Jump to content

wiz: Hgamma house


Recommended Posts

Czesc, to jeden personalny projekt, tylko ten kawalek domu jest zrobiony, zobaczymy czy bedzie ciag dalszy...

Renderingi 1 & 3 mieli byc w ksiazce "3ds max 2012 bible" Kelly Murdocka (ale nie sprawdzalem czy jednak sa).

Obrazy wiszace na scianach sa moje i Anny Marii Papadimitriou http://www.annamariapapadimitriou.gr/.

 

 

hgamma01dist.jpg

 

 

hgamma02.jpg

 

 

hgamma03.jpg

 

 

hgamma04.jpg

Edited by adamakis
Link to comment
Share on other sites

Wizki dobre i solidne. Podobają mi się obrazy na ścianach i stronie autorki, także sporo prac na Twoim blogu.

Mam takie techniczne pytanie - efekt beczkowatych zniekształceń obiektywu robisz w postprodukcji czy podczas renderu? Jeśli to drugie, to czym renderujesz?

Link to comment
Share on other sites

very nice, i like it

 

in some places its look like the brightening should be more intensive, if compare it to real scene in life....

 

one thing is very funny, about the last view,

i think if i wanted to walk straight by there, this statue will punch me in my face with that open hand :], because i'm about 2m tall :]

 

best regarts and 4 stars from me :)

Link to comment
Share on other sites

Ładnie, bardzo fajne materiały. Jedyne co IMO psuje efekt to chwilami mało kontrastowe światło (spłaszczające potencjalnie fajny detal w materiałach) oraz niespecjalnie trafione deformacje obiektywu. Niespecjalnie leży mi też zaszumiony DOF. Stawiam że Dofa masz z kamery a lepiej byłoby dodać go w shopie. Przpaliłbym też bardziej enviro za oknem żeby wydobyć przestrzenie.

Link to comment
Share on other sites

Naprawdę fajne rendery. Super dopracowany detal, fajne kolory i subtelne lecz bardzo twórczo zastosowane efekty. Szczególnie podoba mi się zniekształcenie kamery. Bardzo to rzadko stosowane, ale tu bardzo dobrze działa. Ode mnie 5*****

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy