Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Kolejna wizka, proszę o pomoc bo nie wiem dlaczego mam w rogach takie rozbłyski, starałem się to zniwelować ale nie udaje mi się, czym to jest spowodowane? Render wkonany w mental rayu

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

faktycznie dzięki, ale mam nadzięje że ktoś będzie znał rozwiązanie i pomoże bo sam już nie mam pojęcia co może być nie tak :/

Napisano

sprawdź czy na pewno jest dobrze zamodelowane

wyłącz Reuse FG niech policzy to jeszcze raz,

zwiększ ilość photonów w Gi tak na ponad 2000

Napisano

Co do mr nie pomogę, ale btw bardzo dobry render mimo plam, szumu i lewitacji - materiał siedzenia bardzo dobry.

Napisano

Przemek dobrze mówi. Koło 3000 już wygląda gładko w miarę nawet na draftowym FG.

Napisano

co do renderu nie pomogę, ale wydaje mi sie ze "fugi" pomiędzy płytami na podłodze sa troszkę za duże, na oko maja ze 2 cm. Poza tym podłoga z płytek w biurze czy pokoju to nie zbyt ciekawe i przyjemne rozwiązanie, szczególnie ze masz fotel na kółkach :)

Napisano
  • Autor

dzięki wielkie za pomoc, ale mam jeszcze problem z tym że ściany nie są do końca gładkie czy o wina materiału czy raczej ustawień? a może mi się tylko wydaje i tak jak jest to jest dobrze?

Napisano

Jest to wina raczej ustawien. Zobacz takze sampling materialu, bo moze jest za niski. Fajnie to wyglada.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności