Vit Napisano 8 Listopad 2011 Napisano 8 Listopad 2011 inspirowany pewnym tutorialem wykonałem taką animacyjkę, zamierzam dodać jeszcze klika ujęć i dźwięk. To moja 3 animacja jaką wykonałem 3ds max proszę więc o konstruktywną krytykę.
przems Napisano 8 Listopad 2011 Napisano 8 Listopad 2011 choć sam podobnie studiuję zasady animacji (gł rig) to tutaj dodałbym więcej kluczy~random w ruch kamery ujęcia przez ruch kamery dla mnie sprawiają wrażenie trochę mechanicznych. ps. a o co chodzi w tej animce ? ;) miała być scena z pościgu ?
mirach Napisano 8 Listopad 2011 Napisano 8 Listopad 2011 jak dla mnie podstawowe pytanie jest takie co chciales osiagnac przez tą animke? Bo niby wszystko jest: miasto, latające fury, kamera smiga to tu i tam, a nawet cos wybucha... tylko problem w tym ze wszystko na baaaardzo podstawowym poziomie.
Vit Napisano 8 Listopad 2011 Autor Napisano 8 Listopad 2011 celem było ćwiczenie samo w sobie, z wieloma elementami spotkałem się pod czas tej animacji pierwszy raz, jak choćby wybuch oraz animacja kamery z wykorzystaniem trajektorii, do tej pory nawet nie wiedziałem że można ustawić sobie taką opcję dzięki której widać tę ścieżkę. Przemys a o co chodzi z opcją random ?
przems Napisano 9 Listopad 2011 Napisano 9 Listopad 2011 jak dla mnie, to żeby ten ruch kamery żeby nie był nie był tak sztywny a bardziej rozbujany w stylu jak to się teraz robi w animacjach.
mirach Napisano 9 Listopad 2011 Napisano 9 Listopad 2011 celem było ćwiczenie samo w sobie no wiec teraz pozostaje pytanie czy zamykasz projekt (bo w sumie jest skonczony) czy bierzesz sie za ulepszanie go. W zasadzie kazdy element mozna podniesc na wyzszy poziom, tylko trzeba bedzie sporo pracy w to wlozyc.
Vit Napisano 9 Listopad 2011 Autor Napisano 9 Listopad 2011 nie zamykam projektu, zgodnie z waszymi wskazówkami popracuje nad detalami i wrzucę za jakiś czas upa. Ale pojawiło mi się w miedzy czasie pytanie, czy w samym 3ds maksie można tak zmontować i połączyć sceny aby każda była odtwarzania z inna ilością klatek na sekundą ? Pytam dlatego iż niektóre ujęcia chciałbym nieco zwolnić nie renderując od nowa scen.
mirach Napisano 9 Listopad 2011 Napisano 9 Listopad 2011 Skladaj to w jakis after effectsach czy premiere. Jak chcesz to poprawiac to bym rozbil na czesci pierwsze. Np zacznij od tego zeby pojazdy wygladaly jak latajace pojazdy a nie czerwone zaokrąglone prostokąty, potem sie wez za miasto, ruch kamery, eksplozje i tak dalej. I powoli powinno z tego wyjsc cos fajnego.
olaf Napisano 9 Listopad 2011 Napisano 9 Listopad 2011 wygląda słabo, ale od ćwiczeń skill nie maleje tylko rośnie więc powodzenia. zauwaz, że z rytmu wybijasz kamerą - raz leci, a nagle w drugim ujęciu jest statyczne i dopiero przyspiesza - nie pomaga to w budowaniu dynamiki. nie zapomnij ze ujęcia mozna dawać od góry, enface, z dołu zaleznie jaki efekt chcesz uzyskać.
Lucek Napisano 9 Listopad 2011 Napisano 9 Listopad 2011 Z kwestii czysto filmowych, nie podoba mi się montaż. Ujęcia to także część narracji. Tempo powinno wzrastać lub spowalniać w zależności od oczekiwanego efektu. Łatwiej było by ci to ocenić, gdybyś montował pod muzykę. Po drugie, plany nie montują się. Niepisana zasada mówi że plany montują się co dwa - czyli w twoim wypadku z totalnego przejście na plan ogólny oczywiście nie gra. (Plany odnoszą się nie tylko do ludzi, do obiektów także) Gdybyś pokazał ten pojazd w planie pełnym i odjechał od niego do ogólnego wyglądałoby to na pewno lepiej.
legomir Napisano 10 Listopad 2011 Napisano 10 Listopad 2011 Tak nie bardzo wiem co tu się dzieje jakiś chaos totalny...
Sunedge Napisano 10 Listopad 2011 Napisano 10 Listopad 2011 Troche to nawet podobne do czolowki Futuramy.
Monio Napisano 10 Listopad 2011 Napisano 10 Listopad 2011 W 39 sekundach animacji można powieść zmieścić a u ciebie tego elementu brakuje. Głownie przez ujęcia. Kamera lata w taki sposób że widz nie skupia się na niczym konkretnym. Musisz sobie obrać jakiś wątek który chcesz pokazać i skupić wszystkie swoje siły żeby zaprezentować go widzowi najczytelniej, najefektowniej. Obstawiam że głównym punktem animacji jest wyścicg dzikich fur dlatego wypadałoby pokazać je na zbliżeniach, do nich przyczepić kamerę, np ustawić ją na jezdni żeby któryś z samochodzików przeleciał koło niej. Pooglądaj sceny pościgów, albo nawet jak wyglądają reeplaye z gier wyścigowych. Kamera animowana czy nie ale skupia się na pędzącej furze. To na co ja zwróciłem głównie uwagę to przelatujące samochody (prezentują się tak samo jak te małe jadące, a szkoda) których ruch jest sztywno przyczepiony do sceny. Zaczyna się scena, samochodzik przelatuje między budynkami i koniec sceny, zaczyna się druga, znowu przelot i koniec sceny i tak wiele razy, nienaturalnie. Zamiast być jakimś ciekawym dodatkiem do pościgu to odwraca od niego uwagę. Jeśli natomiast sednem miałoby być latanie pomiędzy budynkami to skup się na tym, tym razem kamera przyczepiona do góry pojazdu i efektowna beczka, jakieś ujęcie z dołu razem z ruchem kamery. Paths of Hate sobie zobacz jak pięknie można zobrazować latanie samolotów. Kamera kamera kamera!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się