Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Chciałbym was prosić o pomoc z wymodelowaniem takiego oto drucianego sznura:

 

drutg.png

 

Jak mogę go wykonać ?

 

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 996
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Max mi młuci więc moge coś przekręcić ale możesz zrobić cylinder z dużą ilością poprzecznych segmentów dodać do tego mod PathDeform i podpiąc to pod spline. W mod PatchDeform ustalisz długość i skręcenie.

Druga opcja... w zasadzie prostsza to trzy/cztery czy ile tam chcesz cylindrów obok siebie, stycznych obwodem jako jeden poly a na to twist.

Napisano

narysuj splinem przekrój takiej liny (np cztery okręgi) i użyj tego jako shape w funkcji loft na splajnie będącym ścieżka (path) w opcjach loft masz twist, zmień końcową wartość z 0 na jakąś liczbę, np 1000, liczba zależy od ogólnej długości ścieżki,

Napisano

Albo namaluj sobie szybciorem w shopie takiego dispa i dodaj do materiału dla renderable spline. Pewnie jeszcze jest jakiś inny sposób;)

Napisano

Narysuj Helixa, dodaj i ustaw modyfikator Extrude, dodaj Edit poly, połącz wierzchołki, zaznacz krawędzie, wykonaj Extrude...

Napisano

Skręcenie powstaje na bazie Helixa. Zaczynamy od spirali, aby ułatwić sobie wytłaczanie. W Edit poly można dodać kolejne podziały. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności