Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich!

 

Ostatnio postanowiłem wziąść się za stworzenie mojego autka. Nie znalazłem rzutu technicznego z góry wiec trochę ciężko się pracuje, wrzucam efekt 7 godzin pracy. Chciałbym stworzyć jakiś outdoor z realistycznie zabrudzonym lakierem (slady po deszczu kurz i odpryski) chciałbym zrobić to w 3d a nie w post produkcji, nie mam pojęcia jak to zrobić. Czekam na korekty, komentarze i wszelką pomoc!

 

soft: 3ds max 2010

 

 

 

42576400.jpg

 

 

58900124.jpg

 

21864840.jpg

 

36905142.jpg

 

 

 

 

-Oraz 3 godziny roboty na moją felgę:

 

 

 

dotzo.jpg

 

 

Edytowane przez Boomagz

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 4,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Niestety ale znajdujesz wersje z roku 2001 VW passat b5 LF niby podobna a różni się bardzo. Mój jest z 1999 r. i rzutu z góry nie znalazłem...

Napisano
Przy klamkach jakiś sześciokąt widzę,

Jak po wygładzeniu się nic nie dzieje to każdy n-gon jest dobry.

Napisano

Model całkiem spoko, ale odwróć sobie napisy na oponie i będzie git.

 

Pzdr.

illusion

Napisano
  • Autor

update po krótkiej przerwie.

 

Model powoli kończę, wnętrze prowizoryczne ale z tyłu będą przyciemnione szyby, raczej nie będzie to tak widoczne.

Natomiast mam problem ze stworzeniem materiału: czarny lakier samochodowy z odpryskami na przedni zderzak oraz czarny lakier ze śladami brudu i kropel po deszczu. tak jak pisałem wcześniej chciałbym stworzyć to w 3Dmaxie a nie w PS'ie. Jeżeli ktoś potrafi to zrobić bardzo proszę o pomoc!

 

 

75115748.jpg

 

13772329.jpg

Napisano
  • Autor

Męczę się również z dyfuzorami na lampie przedniej. Jeżeli ktoś wie jak to rozwiązać to bardzo proszę o podpowiedź.

 

1111111ym.jpg

Napisano

najprościej chyba namalować bump-mapę. ale musiałbyś podzielić szkło klosza na część zewnętrzną i wewnętrzną. tą drugą zmapować i namalować odpowiednie czarno-białe paski. co do dzielenia, wystarczy że zaznaczysz któryś z edge biegnących po obwodzie krawędzi klosza, użyjesz loop i potem chamfer z wartością 0 i opcją open. potem możesz zaznaczyć jeden element i użyć detach

 

model bardzo ładny ale róg przednich kierunków przechodzący w przetłoczenie na nadwoziu zdaje się być trochę pognieciony. do tego dolny róg ostatniej szybki z boku wydaje się być zbyt obły. odpryski i błoto możesz załatwić materiałami blend lub miksowaniem map i korzystając z map proceduralnych. poszukaj wątku Hynola, robił kiedyś robota z podwoziem rowerka i są tam świetne przykłady takich właśnie proceduralnych materiałów. o ile linki nie wygasły

Edytowane przez polka dot

Napisano
  • Autor

Po przerwie udało mi się ogarnąć jakiś render. Chciałem aby był on jak najbardziej zbliżony do rzeczywistości, można powiedzieć że render który stworzyłem oddaje moje auto w 95%. Prace prawdopodobnie będę jeszcze kontynuował muszę wymodelować nowe lampy które w niedługiej przyszłości chce kupić (te lampy wkleiłem ze zdjęcia ponieważ dyfuzor nie wyszedł tak jak chciałem) stworze jeszcze jakiś outdoor.

 

Dziękuje za wszystkie korekty i jak zwykle czekam na komentarze!

 

 

 

vwpadssat24.jpg

Edytowane przez Boomagz

Napisano

ładne, fajny pomysł z naklejkami. brud też świetnie wygląda. jedynie ten cień pod samochodem zbyt czarny jak na mój gust.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności