iniside Napisano 19 Wrzesień 2011 Napisano 19 Wrzesień 2011 Domek. Concept: Zasady: The structure should be less than 3000 polys and use the maximum equivalent of two 1024×1024 textures in anyconfiguration (including diffuse, normal, shadow and specular maps if necessary)Submissions should include the project file, textures, and several renderings of the finished product. Feel free to add your own interpretation to the style, cleanliness, and add any extra supporting elements as needed. Zmieściłem się w 2933 tris. Tekstury to jeden TS 1024 (diffuse i spec w alpha) + 512 normal. + 2x512diffuse + 1x256 diffuse + 2x256 normal. Specular jeśli jest, to zawsze w alpha.
pkowal1982 Napisano 19 Wrzesień 2011 Napisano 19 Wrzesień 2011 Bardzo mi sie podoba tylko ten komin na przybudowce to sie raczej nie sprawdzi. No, moze do pierwszego odpalenia jako ozdobnik. :)
WacomX Napisano 19 Wrzesień 2011 Napisano 19 Wrzesień 2011 Też mi się podoba tylko ten bluszcz który zaplata się o daszek jakoś tak odstaje
Chico Napisano 19 Wrzesień 2011 Napisano 19 Wrzesień 2011 Tez mi sie podoba, ale ta trawa sterczaca bardzo jakos nie wyglada. Armia klonow i wogole. Jakos tak z dpy
Arthus Napisano 21 Wrzesień 2011 Napisano 21 Wrzesień 2011 Też mi się podoba, ale wygląda trochę jak domek dla goblinów :D
iniside Napisano 21 Wrzesień 2011 Autor Napisano 21 Wrzesień 2011 Kto wie. Moze to i bylo dla goblinów :D
slayer2004 Napisano 22 Wrzesień 2011 Napisano 22 Wrzesień 2011 Bardzo dobry model IMO. Tekstury również na solidnym poziomie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się