Napisano 5 Lipiec 201113 l Kolejna wizka, proszę o pomoc bo nie wiem dlaczego mam w rogach takie rozbłyski, starałem się to zniwelować ale nie udaje mi się, czym to jest spowodowane? Render wkonany w mental rayu
Napisano 5 Lipiec 201113 l Autor faktycznie dzięki, ale mam nadzięje że ktoś będzie znał rozwiązanie i pomoże bo sam już nie mam pojęcia co może być nie tak :/
Napisano 5 Lipiec 201113 l sprawdź czy na pewno jest dobrze zamodelowane wyłącz Reuse FG niech policzy to jeszcze raz, zwiększ ilość photonów w Gi tak na ponad 2000
Napisano 5 Lipiec 201113 l Co do mr nie pomogę, ale btw bardzo dobry render mimo plam, szumu i lewitacji - materiał siedzenia bardzo dobry.
Napisano 5 Lipiec 201113 l Przemek dobrze mówi. Koło 3000 już wygląda gładko w miarę nawet na draftowym FG.
Napisano 5 Lipiec 201113 l co do renderu nie pomogę, ale wydaje mi sie ze "fugi" pomiędzy płytami na podłodze sa troszkę za duże, na oko maja ze 2 cm. Poza tym podłoga z płytek w biurze czy pokoju to nie zbyt ciekawe i przyjemne rozwiązanie, szczególnie ze masz fotel na kółkach :)
Napisano 6 Lipiec 201113 l Autor dzięki wielkie za pomoc, ale mam jeszcze problem z tym że ściany nie są do końca gładkie czy o wina materiału czy raczej ustawień? a może mi się tylko wydaje i tak jak jest to jest dobrze?
Napisano 6 Lipiec 201113 l Jest to wina raczej ustawien. Zobacz takze sampling materialu, bo moze jest za niski. Fajnie to wyglada.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto