maciek.m Napisano 20 Październik 2011 Napisano 20 Październik 2011 (edytowane) Witam, ostatnio mam niezłą niemoc twórczą, nic mi się nie chciało robić... Wczoraj sobie przeszukiwałem internet co by tu zrobić no i padło na karabin snajperski, nie podaje modelu bo mam fotki i kazdy inaczej się nazywa :P Dzisiaj usiadłem i narazie tyle mam :) Jak coś dorobie to dorzuce :) Edytowane 25 Październik 2011 przez maciek.m
Chasdiel Napisano 20 Październik 2011 Napisano 20 Październik 2011 Znam ten ból, gdy dopadnie niechciej. Też muszę cos porobić, chociaż przy 39C ciężko jest pracować. Na razie mogę powiedzieć, że bardzo ładna, aczkolwiek specyficzna i dziurawa pompka do roweru. Znaczy nie wątpię, iż na zdjęciach jest karabin - to był taki żart. ;) Pracuj! Właściwie wiadomo, że wszystko co robisz jest fajne. Problem w tym, że musisz pracować, wiec Powodzenia;)
bober89 Napisano 20 Październik 2011 Napisano 20 Październik 2011 Świetna broń: półcalowa armata ;) Zdaje się ze to M82 a w armii USA to jest M107 Powodzenia w projekcie Pozdrawiam
Slim_ Napisano 20 Październik 2011 Napisano 20 Październik 2011 Sam kiedyś muszę wymodelować ten karabin. Będę podpatrywał :) Pozdrawiam
bolitic Napisano 21 Październik 2011 Napisano 21 Październik 2011 Ah, to jest to co tygrysy lubią najbardziej :D jest to potwornie mocna broń - jak się trafi headshota (w realu a nie w MW) ponoć ... odpada cała głowa :| Powodzenia w modelowaniu!
szczawik Napisano 21 Październik 2011 Napisano 21 Październik 2011 Ah, to jest to co tygrysy lubią najbardziej :D jest to potwornie mocna broń - jak się trafi headshota (w realu a nie w MW) ponoć ... odpada cała głowa :| Powodzenia w modelowaniu! odpada? on wybucha jak arbuz :D ciekawy model!
maciek.m Napisano 21 Październik 2011 Autor Napisano 21 Październik 2011 Chasdiel dzieki za slowa motywacji i wiare w moje mozliwosci:P co do samej broni to slyszalem ze najmocniejsza snajperka na rynku :P A co do oznaczenia to bober89 masz racje te 2 nazwy przewijaja sie w podpisach :) Dobra, dorobilem nozki, i tu wielka prozba do was o podpowiedz, bo ni cholery nie wiem jak to wymodelowac zeby na boku nie bylo ostrej krawedzi, a dokladnie chodzi o ta srobke ponizej, no i zeby nie bylo zbyt gesto :)?? No i kilka screenow: jeszcze jeden kawalek metalu nad ktorym troszke przysiedzialem :) Z gory dziekuje za pomoc :)
Groszq Napisano 21 Październik 2011 Napisano 21 Październik 2011 Nie wiem czy to jest akurat dobry sposób ale ja robię takie rzeczy na zwykłym cylindrze, którego odpowiednio rozciągam. Potem tworzę box o pasujących wymiarach do śrubki. Ustawiam odpowiednio na wcięciu jakie ma być i za pomocą compound objects>probolean wycinam to co trzeba. Potem tylko usuwam niepotrzebne krawędzie i skończone.
maciek.m Napisano 21 Październik 2011 Autor Napisano 21 Październik 2011 Dzieki Groszq, akurat chcialem to zrobic bez zadnych boolenow bo nie przepadam za tym. ale narazie zrobilem tak, udalo sie dodac mini chamfera i jakos wyglada:)
Zernat Napisano 21 Październik 2011 Napisano 21 Październik 2011 Rany ... jak wy (profesjonaliści) robicie takie rzeczy tak błyskawicznie ? Znasz na pamięć opcje itp. ? Czy może po prostu szybko zasuwasz myszką ? Mnie by to zajęło o wiele wiele więcej. Na czym polega tajemnica szybkiego dziergania ?
maciek.m Napisano 21 Październik 2011 Autor Napisano 21 Październik 2011 Profesjonalista? hehe :P a szybkosc moze wynikac wlasnie z obeznania programu i jakiegos doswiadczenia, wiem co jaka metoda wymodelowac i jakiej opcji uzyc aby bylo dobrze i szybko. Do tego tona zdjęć najlepiej osobnych elementow w zblizeniach, patrze sie na 4 fotki tego samego elemntu przez kilka minut i kminie jak to zrobic jak rozlozyc siatke i wogole a potem wychodze od boxa czy planu robie verylowpoly model i sasiednie a potem zamieniam na detal, No i oczywiscie najwazniejsze, zasuwam myszką :D A ponizej nieszczesna srobka, magazynek i takie male cus :P
Groszq Napisano 21 Październik 2011 Napisano 21 Październik 2011 Przepraszam, że się czepiam, ale tą śrubkę przekręciłbym o 45 stopni. Myślę, że będzie się lepiej prezentować :)
FF Napisano 21 Październik 2011 Napisano 21 Październik 2011 Mam wrazenie ze wiekszosc z tych elementów mozna by wykonac bez ms ale jak Ci nie szkoda poly. Bardzo ladnie to wyglada.
maciek.m Napisano 22 Październik 2011 Autor Napisano 22 Październik 2011 Groszq nie przepraszaj tylko wytykaj dalej :) po to wlasnie jest wip zeby sie czepiac (srubka poprawiona) :) Freedom Fighter pewnie masz racje, ale nie musze oszczedzac, chociaz suwnice na lunete zrobilem bez wygladzania, bo to by moglo byc zle :) Ponizej kilka nowych elementow, co do tych "zawiasów" przy koncu lufy.. to nie moge znalesc dobrego zdjecia ale na niektorych wyglada wlasnie jak by byly na jednej polowce jak by to byly jakies odwazniki zeby byl dobry srodek ciezkosci czy cos... nie mam poejcia. Jak by ktos mial dobre foto tego elmentu.. :)
infected Napisano 22 Październik 2011 Napisano 22 Październik 2011 Świetnie ci idzie. Spawasz skryptem ? Czy masz na to jakąś inną metodę ?
Zernat Napisano 22 Październik 2011 Napisano 22 Październik 2011 Waśnie też chciałbym poznać tajemnicę spawania, bo widać że to nie jest ta z forum o nadawaniu polygonom innego id. Bo włącznie cosik takiego by mi się przydało.
pauloos Napisano 22 Październik 2011 Napisano 22 Październik 2011 Świetnie Ci idzie. Naprawdę dobra robota. To na końcu lufy to hamulec wylotowy/muzzle brake. Tu lepsze zdjęcie: Na kanale Barrett Firearms jest trochę filmów prezentujących budowę i sposób działania ich produktów, może Ci pomogą. Tu masz linki do obsługi i budowy M82: - tutorial część 1, - tutorial część 2. Owocnej pracy i czekam na kolejny update:D 1
maciek.m Napisano 22 Październik 2011 Autor Napisano 22 Październik 2011 Dokladnie to gotowy skrypcik "Welder" :) nie jestem do konca zadowlony bo nie moge zrobic spawow wkleslych jakimi sa pospawane niektore elementy, a modelowac raczej nie mam zamiaru :P pauloos dzieki wielkie (rep+) poprawie zaraz te hamulce i widze niestety kilka niezgodnosci w budowie czesci ale i tak nie bedzie tego widac:) a up sie robi ale myszka mi sie rozwalila i jade na myszce od lapka i sie tylko wkurzam :P 1
Zernat Napisano 22 Październik 2011 Napisano 22 Październik 2011 (edytowane) Świetny ten skrypt !!! Wielkie dzięki. A jakbym chciał zrobić taki spaw ale w linii prostej i nie przylegający do dwóch obiektów ? @Edit: Jednak taki sobie :/ Miejscami działa świetnie ale czasem jak dajesz żeby zrobił spawy to mieli mieli i zamiast spawów nie tworzy nic, ale da się to przesuwać strzałkami. Tak samo wersja 1.0 i 2.0 ;( Edytowane 22 Październik 2011 przez Zernat
maciek.m Napisano 22 Październik 2011 Autor Napisano 22 Październik 2011 Zernat nie wiem o co chodzi z tym pierwszym pytaniem:P A co do problemu to tez to zauwazylem, obiekt nie moze miec zadnych dzior ani byc wygladzony, ja tworze ze szybko modele z boxow z chamferami na glownym modelu. I tworze spaw na tym lowpoly i tak dziala ok :) A ponizej up:) troche sie narobilem nad ta koncowka lufy zeby te dziory byly od srodka:]
Zernat Napisano 22 Październik 2011 Napisano 22 Październik 2011 Chodzi mi oto, jak mogę zrobić spawy tam gdzie chcę. Znaczy w miejscu którym chce o długości jakiej chce i kształcie jakim chce ? Gdyż usunięcie TS'a nic nie pomaga.
maciek.m Napisano 22 Październik 2011 Autor Napisano 22 Październik 2011 Tak jak pisalem wczesniej, musisz sobie zdudowac low poly model. Jak chcesz zeby spaw sie konczyl w polowie no to skracasz o polowe ten model i robisz spaw. i przesuwasz na normalny twoj model i masz do polowy. innej opcji nie ma w tym skrypcie
maciek.m Napisano 23 Październik 2011 Autor Napisano 23 Październik 2011 Nastepny upik, tym razem luneta z mocowaniami :) prawym na obrazku i otworz obrazek, to bedzie wiekszy :)
Groszq Napisano 23 Październik 2011 Napisano 23 Październik 2011 Znów się przyczepię, ale o wiele fajniej wyglądałyby te zaślepki jakby były w takim stylu, bardziej klimatyczne. Również nawet jak widać na zdjęciu poniżej pokrętła do regulacji ostrości powinny być niższe. Mam również takie pytanie - robisz najpierw model high-poly aby nanieść później szczegóły normal mapą na low-poly w grze?
pauloos Napisano 23 Październik 2011 Napisano 23 Październik 2011 Znów się przyczepię, ale o wiele fajniej wyglądałyby te zaślepki jakby były w takim stylu, bardziej klimatyczne. Również nawet jak widać na zdjęciu poniżej pokrętła do regulacji ostrości powinny być niższe. Można znaleźć setki zdjęć gdzie zaślepki są jednak tak jak na obrazkach Macka;P A co do pokręteł, to są takie jak trzeba, bo to na moje oko Leupold Mark 4. Zresztą popatrz tutaj: http://www.leupold.com/tactical/products/scopes/mark-4-ert-riflescopes/mark-4-8-5-25x50mm-ert-m1-front-focal/ :D
Groszq Napisano 23 Październik 2011 Napisano 23 Październik 2011 Można znaleźć setki zdjęć gdzie zaślepki są jednak tak jak na obrazkach Macka;P A co do pokręteł, to są takie jak trzeba, bo to na moje oko Leupold Mark 4. Zresztą popatrz tutaj: http://www.leupold.com/tactical/products/scopes/mark-4-ert-riflescopes/mark-4-8-5-25x50mm-ert-m1-front-focal/ :D Owszem można znaleźć setki zdjęć z zaślepkami do góry jak i w dół również. Chodzi tylko o to, że jeżeli ta grafika jest tworzona do gry to podejrzewam, że chodzi o weterana w strzelaniu, więc moim zdaniem podniszczona broń, zaślepki do dołu i itd wyglądałyby naprawdę fajnie :)
maciek.m Napisano 23 Październik 2011 Autor Napisano 23 Październik 2011 (edytowane) Groszq tak jak pauloos juz napisal to jest inna luneta niz ta ktora pokazales na zdjeciu, co do klapek nie moga byc w dol bo zawadzaly by o podstawowe przyzady celownicze ktorych jeszcze nie ma na powyzszych screenach. A co do pytania o normal mapki to kilka razy probowalem ale nie ogarniam tego, ani texturowania elementow unwrapem wiec nie mam pojecia. I ten model nie ma byc do zadnej gry czy cus, dla siebie go robie, do portfolio i zeby sie sprawdzic :) Edit. takie na szybko. Moze macie pomysl na serie renderow bo ja narazie wymyslilem biale studio :D Edytowane 23 Październik 2011 przez maciek.m
Groszq Napisano 23 Październik 2011 Napisano 23 Październik 2011 Groszq tak jak pauloos juz napisal to jest inna luneta niz ta ktora pokazales na zdjeciu, co do klapek nie moga byc w dol bo zawadzaly by o podstawowe przyzady celownicze ktorych jeszcze nie ma na powyzszych screenach. A co do pytania o normal mapki to kilka razy probowalem ale nie ogarniam tego, ani texturowania elementow unwrapem wiec nie mam pojecia. I ten model nie ma byc do zadnej gry czy cus, dla siebie go robie, do portfolio i zeby sie sprawdzic :) Rozumiem, przepraszam za problem.
maciek.m Napisano 23 Październik 2011 Autor Napisano 23 Październik 2011 no co ty jaki problem :P daje taki tescik materialu.
szczawik Napisano 24 Październik 2011 Napisano 24 Październik 2011 swietnie Ci idze, obserwuje z niecierpliwoscia progres, polecam rosyjska stronke po angielsku - http://world.guns.ru/
maciek.m Napisano 24 Październik 2011 Autor Napisano 24 Październik 2011 Dzieki szczawik za stronke, i milo ze sie podoba :) A ponizej ciag dalszy texturek:
Slim_ Napisano 24 Październik 2011 Napisano 24 Październik 2011 WOW! Świetny model jak i materiały. Bardzo ładnie Ci to idzie ;) Teksturki nakładałeś przez UV?
martix69 Napisano 24 Październik 2011 Napisano 24 Październik 2011 no ładnie ładnie Maćku, dołączam sie do pytania Slim'a. A swoja droga tematyka broni mógł by być nawet ciekawym tematem mini bitwy :)
maciek.m Napisano 24 Październik 2011 Autor Napisano 24 Październik 2011 Dzieki Panowie :) Co do textur to wiekszosc jest UVWmap na box i cylinder, a niektore jak raczka ktorej jeszcze nie pokazalem to unwrap( ucze sie i probuje ogarnac) , mialem w planach caly zrobic tak ale nie ogarniam:P A co do minibitwy to juz byly takie tematy bron biala, bron palna tez byla:)
Zernat Napisano 24 Październik 2011 Napisano 24 Październik 2011 Ale mam nadzieje że finalne rendery będą bez ziarna ;)
thecrev Napisano 24 Październik 2011 Napisano 24 Październik 2011 Widze, że temat się rozkręcił wiec i ja coś napisze. Model supe niemam się do czego przyczepić więc uwziałem się tym razem na textury. Moim zdaniem ten model snajperki powinien być bardziej pobrudzony mieć więcej rys i tego typu spraw bo zle jest robiąc zastępując texture jakimś szarym materiałem dobrze to widac na ostatni zdjęciu. No chyba, że jeszcze to poprawisz.
maciek.m Napisano 24 Październik 2011 Autor Napisano 24 Październik 2011 Zernat postaram sie zrobic bez ziarna :) thecrev co do texturek raczej nie bede go brudzil i obdrapywal, robie raczej nowy karabin i tak uwazam ze ma za duzo juz tych przebarwien itd. Ogolnie wbrew pozorom ciezko sie go texturuje poniewaz caly karabin doslownie kazda czesc jest pomalowana zapewne proszkowo na jeden lekko matowy kolor. tu niektore ze zdjec na ktorych sie wzoruje: http://img542.imageshack.us/img542/4697/mg4242.jpg http://img542.imageshack.us/img542/3053/mg4245.jpg http://img98.imageshack.us/img98/1741/331768.jpg jak widac minimalistyczny karabinek zarowno w budowie jak i kolorkach. Nawet na zdjeciach z pola walki sa poprostu zapiaszczone czy pobrudzone ale nie ma obdrapan czy porysowan...
Zernat Napisano 24 Październik 2011 Napisano 24 Październik 2011 Chciałem wyrazić obawę czy masz odpowiedni sprzęt, ale obejrzałem sobie wojąstronę i zobaczyłem że masz ^^ Ogólnie na forum jest dużo ludzi którzy mają umiejętności a nie mają sprzętu, ze mną jest odwrotnie :D
maciek.m Napisano 24 Październik 2011 Autor Napisano 24 Październik 2011 (edytowane) Ostatnio robilem modernizacje kompa wiec daje rade bardzo ladnie :) Co do renderkow koncepcja zmienila sie o 360stopni. Ponizej wsumie renderek testowy, ale zmiany beda dotyczyc tylko dodania kilku napisow na obudowie i lepszej jakosci. Do tego bedzie kilka ujec, jakies zblizenia. A ponizszy renderek chce zrobic w rozdzialce takiej ze nawet jak sie powiekszy na detal to i tak bedzie dobra jakosc, wiec pewnie cos kolo 10tys pix, ciekawe czy sie uda :P :) Edit. Zapraszam do dzialu finished :) Edytowane 26 Październik 2011 przez maciek.m
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się