Napisano 25 Czerwiec 201113 l Pojawiła się nowa wersja komercyjnego skryptu dla 3ds max o nazwie SnowPrint. Skrypt ten umożliwia na pozostawianie śladów podczas kolizji obiektów. Z jego pomocą bardzo łatwo możemy wygenerować np. odciski stóp na śniegu, piasku. Zachęcam do obejrzenia przykładowych wideo. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=1849
Napisano 25 Czerwiec 201113 l zna ktos cos takiego do Maya. Znalazlem jlCollisionDeformer. Czy jest cos jeszcze takiego?
Napisano 25 Czerwiec 201113 l lol ma czy zwykle AO by tego samego nie zrobilo? moze ciut wiecej zabawy, ale wystarczy moze wypalic i posklejac do animowanej tex i efekt bylby podobny, z drugiej strony 22E nikogo nie zbawi, to nie jest fortuna: ]
Napisano 25 Czerwiec 201113 l Lepiej miec alternatywe niz jej nie miec:) Jest jeszcze tego typu darmowy poluginik, ale ten pewnie bardziej wyszukany.
Napisano 25 Czerwiec 201113 l guru > L3Deformer? KoMic > W prostych sytuacja może i da radę ale jak potrzebujesz głębie nacisku to już kiepsko.
Napisano 26 Czerwiec 201113 l ...a Thinking Particles ma to od dawna. A bez pluginow taka sama mape kolizji mozna zrobic samemu przy uzyciu particleflow.
Napisano 26 Czerwiec 201113 l LOL... Przez całość trwania filmiku nie doczekaliśmy się nawet całej sekwencji mapek :) Skoro już panowie postanowili sprzedawać śmieci (vide SnowFlow) to mogliby przynajmniej popracować nad marketingiem...
Napisano 26 Czerwiec 201113 l Softimage - 4 wersje w tył(jakieś 3 lata temu) - polecam :P http://softimage.wiki.softimage.com/xsidocs/deforms_FootstepsICE.htm jakiś ponury przyklad http://www.youtube.com/watch?v=pbun1uW6N-Q
Napisano 26 Czerwiec 201113 l Ja podobnie jak Alul. Jak to zobaczyłem i pomyślałem o XSI i deformerze działającym w real timie to tylko wywyłało sarkastyczny uśmiech na mojej twarzy. No i tak jak mokramyszka666 - daliby sobie spokój ze sprzedawaniem takiego szajsu. No ale - może komuś akurat się przyda - nigdy nie wiadomo.
Napisano 26 Czerwiec 201113 l Alul: 3DSMax Obiect Deform v.1.0 April 28, 2001 (10 lat temu)- http://www.max3dstuff.com/max4/objectDeform/help.html Krisu: Obiect Deform sprzed 10 lat tez dziala w real time ...:)
Napisano 27 Czerwiec 201113 l Traitor.. ja zdaję sobie sprawę. Ale to też taki półśrodek. Na dole strony masz coś takiego jak known bugs: - działa tylko na siatkach zbudowanych z trójkątów (wtf?) - sampluje tylko w klatkach, więc jak obiekt porusza się szybko, to nie zostawi linii tylko kropki ja tu nie mam zamiaru bić piany jak sam napisałeś. Powstało? Świetnie.. komuś się przyda? Też super. Ale brać za to paskudztwo kasę, to przegina jest. I tyle :)
Napisano 27 Czerwiec 201113 l guru: w mayce jak to w mayce od wieków jest cus takiego, mysle ze spokojnie dasz rade z softbody , przykladziki na youtube i google
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto