Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam wszystkich!

 

Ostatnio postanowiłem wziąść się za stworzenie mojego autka. Nie znalazłem rzutu technicznego z góry wiec trochę ciężko się pracuje, wrzucam efekt 7 godzin pracy. Chciałbym stworzyć jakiś outdoor z realistycznie zabrudzonym lakierem (slady po deszczu kurz i odpryski) chciałbym zrobić to w 3d a nie w post produkcji, nie mam pojęcia jak to zrobić. Czekam na korekty, komentarze i wszelką pomoc!

 

soft: 3ds max 2010

 

 

 

42576400.jpg

 

 

58900124.jpg

 

21864840.jpg

 

36905142.jpg

 

 

 

 

-Oraz 3 godziny roboty na moją felgę:

 

 

 

dotzo.jpg

 

 

Edytowane przez Boomagz
  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Niestety ale znajdujesz wersje z roku 2001 VW passat b5 LF niby podobna a różni się bardzo. Mój jest z 1999 r. i rzutu z góry nie znalazłem...

Napisano

update po krótkiej przerwie.

 

Model powoli kończę, wnętrze prowizoryczne ale z tyłu będą przyciemnione szyby, raczej nie będzie to tak widoczne.

Natomiast mam problem ze stworzeniem materiału: czarny lakier samochodowy z odpryskami na przedni zderzak oraz czarny lakier ze śladami brudu i kropel po deszczu. tak jak pisałem wcześniej chciałbym stworzyć to w 3Dmaxie a nie w PS'ie. Jeżeli ktoś potrafi to zrobić bardzo proszę o pomoc!

 

 

75115748.jpg

 

13772329.jpg

Napisano (edytowane)

najprościej chyba namalować bump-mapę. ale musiałbyś podzielić szkło klosza na część zewnętrzną i wewnętrzną. tą drugą zmapować i namalować odpowiednie czarno-białe paski. co do dzielenia, wystarczy że zaznaczysz któryś z edge biegnących po obwodzie krawędzi klosza, użyjesz loop i potem chamfer z wartością 0 i opcją open. potem możesz zaznaczyć jeden element i użyć detach

 

model bardzo ładny ale róg przednich kierunków przechodzący w przetłoczenie na nadwoziu zdaje się być trochę pognieciony. do tego dolny róg ostatniej szybki z boku wydaje się być zbyt obły. odpryski i błoto możesz załatwić materiałami blend lub miksowaniem map i korzystając z map proceduralnych. poszukaj wątku Hynola, robił kiedyś robota z podwoziem rowerka i są tam świetne przykłady takich właśnie proceduralnych materiałów. o ile linki nie wygasły

Edytowane przez polka dot
Napisano (edytowane)

Po przerwie udało mi się ogarnąć jakiś render. Chciałem aby był on jak najbardziej zbliżony do rzeczywistości, można powiedzieć że render który stworzyłem oddaje moje auto w 95%. Prace prawdopodobnie będę jeszcze kontynuował muszę wymodelować nowe lampy które w niedługiej przyszłości chce kupić (te lampy wkleiłem ze zdjęcia ponieważ dyfuzor nie wyszedł tak jak chciałem) stworze jeszcze jakiś outdoor.

 

Dziękuje za wszystkie korekty i jak zwykle czekam na komentarze!

 

 

 

vwpadssat24.jpg

Edytowane przez Boomagz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności