Napisano 21 Październik 201113 l Witam. Chciałbym was prosić o pomoc z wymodelowaniem takiego oto drucianego sznura: Jak mogę go wykonać ? Pozdrawiam.
Napisano 21 Październik 201113 l Max mi młuci więc moge coś przekręcić ale możesz zrobić cylinder z dużą ilością poprzecznych segmentów dodać do tego mod PathDeform i podpiąc to pod spline. W mod PatchDeform ustalisz długość i skręcenie. Druga opcja... w zasadzie prostsza to trzy/cztery czy ile tam chcesz cylindrów obok siebie, stycznych obwodem jako jeden poly a na to twist.
Napisano 21 Październik 201113 l narysuj splinem przekrój takiej liny (np cztery okręgi) i użyj tego jako shape w funkcji loft na splajnie będącym ścieżka (path) w opcjach loft masz twist, zmień końcową wartość z 0 na jakąś liczbę, np 1000, liczba zależy od ogólnej długości ścieżki,
Napisano 21 Październik 201113 l Albo namaluj sobie szybciorem w shopie takiego dispa i dodaj do materiału dla renderable spline. Pewnie jeszcze jest jakiś inny sposób;)
Napisano 21 Październik 201113 l Narysuj Helixa, dodaj i ustaw modyfikator Extrude, dodaj Edit poly, połącz wierzchołki, zaznacz krawędzie, wykonaj Extrude...
Napisano 21 Październik 201113 l Skręcenie powstaje na bazie Helixa. Zaczynamy od spirali, aby ułatwić sobie wytłaczanie. W Edit poly można dodać kolejne podziały. :)
Napisano 21 Październik 201113 l http://www.evermotion.org/tutorials/show/7842/tank-modeling-tips-by-piotr-pionier-kolus tu jest nawet tutek do tego :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto