Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Bardzo dawno się nie udzielałem więc postanowiłem, że coś wrzucę. Doopy nie urywa ale może komuś się spodoba.

 

1700 tris

tex:

Diff 1024

Normal 1024

Spec 512

Emissive 512

 

Jest jeszcze detail normal ale nie wrzucałem jeszcze na model.

 

nukacolafinal.jpg

 

nukacolafinal2.jpg

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 3,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

dobre !! :) szkoda że tak jednolita tekstura, mam na myśli monotonną czerwień, i coś się chyba z normalką na zaokrągleniach stało.

Napisano
  • Autor
dobre !! :) szkoda że tak jednolita tekstura, mam na myśli monotonną czerwień, i coś się chyba z normalką na zaokrągleniach stało.

 

Nie chciałem szaleć z zabrudzeniami ale może dziś się targne na bardziej zardzewiały. Normalka fakt, nie tą co trzeba wrzuciłem...

Napisano

bardzo fajne, ladnie i schludnie. ja jednak nie radze szalec z zabrudzeniami i rdza, teraz jest ok, pomysl nad innym rozwiazaniem

Napisano

bardziej myślałem o dodaniu jakiegoś koloru na te całe drzwiczki, ale z drugiej strony to kwestia gustu.

Napisano
  • Autor

No właściwie każdy automat z cola jest czerwony więc myślałem, że robienie go pstrokatym będzie nienaturalne.

Napisano

fallout-3-papercraft-nuka-cola-clock-fridge-vending-machine.jpg

może to przez "wspomnienia" z gry

 

Tu przykład z Bioshocka:

Gatherer%27s_Garden.png

 

Wszystkie mają motyw czerwono biały, może dlatego coś mi nie pasuje, bo przyzwyczaiłem się do schematu ;)

Napisano

bardzo fajny model i tekstura, co do kolorystyki to popieram creatora, dodaj może trochę więcej białych miejsc

Napisano

a ja uważam odwrotnie, taka jednolita kolorystyka wygląda dużo ciekawiej od tego co przedstawili wyżej:)

Napisano
  • Autor

Dzięki za komentarze. Niebawem wrzucę wersje z białymi elementami.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności