Napisano 3 Lipiec 200420 l witam ostatni spidzik. nie bede sie rozpisywal 2 godziny 30 minut. 3dsmax 6 hellboy nie zrobilem mu tylko brdki bokobrodow ... ogolnie wloskow bo na to to juz duzo wiecej czasu trzeb poswiecic. Pozdrawiam P.
Napisano 3 Lipiec 200420 l hehe fajnie taki spedzik ... bedzie cos wiecej z tego czy to zamkniety projekt?
Napisano 3 Lipiec 200420 l wow świetny, a to że trzasnołeś go w 2 godzinki to jeszcze masakryczniej. Na tyle na ile sie znam widze że siateczka jest bardzo ładna. Odnośnie co do samego wyglądu to mi sie wydaje że charakterystyczną cechą hellboya była szeroka żóhfa a ty mu mordke taka pociągłą zrobiłeś z drugiej strony postać ma swój charakter i dobrze pracuje jako całość. jedno malutkie pytaneczko czy w dwóch zdaniach możesz rzeknąć jaką technika robisz tą główeczke ? zgaduje że zacynasz od prostej bryłki potem ja edytujesz narzedziami do edycji polygonow i pozniej jakas wygladazajaca modeyfikacje nakladasz ? jestem kompletnym leszczokiem w 3d studio a chcial bym sie czegos nauczyc i moze zrobic taką łepetyne a ty to robisz bardzo sprawnie.
Napisano 3 Lipiec 200420 l Wlasnie ta oryginalnosc pierdzielowego Chelboja sprawia, ze modelik jest swietny i charakterny :)
Napisano 3 Lipiec 200420 l odd. jest dokladnie jak mowisz. zaczynam od boksa, odpowiednio go tne, przesuwam wierzcholki i tak dalej az otrzymuje to co widzicie na obrazku. oczywiscie pracuje z nalozobym modyfikatorem meshsmooth czyli taki subd.sufrace. najpierw robie ogolna bryle, z czasem dodaje detali pilnujac w miare mozliwosci topologi siatki. i to wszystko.
Napisano 3 Lipiec 200420 l Napisz o tym tutek fajna metoda swietny efekt a ludzie pewnie chetnie zobacza jak sie robi takie cudo
Napisano 3 Lipiec 200420 l piękny model, ja mam jeszcze jedno pytanie: na jakim sprzęcie pracujesz że edytujesz model z włączonym meshsmothem? (O ile dobrze zrozumiałem) ehh pikne toto pozdrawiam Gollum
Napisano 3 Lipiec 200420 l brzydko skóra wchodzi z kości policzkowej do zmarszki koło nosa, tworzy ostry kant.
Napisano 3 Lipiec 200420 l swietny model :) wlasnie kontempluje i wyciagam z niego tyle nauki ile sie da (topologia siatki that is)
Napisano 3 Lipiec 200420 l Hehe Musiałeś być na niezłym speedzie jak to robiłeś ;] Qrde Ci co robili film powinni brać z Ciebie przykład... Moim zdaniem Twój model wyszedł lepiej niż w filmie ;] Chciałbym zobaczyć pełny model.... Może dasz to w kolejnym speedzie ;] Pozdrawim, Beatou
Napisano 3 Lipiec 200420 l model masakra, jedyne do czego bm się przyczepił to ucho.... ale w końcu speed - bosz, ja bym coś takiego robił dwa miesiące a nie dwie godziny... rispekt master.
Napisano 3 Lipiec 200420 l a ja cie krece... a ja myslałem ze moj rzenik (animacja) wyszedł niezle....tylko ze ja samą twarz robiłem 2 dni ....nie no ..swietnie ci to wyszo ...pociagniesz cała postac?
Napisano 3 Lipiec 200420 l jezu.. jak to jest speed to chcialbym zobaczyc jak wygladają twoje prace skończone i raczej długoterminowe :) Zrób tutoriala :D albo zdradź sekrety... niewytrzymamy !!! :D
Napisano 3 Lipiec 200420 l Madel jako model prezentuje się świetnie... jak na speeda rewelacja! Dwa pytania techniczne, jeśli można.. (czy oczy to osobne obiekty? czy rogi to osobne obiekty?) Dzięki! Pozdrawiam serdecznie
Napisano 3 Lipiec 200420 l Robisz naprawdę świetne modele postaci... i do tego w 2h! Chyba sporo modelujesz skoro masz już taką wprawę.
Napisano 3 Lipiec 200420 l bardzo ładny:) tylko wydaje mi sie, że na brodzie w okolicach łączenia połówek jakiś babol sie zrobił. Taki malutki:)
Napisano 3 Lipiec 200420 l super! nic dodac nic ując, jestem zdruzgotany twoim czasem! :) podpisuje sie pod pytaniem Kris_R\'a.
Napisano 3 Lipiec 200420 l a i mała sugestia, bawiłes sie kiedys Zbrushem? ja mając twoj model, wyexportowal bym do Zbrusha i dopiescił maxymalnie, w tedy jest wymiatanie na całego. polecam ! :) [Wyedytowany dnia 3-7-2004 > Damian]
Napisano 3 Lipiec 200420 l ooozesz w morde jeza... to malo konstroktywne ale wyraza emocje hehehe.... chociaz jakbys skierowal sie w strone stylu mignoli tez by wygladal piknie...wtedy to jest haraktywne poz
Napisano 4 Lipiec 200420 l ok. no wiec oczy to osobnne obiekty. zimportowalem je jako jedyne z innego modelu. rogi sa jedym i tym samym obiektem tylko sa oddzielone inna grrupa wygladznia. max ma ta mozliwosc ze przy meshsmootcie mozna wygladzanie separowac po grupacch wygladzania albo/i po nadanych materialach z czago nagminnie kozystam. baboli w tym modelu jest cala masa. zalozylem sobie ze na model poswiece trzy godziny. nie sposob nad tym zapanowac kiedy ma sie tak niewiele czasu. pirorytetem dla mnie byla bryla i w miare sensowan topogia siatki. moze za kilka dni usiade i poprawie conieco, zrobie wloski i brodke...kto wie zabierajac sie za ten model nie przewidywalem ze bede do niego w wracal. ucho modelujac tego hellboya opieralem sie na koncepcie znalezionym w albumie \"spectum\". jest to coroczna publikacja z najlepszymi ilustracjami, koncaptami z danego roku. i wlasnie tam odlalazlem ow koncept. na koncepcie hellboy mial takie ucho wiec mu takie zrobilem. co do tutoriali i innych pytan. ciezko mi jest cokolwioekodpisac. jestem kiepskim pedagogiem. batou. coz mam napisac. mam na kacie naprawde duzo wymodelowanych postaci. sadze ze jest juz ich kolo setki. wiec mialem czas i okazje by sie nauczyc robic to szybko, sprawnie i by wygladalo to dosc przyzwoicie ;) co prawda sa to glownie postacie low poly ale od czasu do czasu zadazaja sie takie modele jak ten hellboy. zbrush: to jest ciezki temat. do tej pory (a proboje juz od dlugiego czasu) nie udalo mi sie przekonac do filozofi i interfejsu tego progamu. licze na to ze kiedys sie do niego przekonam. wiem ze jego mozliwoscisa niesamowite i predzej czy pozniej bede na niego skazany. tymczasem i ile mogo to stram sie go unikac jak ognia. ok. nic wiecej dzis nie wymsle. pozdrawiam P.
Napisano 4 Lipiec 200420 l Masz jakąś stronkę może...? Szczerze mówiąc jeszcze nie widziałem takiego poziomu pracy przy tak krótkim czasie modelowania. Impressive...
Napisano 4 Lipiec 200420 l Hej!! niesamowita pracka w niesamoitym tempie!! Mam szybkie pytanko - mógłbyś napisać coś o grupie noir , której ejsteś członkiem?? czym się zajmujecie, etc. Czytałem co neico na waszej stronie, ale tam ejst tylko nt. powstania grupy.. Szczerze mówiąc całość jest dość intrygująca - i chyba taki z założenia miał być efekt...
Napisano 5 Lipiec 200420 l stronki wlasnej nie mam. jakis czas temu myslalem zeby zrobic z moimi postaciami low poly ale jakos mi sie odechcialo :) co do noir org to nic wiecej nie jestem w stanie ci powiedziec :) poprostu chlopaki zbieraja prace od ludzi i robie te realise packi. P.
Napisano 8 Lipiec 200420 l Powiem to krótko i wyraznie .... Gratulacje i moje uznanie .... :D Powarznie widac ze sie przykladasz a z tym napisaniem tutaka to bardzo dobry pomysl móglbys napisac jakiesgos i gokladajac do tego obrazki i takie tam ..... Naprawde projekt powalajacy ...A masz moze cala te postac wymodelowana z texturami ???