adek Napisano 25 Czerwiec 2011 Napisano 25 Czerwiec 2011 Pojawiła się nowa wersja komercyjnego skryptu dla 3ds max o nazwie SnowPrint. Skrypt ten umożliwia na pozostawianie śladów podczas kolizji obiektów. Z jego pomocą bardzo łatwo możemy wygenerować np. odciski stóp na śniegu, piasku. Zachęcam do obejrzenia przykładowych wideo. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=1849
guru Napisano 25 Czerwiec 2011 Napisano 25 Czerwiec 2011 zna ktos cos takiego do Maya. Znalazlem jlCollisionDeformer. Czy jest cos jeszcze takiego?
KoMic Napisano 25 Czerwiec 2011 Napisano 25 Czerwiec 2011 lol ma czy zwykle AO by tego samego nie zrobilo? moze ciut wiecej zabawy, ale wystarczy moze wypalic i posklejac do animowanej tex i efekt bylby podobny, z drugiej strony 22E nikogo nie zbawi, to nie jest fortuna: ]
Traitor Napisano 25 Czerwiec 2011 Napisano 25 Czerwiec 2011 Lepiej miec alternatywe niz jej nie miec:) Jest jeszcze tego typu darmowy poluginik, ale ten pewnie bardziej wyszukany.
happy-angel Napisano 25 Czerwiec 2011 Napisano 25 Czerwiec 2011 guru > L3Deformer? KoMic > W prostych sytuacja może i da radę ale jak potrzebujesz głębie nacisku to już kiepsko.
Adam_Guzowski Napisano 26 Czerwiec 2011 Napisano 26 Czerwiec 2011 ...a Thinking Particles ma to od dawna. A bez pluginow taka sama mape kolizji mozna zrobic samemu przy uzyciu particleflow.
szczuro Napisano 26 Czerwiec 2011 Napisano 26 Czerwiec 2011 jeśli chodzi o alternatywę to takie coś szykują w blenderze
mokramyszka666 Napisano 26 Czerwiec 2011 Napisano 26 Czerwiec 2011 LOL... Przez całość trwania filmiku nie doczekaliśmy się nawet całej sekwencji mapek :) Skoro już panowie postanowili sprzedawać śmieci (vide SnowFlow) to mogliby przynajmniej popracować nad marketingiem...
Artur Paprocki Napisano 26 Czerwiec 2011 Napisano 26 Czerwiec 2011 Softimage - 4 wersje w tył(jakieś 3 lata temu) - polecam :P http://softimage.wiki.softimage.com/xsidocs/deforms_FootstepsICE.htm jakiś ponury przyklad http://www.youtube.com/watch?v=pbun1uW6N-Q
Kris_R Napisano 26 Czerwiec 2011 Napisano 26 Czerwiec 2011 Ja podobnie jak Alul. Jak to zobaczyłem i pomyślałem o XSI i deformerze działającym w real timie to tylko wywyłało sarkastyczny uśmiech na mojej twarzy. No i tak jak mokramyszka666 - daliby sobie spokój ze sprzedawaniem takiego szajsu. No ale - może komuś akurat się przyda - nigdy nie wiadomo.
Traitor Napisano 26 Czerwiec 2011 Napisano 26 Czerwiec 2011 Alul: 3DSMax Obiect Deform v.1.0 April 28, 2001 (10 lat temu)- http://www.max3dstuff.com/max4/objectDeform/help.html Krisu: Obiect Deform sprzed 10 lat tez dziala w real time ...:)
Kris_R Napisano 27 Czerwiec 2011 Napisano 27 Czerwiec 2011 Traitor.. ja zdaję sobie sprawę. Ale to też taki półśrodek. Na dole strony masz coś takiego jak known bugs: - działa tylko na siatkach zbudowanych z trójkątów (wtf?) - sampluje tylko w klatkach, więc jak obiekt porusza się szybko, to nie zostawi linii tylko kropki ja tu nie mam zamiaru bić piany jak sam napisałeś. Powstało? Świetnie.. komuś się przyda? Też super. Ale brać za to paskudztwo kasę, to przegina jest. I tyle :)
crya Napisano 27 Czerwiec 2011 Napisano 27 Czerwiec 2011 guru: w mayce jak to w mayce od wieków jest cus takiego, mysle ze spokojnie dasz rade z softbody , przykladziki na youtube i google
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się