Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam

 

ostatni spidzik.

nie bede sie rozpisywal

2 godziny 30 minut.

3dsmax 6

hellboy

 

nie zrobilem mu tylko brdki bokobrodow ... ogolnie wloskow bo na to to juz duzo wiecej czasu trzeb poswiecic.

 

 

hell.jpg

 

Pozdrawiam

P.

  • Odpowiedzi 30
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wow świetny, a to że trzasnołeś go w 2 godzinki to jeszcze masakryczniej. Na tyle na ile sie znam widze że siateczka jest bardzo ładna. Odnośnie co do samego wyglądu to mi sie wydaje że charakterystyczną cechą hellboya była szeroka żóhfa a ty mu mordke taka pociągłą zrobiłeś z drugiej strony postać ma swój charakter i dobrze pracuje jako całość.

 

jedno malutkie pytaneczko czy w dwóch zdaniach możesz rzeknąć jaką technika robisz tą główeczke ? zgaduje że zacynasz od prostej bryłki potem ja edytujesz narzedziami do edycji polygonow i pozniej jakas wygladazajaca modeyfikacje nakladasz ? jestem kompletnym leszczokiem w 3d studio a chcial bym sie czegos nauczyc i moze zrobic taką łepetyne a ty to robisz bardzo sprawnie.

Napisano

odd.

jest dokladnie jak mowisz.

zaczynam od boksa, odpowiednio go tne, przesuwam wierzcholki i tak dalej az otrzymuje to co widzicie na obrazku. oczywiscie pracuje z nalozobym modyfikatorem meshsmooth czyli taki subd.sufrace.

najpierw robie ogolna bryle, z czasem dodaje detali pilnujac w miare mozliwosci topologi siatki.

i to wszystko.

Napisano

piękny model, ja mam jeszcze jedno pytanie: na jakim sprzęcie pracujesz że edytujesz model z włączonym meshsmothem? (O ile dobrze zrozumiałem)

 

ehh pikne toto

 

pozdrawiam

Gollum

Napisano

Hehe Musiałeś być na niezłym speedzie jak to robiłeś ;] Qrde Ci co robili film powinni brać z Ciebie przykład... Moim zdaniem Twój model wyszedł lepiej niż w filmie ;] Chciałbym zobaczyć pełny model.... Może dasz to w kolejnym speedzie ;]

Pozdrawim,

Beatou

Napisano

model masakra, jedyne do czego bm się przyczepił to ucho....

ale w końcu speed - bosz, ja bym coś takiego robił dwa miesiące a nie dwie godziny... rispekt master.

Napisano

a ja cie krece... a ja myslałem ze moj rzenik (animacja) wyszedł niezle....tylko ze ja samą twarz robiłem 2 dni ....nie no ..swietnie ci to wyszo ...pociagniesz cała postac?

Napisano

jezu.. jak to jest speed to chcialbym zobaczyc jak wygladają twoje prace skończone i raczej długoterminowe :)

 

Zrób tutoriala :D albo zdradź sekrety...

niewytrzymamy !!! :D

Napisano

Madel jako model prezentuje się świetnie... jak na speeda rewelacja!

Dwa pytania techniczne, jeśli można.. (czy oczy to osobne obiekty? czy rogi to osobne obiekty?)

 

Dzięki! Pozdrawiam serdecznie

Napisano

a i mała sugestia, bawiłes sie kiedys Zbrushem? ja mając twoj model, wyexportowal bym do Zbrusha i dopiescił maxymalnie, w tedy jest wymiatanie na całego. polecam ! :)

 

[Wyedytowany dnia 3-7-2004 > Damian]

Napisano

ok.

 

no wiec oczy to osobnne obiekty. zimportowalem je jako jedyne z innego modelu.

rogi sa jedym i tym samym obiektem tylko sa oddzielone inna grrupa wygladznia. max ma ta mozliwosc ze przy meshsmootcie mozna wygladzanie separowac po grupacch wygladzania albo/i po nadanych materialach z czago nagminnie kozystam.

 

baboli w tym modelu jest cala masa.

zalozylem sobie ze na model poswiece trzy godziny. nie sposob nad tym zapanowac kiedy ma sie tak niewiele czasu. pirorytetem dla mnie byla bryla i w miare sensowan topogia siatki.

moze za kilka dni usiade i poprawie conieco, zrobie wloski i brodke...kto wie

zabierajac sie za ten model nie przewidywalem ze bede do niego w wracal.

 

ucho

modelujac tego hellboya opieralem sie na koncepcie znalezionym w albumie \"spectum\". jest to coroczna publikacja z najlepszymi ilustracjami, koncaptami z danego roku. i wlasnie tam odlalazlem ow koncept. na koncepcie hellboy mial takie ucho wiec mu takie zrobilem.

 

co do tutoriali i innych pytan.

ciezko mi jest cokolwioekodpisac. jestem kiepskim pedagogiem.

 

batou.

coz mam napisac. mam na kacie naprawde duzo wymodelowanych postaci. sadze ze jest juz ich kolo setki. wiec mialem czas i okazje by sie nauczyc robic to szybko, sprawnie i by wygladalo to dosc przyzwoicie ;) co prawda sa to glownie postacie low poly ale od czasu do czasu zadazaja sie takie modele jak ten hellboy.

 

zbrush:

to jest ciezki temat.

do tej pory (a proboje juz od dlugiego czasu) nie udalo mi sie przekonac do filozofi i interfejsu tego progamu. licze na to ze kiedys sie do niego przekonam. wiem ze jego mozliwoscisa niesamowite i predzej czy pozniej bede na niego skazany. tymczasem i ile mogo to stram sie go unikac jak ognia.

 

ok. nic wiecej dzis nie wymsle.

pozdrawiam

P.

Napisano

no ja nie posiadam. moj pracodawca zakupil kilka wydan.

Napisano

Masz jakąś stronkę może...? Szczerze mówiąc jeszcze nie widziałem takiego poziomu pracy przy tak krótkim czasie modelowania. Impressive...

Gość User190
Napisano

Hej!! niesamowita pracka w niesamoitym tempie!! Mam szybkie pytanko - mógłbyś napisać coś o grupie noir , której ejsteś członkiem?? czym się zajmujecie, etc. Czytałem co neico na waszej stronie, ale tam ejst tylko nt. powstania grupy.. Szczerze mówiąc całość jest dość intrygująca - i chyba taki z założenia miał być efekt...

Napisano

stronki wlasnej nie mam. jakis czas temu myslalem zeby zrobic z moimi postaciami low poly ale jakos mi sie odechcialo :)

 

co do noir org to nic wiecej nie jestem w stanie ci powiedziec :) poprostu chlopaki zbieraja prace od ludzi i robie te realise packi.

 

P.

Napisano

Powiem to krótko i wyraznie .... Gratulacje i moje uznanie .... :D

 

Powarznie widac ze sie przykladasz a z tym napisaniem tutaka to bardzo dobry pomysl móglbys napisac jakiesgos i gokladajac do tego obrazki i takie tam ..... Naprawde projekt powalajacy ...A masz moze cala te postac wymodelowana z texturami ???




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności