Napisano 22 Sierpień 201113 l Witam wszystkich! Ostatnio postanowiłem wziąść się za stworzenie mojego autka. Nie znalazłem rzutu technicznego z góry wiec trochę ciężko się pracuje, wrzucam efekt 7 godzin pracy. Chciałbym stworzyć jakiś outdoor z realistycznie zabrudzonym lakierem (slady po deszczu kurz i odpryski) chciałbym zrobić to w 3d a nie w post produkcji, nie mam pojęcia jak to zrobić. Czekam na korekty, komentarze i wszelką pomoc! soft: 3ds max 2010 -Oraz 3 godziny roboty na moją felgę: Edytowane 8 Wrzesień 201113 l przez Boomagz
Napisano 22 Sierpień 201113 l Przy klamkach jakiś sześciokąt widzę, poza tym nie jest źle ;) Widoku z góry nie masz? Pierwsze wyszukiwanie w Google mam tutaj.
Napisano 22 Sierpień 201113 l Autor Niestety ale znajdujesz wersje z roku 2001 VW passat b5 LF niby podobna a różni się bardzo. Mój jest z 1999 r. i rzutu z góry nie znalazłem...
Napisano 22 Sierpień 201113 l Przy klamkach jakiś sześciokąt widzę, Jak po wygładzeniu się nic nie dzieje to każdy n-gon jest dobry.
Napisano 22 Sierpień 201113 l Model całkiem spoko, ale odwróć sobie napisy na oponie i będzie git. Pzdr. illusion
Napisano 30 Sierpień 201113 l Autor update po krótkiej przerwie. Model powoli kończę, wnętrze prowizoryczne ale z tyłu będą przyciemnione szyby, raczej nie będzie to tak widoczne. Natomiast mam problem ze stworzeniem materiału: czarny lakier samochodowy z odpryskami na przedni zderzak oraz czarny lakier ze śladami brudu i kropel po deszczu. tak jak pisałem wcześniej chciałbym stworzyć to w 3Dmaxie a nie w PS'ie. Jeżeli ktoś potrafi to zrobić bardzo proszę o pomoc!
Napisano 30 Sierpień 201113 l Autor Męczę się również z dyfuzorami na lampie przedniej. Jeżeli ktoś wie jak to rozwiązać to bardzo proszę o podpowiedź.
Napisano 30 Sierpień 201113 l najprościej chyba namalować bump-mapę. ale musiałbyś podzielić szkło klosza na część zewnętrzną i wewnętrzną. tą drugą zmapować i namalować odpowiednie czarno-białe paski. co do dzielenia, wystarczy że zaznaczysz któryś z edge biegnących po obwodzie krawędzi klosza, użyjesz loop i potem chamfer z wartością 0 i opcją open. potem możesz zaznaczyć jeden element i użyć detach model bardzo ładny ale róg przednich kierunków przechodzący w przetłoczenie na nadwoziu zdaje się być trochę pognieciony. do tego dolny róg ostatniej szybki z boku wydaje się być zbyt obły. odpryski i błoto możesz załatwić materiałami blend lub miksowaniem map i korzystając z map proceduralnych. poszukaj wątku Hynola, robił kiedyś robota z podwoziem rowerka i są tam świetne przykłady takich właśnie proceduralnych materiałów. o ile linki nie wygasły Edytowane 30 Sierpień 201113 l przez polka dot
Napisano 30 Sierpień 201113 l To chyba ten temat http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=31134 , bardzo mi się podoba twój model a szczególnie felga i opona, mi tak nie wychodzi, skontaktuj się kiedyś ze mną na skype bo cię ciągle nie moge złapać.
Napisano 8 Wrzesień 201113 l Autor Po przerwie udało mi się ogarnąć jakiś render. Chciałem aby był on jak najbardziej zbliżony do rzeczywistości, można powiedzieć że render który stworzyłem oddaje moje auto w 95%. Prace prawdopodobnie będę jeszcze kontynuował muszę wymodelować nowe lampy które w niedługiej przyszłości chce kupić (te lampy wkleiłem ze zdjęcia ponieważ dyfuzor nie wyszedł tak jak chciałem) stworze jeszcze jakiś outdoor. Dziękuje za wszystkie korekty i jak zwykle czekam na komentarze! Edytowane 8 Wrzesień 201113 l przez Boomagz
Napisano 18 Październik 201113 l Fajny render z pazurem, lubię ten model i fajnie obniżony, też go robię, tylko kombi.
Napisano 20 Październik 201113 l ładne, fajny pomysł z naklejkami. brud też świetnie wygląda. jedynie ten cień pod samochodem zbyt czarny jak na mój gust.
Napisano 27 Październik 201113 l Autor Wielkie dzięki za opinię! Jakiś czas temu umieściłem prace w finished, zapraszam do komentowania! http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=79404
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto