Skocz do zawartości

Black White Residence


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

Zamieszczam tu swoją pracę nad którą spędziłem ostatnie dwa tygodnie wizualizację wykonywałem w wolnym czasie po 2-3 godzinny dziennie.

Renderowanie w pełnej rozdzielczości 3200x2200 trwało średnio 2 godziny na core i7 860 3.8Ghz.

W sumie wykonałem trzy sceny dzienną,nocną,zimową sceny pochłaniały średnio 8Gb ramu.

Soft:3ds max,vray,looks,photoshop.

Zapraszam do oglądania w pełnej rozdzielczości linki na samym dole.

 

bwr1mid.jpg

 

bwr2mid.jpg

 

bwr3mid.jpg

 

bwr4mid.jpg

 

bwr5mid.jpg

 

bwr6mid.jpg

 

bwr7mid.jpg

 

bwr8mid.jpg

 

bwr9mid.jpg

 

Hi-Res 3200x2200:

http://dl.dropbox.com/u/34638299/BWR%201.jpg

http://dl.dropbox.com/u/34638299/BWR%202.jpg

http://dl.dropbox.com/u/34638299/BWR%203.jpg

http://dl.dropbox.com/u/34638299/BWR%204.jpg

http://dl.dropbox.com/u/34638299/BWR%205.jpg

http://dl.dropbox.com/u/34638299/BWR%206.jpg

http://dl.dropbox.com/u/34638299/BWR%207.jpg

http://dl.dropbox.com/u/34638299/BWR%208.jpg

http://dl.dropbox.com/u/34638299/BWR%209.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Zabrakło kwiatków, a śnieg sztuczny...

Interior przyjemny, ostatnie ujecie tez.

Projekt architektoniczny twój czy wykorzystywałeś czyjś? ;)

Sądzę, że mogłbyś lekko zdesaturować GI (nie obraz) które odbija się od trawy na sufit i ściany na zewnątrz wewnątrz budynku.

 

Poeksperymentuj z dodaniem nieco ciepła chociaż w postpro ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Chrupek3D

moim skromnym za bardzo rozświecasz rendery looksem (Diffusion) i kolorki trochę za bardzo nasycone.

W pierwszych za dużo zielonego, a w środkowych niebieskiego.

Ostatni mi sie najbardziej podoba, bo jest w moim guście, czyli nie świeci sie za bardzo i ma średnio nasycone kolory - tak bez przesadyzmu, jak na większości wizek.

Edytowane przez Chrupek3D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Smutno to pisać ale ostatni najlepszy. Reszta, sorry ale nie rozumiem co ty z tym robisz. Lato drzewa liściaste a zimą iglaste. Raz są lampy ogrodowe a w innych nie ma. Zima najlepiej wyszła. Śnieg nawet nawet, ale nie pokusiłeś się, żeby wrzucić te lampy i przebić się jakimiś trawami ośnieżonymi przez niego. Nocny dziwnie wygląda. Bardzo słabe światło. Zieleń za soczysta i drzewa praktycznie maja liscie w jednym kolorze. Szyby dobrze wyglądają jak na nich gra oświetlenie nieba i tła czyli jasno i ciemno. A tutaj cała szyba zielona albo biała. Zrobiłeś za dużo co odbiło się na jakości niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie to tak sobie. Troche brak wrażliwości albo cierpliwości. Niby zaczęte fajnie ale..

Słaby materiał liści na drzewach. Wszystko jednakowo matowo zielone. Modele zieleni fajne ale zdaje sie że kupione.

Mi też nie podoba sie to że jest inna wersja drzew w lecie i zimie. Też uważam że fajnie byłoby zawalczyć z latarenkami i trawą w zimie. Dobrze byłoby pokazać troche zagospodarowania wśród tej całej łąki (jakaś ścieżka, murek, schodki...)

No i bardzo słabo porenderowana architektura. Razi kompletna pustka w środku. Chyba nie do końca udany materiał szkła. Chodzi mi o natężenie odbić. Zieleń wyszła na tyle ok że na jej tle dom wygląda jak niedopracowana wklejka w ps. To co jest ciemne jest za ciemnie a to co jasne za jasne itd. W zimie to lepiej wyszło. Interiory lepsze. Chociaż pomysł z fokusem akurat dokładnie na baterie w kuchni troche średni. To ta bateria jest głównym i najważniejszym elementem we wnętrzu?

Sory że tak Cie pojechałem troche. Jakoś zawsze uważałem że to bardziej konstruktywne niz lizanie po tyłku że uojezu jak super

Ogólnie jest to materiał na fajne rendery. Ale wymaga jeszcze troche pracy. Co nagle to po diable.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zima, wnętrzę i ostatnie zbliżenie na zieleń bardzo fajne. Niestety na dziennych zieleń daje mega po oczach i widać niestety braki samego budynku. model wydaje się być jakiś taki biedny, słaby materiał szyb, tym bardziej, że przy tak dużych powierzchniach zwraca na siebie uwagę. No i nocne ujęcie, które jest zdecydowanie za ciemne. Dałoby się na nim też powalczyć światłem wewnątrz budynku, a tu masz jednolite, zimne światło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proponuję tak z lekka: następnym razem może spróbuj naśladować kolorystykę, postpro i otoczenie czegoś istniejącego, może być to jakiś ciekawy, klimatyczny render. A potem zrób coś swojego. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności