Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Ludzka wersja postaci wzorowana na kucyku Applejack z bajki My Little Pony: Friendship Is Magic. Postać będzie w cartoonowym stylu.

26680631.png

 

47698691.png

 

 

76822805.png

 

27770352.png

 

 

90327574.png

 

61886684.png

 

Uploaded with ImageShack.us

 

 

 

 

Edytowane przez zbyszko

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 3,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Chciałem zobaczyć co to za bajka.. hmm różne gusta są ;D tak przy okazji znalazłem

 

268%20-%20applejack%20human%20humanized%20I-Z.jpg

 

23617%20-%20applejack%20artist%3Ainner-d%20human%20humanized.png

jak nie masz tego to na pewno się przyda

Napisano
  • Autor
no bez kitu kajaki :D

Mówisz, że kajaki wzoruje się na zdjęciach butów z tej strony(zdjęcia są zrobione z każej strony buta)

http://www.sheplers.com/corral-womens-honey-vintage-leather-western-boots.html#

rice dzięki za referki, teraz widzę jak wymodelować końcówkę włosów bo z tej nie jestem zadowolony, poprawię ją.

Póki co wymodelowałem twarz i włosy

44899601.png

93077395.png

85379275.png

65961441.png

85596760.png

 

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Napisano

Skrzydełko nosa tak bardzo ostro przechodzi w policzek zwłaszcza o góry wzdłuż nosa. Nie widać dokładnie topologii siatki na screenie, który załączyłeś, ale coś mi trójkątami pachnie.

Trzeba by było poprawić i zrelaksować tam siatkę (smooth). Kąciki ust trzeba by trochę wcisnąć do środka i też tam zrelaksować. Kość jarzmową trzeba by wyciągnąć do przodu, żeby zaznaczyć oczodół, bo oczka są za bardzo wybałuszone. Wiem, że anatomia stylizowana mocno, ale te rzeczy mi przeszkadzają w odbiorze, więc napisałem, co bym poprawił. (uszy planujesz?)

Włosy to chyba lepiej wychodzą jak się robi nie jako bryły, ale jako powierzchnie, które mogą mieć teksturę z przeźroczystością, albo w ogóle użyj włosów z particli - nie są aż tak straszne do zrobienia, tylko się długo renderują.

Napisano
  • Autor
Skrzydełko nosa tak bardzo ostro przechodzi w policzek zwłaszcza o góry wzdłuż nosa. Nie widać dokładnie topologii siatki na screenie, który załączyłeś, ale coś mi trójkątami pachnie.

(uszy planujesz?)

Tak wygląda siatka

http://imageshack.us/photo/my-images/30/siatkah.jpg/

Nie wiem czy robić uszy jak zrobię to i tak włosy je zakryją.

Planuje jeszcze wyrzeźbić zmarszczki na koszulce i spodenkach.

Poprawiony i otexturowany model.

31550326.png

10845332.png

74962261.png

51017181.png

60791617.png

23979382.png

Napisano
  • Autor
twarz to odzielny mesh ? dlaczego ?

Głowa to oddzielny mesh ale to co widać do szwy miejsce oddzielenia głowy od ciała znajduje się bezpośrednio pod nią. Tak mi jest łatwiej uvmapować głowa ma teksture 2048 a ciało 1024. Gdy już otexturuje głowę a następnie ciało tworze dla nich materiały a następnie łącze meshe.

Rzeźbienie w sculptrisie, szkoda, że blender nie ma czegoś takiego jak complete map jak w tym tutku http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=73240&page=4

bo jak na razie to zmarszczki na ubraniach po zastosowaniu Ao i normal map są widoczne z bliska.

sculpt.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności