Napisano 11 Październik 201113 l Bardzo dawno się nie udzielałem więc postanowiłem, że coś wrzucę. Doopy nie urywa ale może komuś się spodoba. 1700 tris tex: Diff 1024 Normal 1024 Spec 512 Emissive 512 Jest jeszcze detail normal ale nie wrzucałem jeszcze na model.
Napisano 11 Październik 201113 l dobre !! :) szkoda że tak jednolita tekstura, mam na myśli monotonną czerwień, i coś się chyba z normalką na zaokrągleniach stało.
Napisano 11 Październik 201113 l Autor dobre !! :) szkoda że tak jednolita tekstura, mam na myśli monotonną czerwień, i coś się chyba z normalką na zaokrągleniach stało. Nie chciałem szaleć z zabrudzeniami ale może dziś się targne na bardziej zardzewiały. Normalka fakt, nie tą co trzeba wrzuciłem...
Napisano 11 Październik 201113 l bardzo fajne, ladnie i schludnie. ja jednak nie radze szalec z zabrudzeniami i rdza, teraz jest ok, pomysl nad innym rozwiazaniem
Napisano 12 Październik 201113 l bardziej myślałem o dodaniu jakiegoś koloru na te całe drzwiczki, ale z drugiej strony to kwestia gustu.
Napisano 12 Październik 201113 l Autor No właściwie każdy automat z cola jest czerwony więc myślałem, że robienie go pstrokatym będzie nienaturalne.
Napisano 12 Październik 201113 l może to przez "wspomnienia" z gry Tu przykład z Bioshocka: Wszystkie mają motyw czerwono biały, może dlatego coś mi nie pasuje, bo przyzwyczaiłem się do schematu ;)
Napisano 13 Październik 201113 l bardzo fajny model i tekstura, co do kolorystyki to popieram creatora, dodaj może trochę więcej białych miejsc
Napisano 13 Październik 201113 l a ja uważam odwrotnie, taka jednolita kolorystyka wygląda dużo ciekawiej od tego co przedstawili wyżej:)
Napisano 13 Październik 201113 l Autor Dzięki za komentarze. Niebawem wrzucę wersje z białymi elementami.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto