Napisano 24 Lipiec 201113 l Ludzka wersja postaci wzorowana na kucyku Applejack z bajki My Little Pony: Friendship Is Magic. Postać będzie w cartoonowym stylu. Uploaded with ImageShack.us Edytowane 15 Sierpień 201113 l przez zbyszko
Napisano 24 Lipiec 201113 l Chciałem zobaczyć co to za bajka.. hmm różne gusta są ;D tak przy okazji znalazłem jak nie masz tego to na pewno się przyda
Napisano 25 Lipiec 201113 l Autor no bez kitu kajaki :D Mówisz, że kajaki wzoruje się na zdjęciach butów z tej strony(zdjęcia są zrobione z każej strony buta) http://www.sheplers.com/corral-womens-honey-vintage-leather-western-boots.html# rice dzięki za referki, teraz widzę jak wymodelować końcówkę włosów bo z tej nie jestem zadowolony, poprawię ją. Póki co wymodelowałem twarz i włosy Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
Napisano 27 Lipiec 201113 l Skrzydełko nosa tak bardzo ostro przechodzi w policzek zwłaszcza o góry wzdłuż nosa. Nie widać dokładnie topologii siatki na screenie, który załączyłeś, ale coś mi trójkątami pachnie. Trzeba by było poprawić i zrelaksować tam siatkę (smooth). Kąciki ust trzeba by trochę wcisnąć do środka i też tam zrelaksować. Kość jarzmową trzeba by wyciągnąć do przodu, żeby zaznaczyć oczodół, bo oczka są za bardzo wybałuszone. Wiem, że anatomia stylizowana mocno, ale te rzeczy mi przeszkadzają w odbiorze, więc napisałem, co bym poprawił. (uszy planujesz?) Włosy to chyba lepiej wychodzą jak się robi nie jako bryły, ale jako powierzchnie, które mogą mieć teksturę z przeźroczystością, albo w ogóle użyj włosów z particli - nie są aż tak straszne do zrobienia, tylko się długo renderują.
Napisano 8 Sierpień 201113 l Autor Skrzydełko nosa tak bardzo ostro przechodzi w policzek zwłaszcza o góry wzdłuż nosa. Nie widać dokładnie topologii siatki na screenie, który załączyłeś, ale coś mi trójkątami pachnie. (uszy planujesz?) Tak wygląda siatka http://imageshack.us/photo/my-images/30/siatkah.jpg/ Nie wiem czy robić uszy jak zrobię to i tak włosy je zakryją. Planuje jeszcze wyrzeźbić zmarszczki na koszulce i spodenkach. Poprawiony i otexturowany model.
Napisano 15 Sierpień 201113 l Autor twarz to odzielny mesh ? dlaczego ? Głowa to oddzielny mesh ale to co widać do szwy miejsce oddzielenia głowy od ciała znajduje się bezpośrednio pod nią. Tak mi jest łatwiej uvmapować głowa ma teksture 2048 a ciało 1024. Gdy już otexturuje głowę a następnie ciało tworze dla nich materiały a następnie łącze meshe. Rzeźbienie w sculptrisie, szkoda, że blender nie ma czegoś takiego jak complete map jak w tym tutku http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=73240&page=4 bo jak na razie to zmarszczki na ubraniach po zastosowaniu Ao i normal map są widoczne z bliska.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto