adamakis Napisano 3 Sierpień 2011 Napisano 3 Sierpień 2011 (edytowane) Czesc, to jeden personalny projekt, tylko ten kawalek domu jest zrobiony, zobaczymy czy bedzie ciag dalszy... Renderingi 1 & 3 mieli byc w ksiazce "3ds max 2012 bible" Kelly Murdocka (ale nie sprawdzalem czy jednak sa). Obrazy wiszace na scianach sa moje i Anny Marii Papadimitriou http://www.annamariapapadimitriou.gr/. Edytowane 3 Sierpień 2011 przez adamakis
azinsky Napisano 21 Sierpień 2011 Napisano 21 Sierpień 2011 Zaskoczony jestem tym ,że brakuje komentarzy pod Twoim tematem... Bardzo dobra praca, zaskakujesz. Kilka rzeczy z bloga daje mocno do myślenia.Czuję się zmotywowany.Pozdrawiam i czekam na więcej.
adamakis Napisano 21 Sierpień 2011 Autor Napisano 21 Sierpień 2011 Dzieki, to dobra rzecz ze morywuje, tez lubie byc motywowany, pozdrawiam nawazjem!
Juliusz Napisano 21 Sierpień 2011 Napisano 21 Sierpień 2011 Wizki dobre i solidne. Podobają mi się obrazy na ścianach i stronie autorki, także sporo prac na Twoim blogu. Mam takie techniczne pytanie - efekt beczkowatych zniekształceń obiektywu robisz w postprodukcji czy podczas renderu? Jeśli to drugie, to czym renderujesz?
adamakis Napisano 21 Sierpień 2011 Autor Napisano 21 Sierpień 2011 Dzieki, podczas renderingu , to jest tylko effect distortion camery na vray'u...
plasti Napisano 21 Sierpień 2011 Napisano 21 Sierpień 2011 very nice, i like it in some places its look like the brightening should be more intensive, if compare it to real scene in life.... one thing is very funny, about the last view, i think if i wanted to walk straight by there, this statue will punch me in my face with that open hand :], because i'm about 2m tall :] best regarts and 4 stars from me :)
Lucek Napisano 21 Sierpień 2011 Napisano 21 Sierpień 2011 Ładnie, bardzo fajne materiały. Jedyne co IMO psuje efekt to chwilami mało kontrastowe światło (spłaszczające potencjalnie fajny detal w materiałach) oraz niespecjalnie trafione deformacje obiektywu. Niespecjalnie leży mi też zaszumiony DOF. Stawiam że Dofa masz z kamery a lepiej byłoby dodać go w shopie. Przpaliłbym też bardziej enviro za oknem żeby wydobyć przestrzenie.
adamakis Napisano 21 Sierpień 2011 Autor Napisano 21 Sierpień 2011 haha plasti , it would, since you're so tall but on the other hand there is no point to be there it's not a crossing area... @Lucek, tak w kamerze jest dof dlatego ma troche noisu...
peter_f Napisano 21 Sierpień 2011 Napisano 21 Sierpień 2011 Naprawdę fajne rendery. Super dopracowany detal, fajne kolory i subtelne lecz bardzo twórczo zastosowane efekty. Szczególnie podoba mi się zniekształcenie kamery. Bardzo to rzadko stosowane, ale tu bardzo dobrze działa. Ode mnie 5*****
Rekomendowane odpowiedzi