Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 111
  • Wyświetleń 9,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

SUPER !!

 

Żeby mi wnętrze tak łądnie wyszło. O szybkości tworzenia nie wspomne !

 

Fakt, że nie trzymajhąc się w 100% ściśle orginału tworzac concept jest łatwiej. !

 

Extra siedzenia.

 

Szkoda, ze nie widze większosci fotek.

 

Ps: Pierwszy post na nowym forum. :) Jakos fajniej się pisze. ;)

Napisano

Na pierwszy rzut oka super. Fajne kolorki. No jednak leżałam wtedy w łóżeczku ... jak podeszłam do monitorka to juz nie tak różowo. :-) Realistyka do bani. ]:->

 

Ps: Tylko czekać, aż ty zjedziesz dziesiątki godzin mojej pracy. ;P

Napisano
  • Autor

Ale nie mialem zamiaru ukazac tu realizmu:P Po pierwsze to jest scanline a po drugie zadnego oswietlenia. Nad realizmem bede pracowal w koncowej scenie:] Spokojnie czekajcie;P

Napisano

No to cio nam tu pokazujesz? :P

 

Scanline .. też coś. ;P

 

 

Czekam na kolejne renderki ]:->

Napisano
  • Autor

Spiesze z kolejnym renderem:P Tym razem tylna poleczka i moje kochane JBLe, z przodu wrzuce Sony Xplody. Pozdrawiam i na dzis koniec pora pojsc na piwko;P

interior4.jpg

Napisano

Nieźle, nieźle - że też chce się Wam bawić z wnętrzem :P

Napisano
  • Autor

Jak to si mowi... klient nasz pan;P Jutro postaram sie zalaczyc kolejne update'y. Pozdrawiam.

Napisano
  • Autor

Prawie skonczone wnetrze... Pozostal jedynie bagaznik do zabudowania oraz kontrolki od NOSa.

interior5.jpg

interior6.jpg

Napisano

Idzie Ci to całkiem nieżle, oby tak dalej.

Tapicerka jak dla mnie ekstra, aż by się chciało już nim torszeczke połamać przepisy drogowe ....

Napisano

Wow, widzę że poziom modeli podniósł się znacznie od pewnego czasu. Widać tu kawał ciężkiej pracy. Czekam na efekt końcowy, powodzenia.

Napisano

Widze ochydnego bug`a, ale pozatym to cudnie.

 

Mam jedną sugestie. Taka półka, pomiędzy fotelami (ta, na którje znajduje się drązek zmiany biegów), fajniej by wyglądała, jakby była bardziej poziomo. Autko wyglądałoby na sportowe. :-) Ale cóż, pewnie nie chce Ci się, tego zmieniać.

Napisano

witam hehe co to jakas mania nastala na tym forum na samochody wymodelowane co do srobki ?? ;D ogolnie fajnie jednak krapke nad i postawic tworzac materialy i otoczenie , oswietlenie ciekaw jestem jak sobie z tym poradzisz :) . Dokladnie jjak pisal Pionier :) nieraz niska jakosc modelu mozna nadrobic materialami i otoczeniem . Czekam na updaty.

Napisano

hehe nie przesadzaj z tymi głośnikami bo zaczyna to wyglądać jak autko audio amatora szpanera :| subwoofer w bagażniku oczywiście będzie słychać ale po co?? jakość basu będzie okropna :( a tych średniotonówek w bagażniku to już nawet nie będe komentował :P (kompletny bezsens

z regóły dobry dźwięk uzyskuje się przez dobre rozmieszczenie porządnych głośników a nie pchanie ich wszędzie gdzie znajdzie się kawałek wolnego miejsca :P

 

pozatym świetnie ci idzie - żadnych bugów nie widzę (i całkiem szybko)

Napisano
  • Autor

A ja wiem czy przesada Nie chodzilo mi o to zeby to 'gralo' w trakcie jazdy. Raczej zeby robilo wrazenie po otwarciu baaznika gdzies na jakims parkingu, zlocie czy cos takiego;) W sumie nie znam sie na rasowych zabudowach do bagaznika, ale JBLe u siebie w autku mam:P

Napisano

chyba nie wlaczyles ms'a na nadkolu. czy jest takie kanciaste?

Napisano
  • Autor

A faktycznie troszke za malo poly na nadkolu. Dzieki za trafna uwage zaraz poprawie. I jeszcze jeden renderek.

interior9.jpg

Napisano

bardzo ładnie, narazie nie widze żadnych błędów oprócz tego nadkola,

a i mógłbym się przyczepić do drążka zmiany biegów i hamulca ręcznego skóra otaczająca je jest trochę mało pofałdowana, ale to tyko IHMO.

Napisano

aha .... a więc są ludzie którzy montują głośniki dla szpanu a nie po to żeby grały :| no nieźle ... ale mniejsza z tym

 

adex ma racje co do tej skóry ale nie do końca: nie jest troche za mało pofałdowana tylko raczej prawie wogóle nie jest pofałdowana :/ popatrz się na jakąś fotke i dopiero ją przerób bo trudna to sprawa żeby realistycznie to wyglądało

ale liczymy na ciebie :P

Napisano

No, poprzednicy maja racje co do skorki, ale wierze w ciebie ze to dopracujesz. A jezeli chodzi o wyposazenie audio to jest super, pzeciez kazdy ma swoja wizje projektu a Ty ja w taki sposob widzisz i TAK TRZYMAC!

 

Dzialaj dalej!

Napisano
  • Autor

Postaram sie dopracowac skoro tak nalegacie;) Dzis mam nadizeje skonczyc teksturowanie. Wieczorkiem postaram sie podesla renderki.

Napisano
  • Autor

Pierwsze renderki calosci. Prosze nie oceniac samego rendera bo tu nie ma zadnych ustawien w strone realizmu, choddzilo mi o ukazanie samych teksturek. Pozdrawiam.

nissan10.jpg

 

nissan11.jpg

 

nissan14.jpg

Napisano

chyba powiniene sie na cos zdecydowac - plomienie albo tribale choc to ostatnie jakos nie pasuje za bardzo. ladne kolory.

Napisano
  • Autor

A dlaczego mam sie zdecydowac? To moja koncepcja i tak mi sie wlasnie podoba. Ale pokombinuje i tak jak mowisz moze faktycznie bedzie lepiej. Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Dzis popracowalem troszke nad koncowym renderingiem. Zalaczam probki. Komentarze bardzo mile widizane. Sorki za slaba jakosc ale chcialem szybko zamiescic a te scenki renderuja sie sdtrasznie dlugo nawet na PIV:/

scene1.jpg

 

scene2.jpg

Napisano
  • Autor

Dzieki za komentarze:/ POdrzucam kolejny renderek. Pod kniec tygodnia wrzuce znacznie wieksze.

 

front3.jpg

Napisano

wyglada swietnie, tylko jakos mi nie podchodza przednie reflektory no i ten ogien z boku.

Napisano
  • Autor

Swiatelka juz poprawilem, polakierowalem je troszke;) Teraz wygladaja znacznie lepiej. dizeki w koncu za komentarze.

Napisano

Mam takie pytańko skąd ściągłeś blusprity (nie wiem czy to tak się pisze) do tej furk.Był bym bardzo wdzięczny za adresik :)

Napisano

Fura to kawał ładnej roboty :)

podobają mi się też te naklejki, sam nie umiem i niewiem jak takie zrobić żeby ładnie leżały na lakierze czy znasz jakieś tutki o takim oblepianu naklejkami lub texturowaniu, bardzo chciałbym się tego nauczyć.

I powiedz czy to zdięcie z tyłu to HDRI czy zwykłe i jak możesz to zmień je bo budynki są krzywe :)

Napisano
  • Autor

Mujas nierobilem na podstawie blueprintow tylko na podstawie szkicow dostarczonych przez klienta i z tego wzgeldu nie moge ich udostepnic. Cine-fx co do tutoriali to nie znam zadnych, proponuje metoda prob i bledow sie nauczyc. Zdjecie z tylu to mapa hdri, wiem ze krzywo ale poprostu nie wnikalem w jej ustawienie pozniej to poprawie.

Napisano

hym no ladnie tylko ze mapy sachforma raczej nie nadaja sie jako background są poprostu w kiepskiej rozdzialce. A ten modelik robisz w poly czy dalej splinami.??

Napisano
  • Autor

dzieki pomocy pussik zaczalem sie bawic poly. Jest to moj pierwszy model zrobiony tym sposobem i raczej juz zostane przy tym, mysle ze jest wygodniejszy. Racja mapy nie prezentuja sie switnie mimo rozdzielczosci 3000x1500 jednak przy lekkim DOF-ie mozna ich z powodzeniem uzywac. Co do HDRI... jak masze pare zlotych to zapraszam http://www.sachform.de Jest tam kilka darmowych map, jednak polecam sie zaopatrzyc w cala kolekcje. Pozdrawiam i dzieki za komentarze.

Napisano

dosch ma tekie hdry chyba rozdzialka 7000 x 3000 albo jakos tak "HDRI Extreme Hires".

Napisano
  • Autor

Moze sie nakrece i kupie, faktycznei rozdzielczosc maja konkretna:] Podsylam kolejny probny renderek.

 

parking.jpg

Napisano

wszystko pierwsza klasa...tylko powiedz mi dlaczego background przez szyby wygląda ostrzej nish w rzeczywistości jest??

 

oczywiście chodzi mi o ostatni render :)

 

pozdrawiam...

Napisano
  • Autor

Hehe bo nie chcialem wlaczac dof-a zeby sie nie renderowalo zbyt dlugo. Poki co podmalowalem to w photoshopie:]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności