Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 25
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zmiany całkiem ciekawe trzeba przyznać szczególnie jeśli chodzi o VFX. Python jako język skryptowy to też bardzo duży krok na przód w LW. Ale gdzie usprawnienia modelera i animacji ja się pytam.

Napisano

Jest sporo nowego :)

Ale z tego co widzę z tych narzedzi zaczne korzystac za pare lat. Bardziej przydatne dla zaawansowanych uzytkownikow.

 

Dla maluczkich jest dodana rewelacyjna opcja w VPR zaznaczanie materialow poprzez bezposrednie klikniecie na obiekcie! SUPER :)

Jest to bajka miec obraz i zmiany natychmiast bez koniecznosci klikania F9 i ciąglego czeeekania.......

 

Widzialem jak pracuje a'la VPR w Cinemie13. Specjalnie dodalem a'la baaardzo wolno, czy to w ogole VPR? ale podobno w Modo jest szybciej lub podobnie jak w LW BARDZO SZYBKO :)

 

Na stronie brak cen, czy ktos wysylal maila z pytaniem o kase?

Napisano (edytowane)

ostatnie trzy lata spędziłem ucząc się LW czas teraz na realizacje czegos sensownego w tym programie, a nie tylko zabawa, nauka i kolejne testo/eksperymenty. Wiec trzy lata w nim popracuję.

Pozniej zobaczymy w pracy mam jeszcze maxa i cinemę więc na bierząco mam porównanie gdzie są doły, a czego lepiej nie tykać patykiem.

11 wspomaga to czym teraz chcę sie zająć więc do roboty :) Bardzo dobre zmiany w LW11 aby tak dalej.

Edytowane przez qbaqbaMAX3D
Napisano

Soft jak soft. Można nim zrobić to co innym. Jednak po "macaniu" wiodących w branży maxa i ,mayi stwierdzam, że dla mnie, nie ma bardziej intuicyjnie skonstruowanego narzędzia niż Lightwave. Oglądając tuty z Blendera zaobserwowałem podobne zalety "juzerfrendli".

Napisano

z tego co wiem dostepna na ta chwile jest jedynie wersja beta dla posiadaczy 10, 10,1.

Super aktualizacja!.

Podobno takowe maja byc rok w rok biorac przyklad z konkurencji.

Czyli co roku bedziemy miec nowa wersje LW :)

Napisano

Pojawila sie relacja z imprezy która odbyla sie miesiac temu w LA. Warto oglądac gdzies od 50 minuty, wczesniej jest jedynie marketingowy bełkot. http://www.newtek.com/features-video.html

 

Największą stratą są ludzie którzy odeszli przez zaniedbania poprzednich wersji :( tego tak latwo sie nie nadrobi.

 

Na szczescie przychodzą nowi :) a zalozenia na przyszlosc sa bardzo obiecujące i duzo sie zmienia gdzies od ostatnich dwoch lat.

Nadzieja, ze nie jest to mydlenie oczu, zobaczymy co pokaze najblizszy rok i wersja 12.

 

Ten czas jest tez potrzebny na dalsze utrwalanie w temacie 3D, a myślę ze gdyby nie LW i Modo raczej ten temat u mnie by upadł patrząc na intuicyjnosc reszty aplikacji. Bardziej interesuje mnie efekt koncowy i co za pomoca danego narzędzia mogę uzyskać, a nie ciągłe ślęczenie nocami przed szklanym pudlem...

 

11 - bardzo dobre wznowienie :)

Napisano

Jak testy LW11, ja chwilę pomacałem taką powiedzmy ver. mało oficjalną i wychodzi na to, że rendering przyspieszyli o jakieś 100% a tam gdzie dużo Nodów to i o więcej.

 

Jak Wasze odczucia ?

Napisano

tak, dokładnie tę ver. macałem i fakt może jednak coś upraszcza, ale gdyby nie to chyba byłby to najszybszy renderer GI na świecie a jakoś się tym nie chwalą, więc może tak być, że w ver. z "kratką" jest super szybko by zachęcić "nie wiernych" a okaże się, iż różowo nie jest w co jestem w stanie uwierzyć

Napisano

chyba jednak jest dobrze z tym renererem w LW11 lub nawet b. dobrze.

z ciekawości zrobiłem jeszcze test w LW10.1 (tyle, że uczyniłem go discovery mode" i jest identycznie, czyli jeśli nic się nie zmieni określenie w stosunku do renderera LW11 (mega szybki) może okazać się nieco za małe :)

Napisano

panowie ma ktos z Was manual??????? do 11 :))))

Jak ustawiac opcje samplowania? ktos wie?

[ATTACH=CONFIG]83341[/ATTACH]

 

11 zaaaapieprza, az milo

MIAZGA!!!!!!!

Napisano

też bym przejrzał, jak znajdziesz to podeślij :)

co do ustawieni to jak to jak ustawić i renderujesz jeśli za mało to lecisz w górę, ustawienia jak w każdym innym Renderze dla różnych scen są różne, np. dla interior nie potrzebujesz super dużego AA ale np. dla szkła przede wszystkim AA duże by te wszystkie "smaczki" które są podczas refrakcji były ładnie wygładzone

 

TESTOWAĆ I PRÓBOWAĆ :)

Napisano

tak jak pisałem wszystko zależy od sceny

ale gdy trzeba rendernąć duży obrazek np. packshot gdzie oko skupia się właśnie tylko na tym produkcie to często daję AA 10 lub coś koło tego a AS zjeżdżam często poniżej 0,1 np 0,070 - wiadomo czas renderingu się wydłuża ale coś za coś filtr którego najczęściej używam to Box lub Classic, zauważyłem, że inne albo niezbyt dobrze wyostrzają obraz lub go nieładnie zmiękczają

 

dobrym sposobem jest ustawienie limit region na newralgicznym punkcie skorzystanie w GI z patentu szybkiego renderingu to testów czyli Multiplier na około 50 lub mnie i testować

 

oczywiście pełna ver LW 11 uprościła by sprawę ze względu na szybki renderer jeśli się okaże, że faktycznie taki będzie - trzymam kciuki

 

pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności