor Teraz te garaże nie są już używane i stoją puste, także nie ma problemu. Chociaż nie wiem dokładnie o co chodzi, bo jest tam wystarczająco dużo miejsca, żeby przejechał pojazd. A co do placu zabaw to przyznaję rację ;] Edytowane 19 Czerwiec 201113 l przez Ryan Glose
Napisano 26 Luty 201213 l Autor Po tym, jak spojrzałem na rendery z perspektywy czasu, zmieniłem zdanie co do zostawienia tego czegoś w tym stanie. Uznałem, że można coś z tego jeszcze wycisnąć i poćwiczę chociaż trochę oświetlenie i sam rendering. Niestety czas mi nie pozwala na dłuższe posiedzenie nad sceną, no ale pewnie kiedyś jeszcze do tego wrócę. Póki co to załączam co mam.
Napisano 26 Luty 201213 l na tych drzewach to liście nie są za duże? znaczy to wygląda jak miniaturka budynku z powbijanymi naokoło gałązkami drzewa. Trawa chyba też za duża.
Napisano 27 Luty 201213 l a stol do ping-ponga dalej wielkosci polowy lawki ;) a teren juz ciekawiej zagospodarowany, ale ogolnie popracowalbym nad proporcjami "zabawek" bo sam budynek wydaje sie byc wporzadku :)
Napisano 27 Luty 201213 l Zrób coś z tłem....drzewka wyglądają jak by były z modelu kolejki. Reszta jak na początki w miarę ok ( + to co radzili poprzednicy :))
Napisano 28 Luty 201213 l Autor Wstawienie max'owskich drzewek 'żeby tylko coś tam było w tle', to widać nie był dobry pomysł. Po maturze będę mógł wrócić do tego, to GrowFX'em je zrobię. I popracuję nad resztą wymienionych błędów, za co zresztą dziękuję ;). Pozdr.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto