zbyszko Napisano 24 Lipiec 2011 Napisano 24 Lipiec 2011 (edytowane) Ludzka wersja postaci wzorowana na kucyku Applejack z bajki My Little Pony: Friendship Is Magic. Postać będzie w cartoonowym stylu. Uploaded with ImageShack.us Edytowane 15 Sierpień 2011 przez zbyszko
rice Napisano 24 Lipiec 2011 Napisano 24 Lipiec 2011 Chciałem zobaczyć co to za bajka.. hmm różne gusta są ;D tak przy okazji znalazłem jak nie masz tego to na pewno się przyda
zbyszko Napisano 25 Lipiec 2011 Autor Napisano 25 Lipiec 2011 no bez kitu kajaki :D Mówisz, że kajaki wzoruje się na zdjęciach butów z tej strony(zdjęcia są zrobione z każej strony buta) http://www.sheplers.com/corral-womens-honey-vintage-leather-western-boots.html# rice dzięki za referki, teraz widzę jak wymodelować końcówkę włosów bo z tej nie jestem zadowolony, poprawię ją. Póki co wymodelowałem twarz i włosy Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
ikkiz Napisano 27 Lipiec 2011 Napisano 27 Lipiec 2011 Skrzydełko nosa tak bardzo ostro przechodzi w policzek zwłaszcza o góry wzdłuż nosa. Nie widać dokładnie topologii siatki na screenie, który załączyłeś, ale coś mi trójkątami pachnie. Trzeba by było poprawić i zrelaksować tam siatkę (smooth). Kąciki ust trzeba by trochę wcisnąć do środka i też tam zrelaksować. Kość jarzmową trzeba by wyciągnąć do przodu, żeby zaznaczyć oczodół, bo oczka są za bardzo wybałuszone. Wiem, że anatomia stylizowana mocno, ale te rzeczy mi przeszkadzają w odbiorze, więc napisałem, co bym poprawił. (uszy planujesz?) Włosy to chyba lepiej wychodzą jak się robi nie jako bryły, ale jako powierzchnie, które mogą mieć teksturę z przeźroczystością, albo w ogóle użyj włosów z particli - nie są aż tak straszne do zrobienia, tylko się długo renderują.
zbyszko Napisano 8 Sierpień 2011 Autor Napisano 8 Sierpień 2011 Skrzydełko nosa tak bardzo ostro przechodzi w policzek zwłaszcza o góry wzdłuż nosa. Nie widać dokładnie topologii siatki na screenie, który załączyłeś, ale coś mi trójkątami pachnie. (uszy planujesz?) Tak wygląda siatka http://imageshack.us/photo/my-images/30/siatkah.jpg/ Nie wiem czy robić uszy jak zrobię to i tak włosy je zakryją. Planuje jeszcze wyrzeźbić zmarszczki na koszulce i spodenkach. Poprawiony i otexturowany model.
thecrev Napisano 8 Sierpień 2011 Napisano 8 Sierpień 2011 no no jestem ciekawy w jakiej animacji ją :D dla mnie super
mookie Napisano 8 Sierpień 2011 Napisano 8 Sierpień 2011 Jonasz - to chyba błąd wyświetlania szwów na teksturze.
zbyszko Napisano 15 Sierpień 2011 Autor Napisano 15 Sierpień 2011 twarz to odzielny mesh ? dlaczego ? Głowa to oddzielny mesh ale to co widać do szwy miejsce oddzielenia głowy od ciała znajduje się bezpośrednio pod nią. Tak mi jest łatwiej uvmapować głowa ma teksture 2048 a ciało 1024. Gdy już otexturuje głowę a następnie ciało tworze dla nich materiały a następnie łącze meshe. Rzeźbienie w sculptrisie, szkoda, że blender nie ma czegoś takiego jak complete map jak w tym tutku http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=73240&page=4 bo jak na razie to zmarszczki na ubraniach po zastosowaniu Ao i normal map są widoczne z bliska.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się