Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam serdecznie,

 

Aktualnie pracuję nad dość dużą wizualizacją. Interiory i exteriory.

Interiory:

salon + detale

łazienka + detale

kuchnia + detale

'mini jadalnia'

gabinet + detale

korytarz

 

Exteriory: 2-3 ujęcia domu

 

Wszystko x2 bo będą ujęcia wieczorne.

 

Soft: Max i v-ray, do rozmieszczania trawy wykorzystałem advanced painter'a, obróbka w psp7. Wszystkie modele moje, tekstury w 90% zrobione przeze mnie. Panele podłogowe, etykietki itp. znalezione w necie.

 

Na tą chwilę wygląda to tak jak na renderach poniżej. Chętnie wysłucham uwag ;)

 

Łazienka:

 

2aberr.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Gabinet: (będzie nowy render na pewno)

 

54060634.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

73726038.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

15173105.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Sypialnia: W tym momencie tylko taki render, przypadkowo usunąłem duży :x

93319620.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Salon:

 

57701993.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Exterior:

 

zewnetrzne1da.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Szafki od frontu na wąskich krawędziach mają w słą stronę ułożoną teksturę. Robisz zbliżenia to tym bardziej zadbaj o takie szczegóły. Render myszki po co? To raczej nie wnętrza ani architektura. Podobają mi się DOF-y.

 

 

Edit.

W łaziency przydałyby się chyba jakieś rolety?

Nie jestem architektem ale takich stropodachów chyba się nie robi. Może w tropikalnym klimacie?

Napisano

Dynamico, dzięki za uwagi ;)

 

Tekstury pewnie chodzi Ci o gabinet - poprawiłem tam już tą teksturę, jednak wyrenderuje dopiero po wszystkich zmianach - szkoda czasu na render na takie szczegóły.

Myszka owszem, bardziej w kwestii bajeru - ale całość ma być mocnym elementem portfolio dlatego takie zbliżenia na detale przydadzą się.

 

jeśli chodzi o budynek w kwestii architektonicznej, wzorowałem się trochę na budynku tym: http://www.epodloga.pl/artykuly/niezwykle_domy_swiata_-_ze_szkla_pliki/13_jodlowa_house.jpg

Tam podobnie rozwiązano kwestie dachu. Ale ja również nie jestem architektem i możliwe że moje rozwiązanie jest do kitu. Tak czy inaczej, tutaj mi chodzi przede wszystkim o kwestię graficzną, architektonicznie staram się być poprawny - ale nie jest to priorytetem.

 

Dzięki za uwagi, aktualizacje niebawem.

Napisano (edytowane)

Jak dlamnie to ogólnie sieładnie prezentuje ale popracowałbym jeszcze nad swiatłem szczególnie w łazience tego typu lampy nie daja takich przepałów nawet na białej scianie takze to jest do dopracowania, projektowo nie lezy mi rozwiazanie schodków stopnice sa za krutkie łatwo sie z nich mozna zwalic optycznie nie maj wiecej niz 12,5 cm

troche za wasko. Salon tu dobrze by było cos zrobić ze swiatłem bo podłege masz z refleksem a swiatła wpadajacego na podłodze wogóle nie widac pewnie nie wsadziłes nic w to okno na tylnym planie, a na podłodze jaką zastosowałes to zawsze cos powinnno sie odbijac jesli chodzi o swiatło to wogóle wyglada z świecisz słońcem + skymap albo hdr brakuje swiateł z zewnatrz z parametrem skyportal stad powstaja ci np w pokoju z kompem jakies nieciekawe plamy nascianie. na renderze z fotelem podłoga ma za duzego bumpa. Ogólnie bym jeszcze pobawił sie materiałami szczególnie materiał podłogi w łazience warto wsadzić w formie vrayoverridemtl bo rzutuje swoja barwa na sufit a optycznie wyglada z ma byc tam biel i na scianch takze. I jeszcze jeden detal krjobraz za oknem w salonie jest totalnie ze soba nie spasowany cieni nie widac atmosfera raczej pochmurny dzień to czemu tam jest takie przepalenie i nie widąc perspektywy?

Edytowane przez s_vimes
Napisano (edytowane)

Wszytko fajnie tylko niebo nie pasuje do pory dnia pomajstruj przy vraysky parametr sun turbidity napewno trzeba zmienic na wiekszy niz masz teraz. Jak sie nie ma pewności jak wyglada niebo o jakiej porze to warto zobaczyc jak sie bedzie ono zmieniało jak w byle jakiej scence wsadzisz dayligth z parametrem vraysun i bedziesz zmieniał godziny w połozeniu i czasie w jkaim znaajduje sie kamera

Edytowane przez s_vimes
Napisano

wow, ktoś odpisał :d ale popatrz np. tutaj http://www.tenpieknyswiat.pl/gallery2/d/3129-1/ziemiecice-zachod-slonca-nad-jeziorem.jpg

 

Wg mnie taki kolor nieba jest możliwy, nie chciałem mieć wielkiego pomarańczowego nieba... wiem że może słońce jest delikatnie za wysoko, ale przyznaję że chodziło o efektowność akurat tego ujęcia - odrobinę nagiąłem realizm - ale akurat poszedłem w stronę ładnego obrazka....

Napisano

zamiesciłem ci zmiany nieba co 2 godziny zaczynajćc od 6 a koncząc na 22 w poprzednim teksie sa własnie te wczesniejsze oczywiście nie chciało mis ie kombinowac i jest to ustwienia Warszawa czerwcowe niebo ;) Aco do zdjecia które dałes to moge sie załozyc ze byłomajstrowane przesłonami i czasem bo sam mam serie takich zdjec. Ale tak jak napisałem ogólnie wizualizacja jest fajna i takiszczegół jak bajkowe niebo to detal tylko jak juz to bys pokazał wiksza jego cześc ;)

Napisano

Wiem wiem, też w taki sposób to robiłem ale efekt musisz przyznać - mało ciekawy w gruncie rzeczy. Realizm realizmem ale w sumie tak przeglądając wizualizację wieczorne to często jest podobnie jak u mnie ;)

Napisano (edytowane)

Bo wielu szanownych kolegów jest leniwa aby jeszcze sie pobawic oswietlenim na zewnatrz typu lamp itp ;) nie mówiac juz ze sporo rzeczy mozan zrobic w posprodukcji od czegos wreszcie jest ps. Amoze by tak jeszcze jakiegos SUV'a wrzucic obok tego domu?

Edytowane przez s_vimes
Napisano

Akurat mi zależało na takim efekcie, chciałem dość niebieskie niebo i słońce o ciepłym kolorze. Post-pro było sporo tak czy siak. Niestety ale ramu brakło z powodu drzew i trawy i render się straszliwie ślimaczył także poprawki będą cięzkie.

Napisano

proxy, proxy :) bez proxy byłby dramat. Ale tak czy siak jest tego ogromna ilość - owszem na warstwach i włączane kiedy widoczne ale scena jest bardzo duża - meble i na zewnątrz - tekstury po 6k ... to wszystko musi zajmować sporo w pamięci. tak czy inaczej, już trochę niepotrzebnych drzew usunąłem i gdzieniegdzie są bitmapy które robią za dalekie tło więc udało się zbić sporo poly.

Napisano
Nie jestem architektem ale takich stropodachów chyba się nie robi. Może w tropikalnym klimacie?

 

W tropikalnym też raczej nie ;) Wygląda to na konstrukcję stalową, z przeszkleniami zamontowanymi na stałe - fakt, w naszym klimacie by się to nie sprawdziło. Ale jak twierdzi autor - chodziło o efekt, i cel został osiągnięty... Chciałabym być na takim poziomie zaawansowania, bomba :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności