Zernat Napisano 21 Październik 2011 Napisano 21 Październik 2011 Witam. Chciałbym was prosić o pomoc z wymodelowaniem takiego oto drucianego sznura: Jak mogę go wykonać ? Pozdrawiam.
arturprx2 Napisano 21 Październik 2011 Napisano 21 Październik 2011 Max mi młuci więc moge coś przekręcić ale możesz zrobić cylinder z dużą ilością poprzecznych segmentów dodać do tego mod PathDeform i podpiąc to pod spline. W mod PatchDeform ustalisz długość i skręcenie. Druga opcja... w zasadzie prostsza to trzy/cztery czy ile tam chcesz cylindrów obok siebie, stycznych obwodem jako jeden poly a na to twist.
stormwind Napisano 21 Październik 2011 Napisano 21 Październik 2011 narysuj splinem przekrój takiej liny (np cztery okręgi) i użyj tego jako shape w funkcji loft na splajnie będącym ścieżka (path) w opcjach loft masz twist, zmień końcową wartość z 0 na jakąś liczbę, np 1000, liczba zależy od ogólnej długości ścieżki,
Lucek Napisano 21 Październik 2011 Napisano 21 Październik 2011 Albo namaluj sobie szybciorem w shopie takiego dispa i dodaj do materiału dla renderable spline. Pewnie jeszcze jest jakiś inny sposób;)
Wray Napisano 21 Październik 2011 Napisano 21 Październik 2011 Narysuj Helixa, dodaj i ustaw modyfikator Extrude, dodaj Edit poly, połącz wierzchołki, zaznacz krawędzie, wykonaj Extrude...
Wray Napisano 21 Październik 2011 Napisano 21 Październik 2011 Skręcenie powstaje na bazie Helixa. Zaczynamy od spirali, aby ułatwić sobie wytłaczanie. W Edit poly można dodać kolejne podziały. :)
mirach Napisano 21 Październik 2011 Napisano 21 Październik 2011 http://www.evermotion.org/tutorials/show/7842/tank-modeling-tips-by-piotr-pionier-kolus tu jest nawet tutek do tego :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się