Skocz do zawartości

Applejack; kowbojka


zbyszko

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

no bez kitu kajaki :D

Mówisz, że kajaki wzoruje się na zdjęciach butów z tej strony(zdjęcia są zrobione z każej strony buta)

http://www.sheplers.com/corral-womens-honey-vintage-leather-western-boots.html#

rice dzięki za referki, teraz widzę jak wymodelować końcówkę włosów bo z tej nie jestem zadowolony, poprawię ją.

Póki co wymodelowałem twarz i włosy

44899601.png

93077395.png

85379275.png

65961441.png

85596760.png

 

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrzydełko nosa tak bardzo ostro przechodzi w policzek zwłaszcza o góry wzdłuż nosa. Nie widać dokładnie topologii siatki na screenie, który załączyłeś, ale coś mi trójkątami pachnie.

Trzeba by było poprawić i zrelaksować tam siatkę (smooth). Kąciki ust trzeba by trochę wcisnąć do środka i też tam zrelaksować. Kość jarzmową trzeba by wyciągnąć do przodu, żeby zaznaczyć oczodół, bo oczka są za bardzo wybałuszone. Wiem, że anatomia stylizowana mocno, ale te rzeczy mi przeszkadzają w odbiorze, więc napisałem, co bym poprawił. (uszy planujesz?)

Włosy to chyba lepiej wychodzą jak się robi nie jako bryły, ale jako powierzchnie, które mogą mieć teksturę z przeźroczystością, albo w ogóle użyj włosów z particli - nie są aż tak straszne do zrobienia, tylko się długo renderują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrzydełko nosa tak bardzo ostro przechodzi w policzek zwłaszcza o góry wzdłuż nosa. Nie widać dokładnie topologii siatki na screenie, który załączyłeś, ale coś mi trójkątami pachnie.

(uszy planujesz?)

Tak wygląda siatka

http://imageshack.us/photo/my-images/30/siatkah.jpg/

Nie wiem czy robić uszy jak zrobię to i tak włosy je zakryją.

Planuje jeszcze wyrzeźbić zmarszczki na koszulce i spodenkach.

Poprawiony i otexturowany model.

31550326.png

10845332.png

74962261.png

51017181.png

60791617.png

23979382.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

twarz to odzielny mesh ? dlaczego ?

Głowa to oddzielny mesh ale to co widać do szwy miejsce oddzielenia głowy od ciała znajduje się bezpośrednio pod nią. Tak mi jest łatwiej uvmapować głowa ma teksture 2048 a ciało 1024. Gdy już otexturuje głowę a następnie ciało tworze dla nich materiały a następnie łącze meshe.

Rzeźbienie w sculptrisie, szkoda, że blender nie ma czegoś takiego jak complete map jak w tym tutku http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=73240&page=4

bo jak na razie to zmarszczki na ubraniach po zastosowaniu Ao i normal map są widoczne z bliska.

sculpt.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności