Sroka8888 Napisano 7 Lipiec 2011 Napisano 7 Lipiec 2011 Cześć Zamieszczam tu swoją pracę nad którą spędziłem ostatnie dwa tygodnie wizualizację wykonywałem w wolnym czasie po 2-3 godzinny dziennie. Renderowanie w pełnej rozdzielczości 3200x2200 trwało średnio 2 godziny na core i7 860 3.8Ghz. W sumie wykonałem trzy sceny dzienną,nocną,zimową sceny pochłaniały średnio 8Gb ramu. Soft:3ds max,vray,looks,photoshop. Zapraszam do oglądania w pełnej rozdzielczości linki na samym dole. Hi-Res 3200x2200: http://dl.dropbox.com/u/34638299/BWR%201.jpg http://dl.dropbox.com/u/34638299/BWR%202.jpg http://dl.dropbox.com/u/34638299/BWR%203.jpg http://dl.dropbox.com/u/34638299/BWR%204.jpg http://dl.dropbox.com/u/34638299/BWR%205.jpg http://dl.dropbox.com/u/34638299/BWR%206.jpg http://dl.dropbox.com/u/34638299/BWR%207.jpg http://dl.dropbox.com/u/34638299/BWR%208.jpg http://dl.dropbox.com/u/34638299/BWR%209.jpg
siwy Napisano 8 Lipiec 2011 Napisano 8 Lipiec 2011 Fajne rendery, świetna zieleń ale trochę dziwnie wygląda ten dom na takiej dzikiej łące niekoszonej od dawna i nierównej.
Camel Napisano 8 Lipiec 2011 Napisano 8 Lipiec 2011 Zabrakło kwiatków, a śnieg sztuczny... Interior przyjemny, ostatnie ujecie tez. Projekt architektoniczny twój czy wykorzystywałeś czyjś? ;) Sądzę, że mogłbyś lekko zdesaturować GI (nie obraz) które odbija się od trawy na sufit i ściany na zewnątrz wewnątrz budynku. Poeksperymentuj z dodaniem nieco ciepła chociaż w postpro ;)
Gość Chrupek3D Napisano 8 Lipiec 2011 Napisano 8 Lipiec 2011 (edytowane) moim skromnym za bardzo rozświecasz rendery looksem (Diffusion) i kolorki trochę za bardzo nasycone. W pierwszych za dużo zielonego, a w środkowych niebieskiego. Ostatni mi sie najbardziej podoba, bo jest w moim guście, czyli nie świeci sie za bardzo i ma średnio nasycone kolory - tak bez przesadyzmu, jak na większości wizek. Edytowane 8 Lipiec 2011 przez Chrupek3D
Tores Napisano 8 Lipiec 2011 Napisano 8 Lipiec 2011 Smutno to pisać ale ostatni najlepszy. Reszta, sorry ale nie rozumiem co ty z tym robisz. Lato drzewa liściaste a zimą iglaste. Raz są lampy ogrodowe a w innych nie ma. Zima najlepiej wyszła. Śnieg nawet nawet, ale nie pokusiłeś się, żeby wrzucić te lampy i przebić się jakimiś trawami ośnieżonymi przez niego. Nocny dziwnie wygląda. Bardzo słabe światło. Zieleń za soczysta i drzewa praktycznie maja liscie w jednym kolorze. Szyby dobrze wyglądają jak na nich gra oświetlenie nieba i tła czyli jasno i ciemno. A tutaj cała szyba zielona albo biała. Zrobiłeś za dużo co odbiło się na jakości niestety.
pabulo Napisano 8 Lipiec 2011 Napisano 8 Lipiec 2011 Ogólnie to tak sobie. Troche brak wrażliwości albo cierpliwości. Niby zaczęte fajnie ale.. Słaby materiał liści na drzewach. Wszystko jednakowo matowo zielone. Modele zieleni fajne ale zdaje sie że kupione. Mi też nie podoba sie to że jest inna wersja drzew w lecie i zimie. Też uważam że fajnie byłoby zawalczyć z latarenkami i trawą w zimie. Dobrze byłoby pokazać troche zagospodarowania wśród tej całej łąki (jakaś ścieżka, murek, schodki...) No i bardzo słabo porenderowana architektura. Razi kompletna pustka w środku. Chyba nie do końca udany materiał szkła. Chodzi mi o natężenie odbić. Zieleń wyszła na tyle ok że na jej tle dom wygląda jak niedopracowana wklejka w ps. To co jest ciemne jest za ciemnie a to co jasne za jasne itd. W zimie to lepiej wyszło. Interiory lepsze. Chociaż pomysł z fokusem akurat dokładnie na baterie w kuchni troche średni. To ta bateria jest głównym i najważniejszym elementem we wnętrzu? Sory że tak Cie pojechałem troche. Jakoś zawsze uważałem że to bardziej konstruktywne niz lizanie po tyłku że uojezu jak super Ogólnie jest to materiał na fajne rendery. Ale wymaga jeszcze troche pracy. Co nagle to po diable.
chudy Napisano 8 Lipiec 2011 Napisano 8 Lipiec 2011 zima, wnętrzę i ostatnie zbliżenie na zieleń bardzo fajne. Niestety na dziennych zieleń daje mega po oczach i widać niestety braki samego budynku. model wydaje się być jakiś taki biedny, słaby materiał szyb, tym bardziej, że przy tak dużych powierzchniach zwraca na siebie uwagę. No i nocne ujęcie, które jest zdecydowanie za ciemne. Dałoby się na nim też powalczyć światłem wewnątrz budynku, a tu masz jednolite, zimne światło.
bolitic Napisano 8 Lipiec 2011 Napisano 8 Lipiec 2011 jak dla mnie to bomba - bardzo mi się podobają Rendery oprócz wersji Night.
Camel Napisano 8 Lipiec 2011 Napisano 8 Lipiec 2011 proponuję tak z lekka: następnym razem może spróbuj naśladować kolorystykę, postpro i otoczenie czegoś istniejącego, może być to jakiś ciekawy, klimatyczny render. A potem zrób coś swojego. :)
Rekomendowane odpowiedzi