Napisano 23 Czerwiec 201113 l Podczas renderingu przeszedłem alt+Tab do pulpitu potem do jakiegoś folderu akurat potrzeba zaszła ...a teraz nie mogę zmaksymalizować okna i nie wiem co dalej robić .Gdyż obciążenie procka 100% więc chyba pracuje ....tylko coś za długo bo od wczoraj od 16-ej jakiś domek parę max-owych drzewek ,trawa bez texturek ,fg+gi,rozdzielczość chyba 1980/790 ...tylko ,że wybrałem opcję batch rendring bo z założenia chciałem wyrenderować osobne passy chciałem poeksperymentować ,żeby raz zapisało do np tga a drugim viev-ie do hdr ...czy coś tam ...więc renderuje się już z 17godzin a w miejscu gdzie miały być pliki z renderingu na razie się nie pojawia żaden .Dodam ,że renderuję w mental ray-u max 2012 ...Czy powinienem przerwać render i zmienić ustawenia na lżejsze ....Czy jest szansa ,że to już się za chwilę wyrenderuje albo wcale ?Mam AMD II X4 925 2.8 GHz i 4GB ram ...Jestem początkujący w maxie więc nie sądzę by końcowy rezultat renderu miał "ochy i achy "...Ma ktoś doświadczenie ile to może jeszcze potrwać?
Napisano 23 Czerwiec 201113 l uruchom task managera , zaznacz maxa i kliknij "Swith to", wtedy max wyskoczy
Napisano 23 Czerwiec 201113 l Autor uruchom task managera , zaznacz maxa i kliknij "Swith to", wtedy max wyskoczy niestety nadal lipa :/ na mozille działa na winampa też ale nie na maxa