agatfx Napisano 11 Listopad 2011 Napisano 11 Listopad 2011 hey :) pierwsze oficjalne info o LW11 http://www.newtek.com/features-lightwave-menu.html[/url]
Ziper Napisano 11 Listopad 2011 Napisano 11 Listopad 2011 Widac chlopaki z Newteka ostro wzieli sie do roboty bo tak znaczacych zmian dawno nie widzialem w lw :)
gof Napisano 11 Listopad 2011 Napisano 11 Listopad 2011 Zmiany całkiem ciekawe trzeba przyznać szczególnie jeśli chodzi o VFX. Python jako język skryptowy to też bardzo duży krok na przód w LW. Ale gdzie usprawnienia modelera i animacji ja się pytam.
ed1234 Napisano 11 Listopad 2011 Napisano 11 Listopad 2011 Jest sporo nowego :) Ale z tego co widzę z tych narzedzi zaczne korzystac za pare lat. Bardziej przydatne dla zaawansowanych uzytkownikow. Dla maluczkich jest dodana rewelacyjna opcja w VPR zaznaczanie materialow poprzez bezposrednie klikniecie na obiekcie! SUPER :) Jest to bajka miec obraz i zmiany natychmiast bez koniecznosci klikania F9 i ciąglego czeeekania....... Widzialem jak pracuje a'la VPR w Cinemie13. Specjalnie dodalem a'la baaardzo wolno, czy to w ogole VPR? ale podobno w Modo jest szybciej lub podobnie jak w LW BARDZO SZYBKO :) Na stronie brak cen, czy ktos wysylal maila z pytaniem o kase?
narwik Napisano 12 Listopad 2011 Napisano 12 Listopad 2011 A już położyłem krzyżyk na tym : ) Wiadomo coś o korzystaniu z GPU?
Alibaba Napisano 12 Listopad 2011 Napisano 12 Listopad 2011 Zmiany fajne, ale raczej nie spowoduja ze powroce do LW.
qbaqbaMAX3D Napisano 12 Listopad 2011 Napisano 12 Listopad 2011 (edytowane) ostatnie trzy lata spędziłem ucząc się LW czas teraz na realizacje czegos sensownego w tym programie, a nie tylko zabawa, nauka i kolejne testo/eksperymenty. Wiec trzy lata w nim popracuję. Pozniej zobaczymy w pracy mam jeszcze maxa i cinemę więc na bierząco mam porównanie gdzie są doły, a czego lepiej nie tykać patykiem. 11 wspomaga to czym teraz chcę sie zająć więc do roboty :) Bardzo dobre zmiany w LW11 aby tak dalej. Edytowane 12 Listopad 2011 przez qbaqbaMAX3D
viater Napisano 13 Listopad 2011 Napisano 13 Listopad 2011 Soft jak soft. Można nim zrobić to co innym. Jednak po "macaniu" wiodących w branży maxa i ,mayi stwierdzam, że dla mnie, nie ma bardziej intuicyjnie skonstruowanego narzędzia niż Lightwave. Oglądając tuty z Blendera zaobserwowałem podobne zalety "juzerfrendli".
erykowal Napisano 14 Listopad 2011 Napisano 14 Listopad 2011 z tego co wiem dostepna na ta chwile jest jedynie wersja beta dla posiadaczy 10, 10,1. Super aktualizacja!. Podobno takowe maja byc rok w rok biorac przyklad z konkurencji. Czyli co roku bedziemy miec nowa wersje LW :)
tmdag Napisano 14 Listopad 2011 Napisano 14 Listopad 2011 A już położyłem krzyżyk na tym : ) Narwik, wreszcie sluszna decyzja :))
kazka80 Napisano 15 Listopad 2011 Napisano 15 Listopad 2011 Pojawila sie relacja z imprezy która odbyla sie miesiac temu w LA. Warto oglądac gdzies od 50 minuty, wczesniej jest jedynie marketingowy bełkot. http://www.newtek.com/features-video.html Największą stratą są ludzie którzy odeszli przez zaniedbania poprzednich wersji :( tego tak latwo sie nie nadrobi. Na szczescie przychodzą nowi :) a zalozenia na przyszlosc sa bardzo obiecujące i duzo sie zmienia gdzies od ostatnich dwoch lat. Nadzieja, ze nie jest to mydlenie oczu, zobaczymy co pokaze najblizszy rok i wersja 12. Ten czas jest tez potrzebny na dalsze utrwalanie w temacie 3D, a myślę ze gdyby nie LW i Modo raczej ten temat u mnie by upadł patrząc na intuicyjnosc reszty aplikacji. Bardziej interesuje mnie efekt koncowy i co za pomoca danego narzędzia mogę uzyskać, a nie ciągłe ślęczenie nocami przed szklanym pudlem... 11 - bardzo dobre wznowienie :)
J|L Napisano 19 Listopad 2011 Napisano 19 Listopad 2011 no fajnie ze przepisali te bajery z core do lw....
agatfx Napisano 22 Listopad 2011 Autor Napisano 22 Listopad 2011 bez gadających glów wygląda to całkiem przyzwoicie :) dzieki! J|L
artzgodka Napisano 2 Grudzień 2011 Napisano 2 Grudzień 2011 Jak testy LW11, ja chwilę pomacałem taką powiedzmy ver. mało oficjalną i wychodzi na to, że rendering przyspieszyli o jakieś 100% a tam gdzie dużo Nodów to i o więcej. Jak Wasze odczucia ?
agatfx Napisano 2 Grudzień 2011 Autor Napisano 2 Grudzień 2011 posiadam jedynie wersje z szachownicą więc na ta chwile mala zachęta do wertowania ale w 11 się właduję.
qbaqbaMAX3D Napisano 3 Grudzień 2011 Napisano 3 Grudzień 2011 tez mam kratke więc nie moge ocenic, czy czegos przy okazji nie upraszcza gdyz czas jest zaaaa... :) [ATTACH=CONFIG]83308[/ATTACH]
artzgodka Napisano 4 Grudzień 2011 Napisano 4 Grudzień 2011 tak, dokładnie tę ver. macałem i fakt może jednak coś upraszcza, ale gdyby nie to chyba byłby to najszybszy renderer GI na świecie a jakoś się tym nie chwalą, więc może tak być, że w ver. z "kratką" jest super szybko by zachęcić "nie wiernych" a okaże się, iż różowo nie jest w co jestem w stanie uwierzyć
qbaqbaMAX3D Napisano 4 Grudzień 2011 Napisano 4 Grudzień 2011 moze się okazać, że tą właściowść my odkryliśmy, a oni jeszcze nawet o tym nie wiedzą ;P pozdro :)
artzgodka Napisano 5 Grudzień 2011 Napisano 5 Grudzień 2011 chyba jednak jest dobrze z tym renererem w LW11 lub nawet b. dobrze. z ciekawości zrobiłem jeszcze test w LW10.1 (tyle, że uczyniłem go discovery mode" i jest identycznie, czyli jeśli nic się nie zmieni określenie w stosunku do renderera LW11 (mega szybki) może okazać się nieco za małe :)
J|L Napisano 6 Grudzień 2011 Napisano 6 Grudzień 2011 ah jak wam zazdroszcze mozliwosci testowania :]
erykowal Napisano 6 Grudzień 2011 Napisano 6 Grudzień 2011 panowie ma ktos z Was manual??????? do 11 :)))) Jak ustawiac opcje samplowania? ktos wie? [ATTACH=CONFIG]83341[/ATTACH] 11 zaaaapieprza, az milo MIAZGA!!!!!!!
artzgodka Napisano 7 Grudzień 2011 Napisano 7 Grudzień 2011 też bym przejrzał, jak znajdziesz to podeślij :) co do ustawieni to jak to jak ustawić i renderujesz jeśli za mało to lecisz w górę, ustawienia jak w każdym innym Renderze dla różnych scen są różne, np. dla interior nie potrzebujesz super dużego AA ale np. dla szkła przede wszystkim AA duże by te wszystkie "smaczki" które są podczas refrakcji były ładnie wygładzone TESTOWAĆ I PRÓBOWAĆ :)
kazka80 Napisano 7 Grudzień 2011 Napisano 7 Grudzień 2011 atrzgodka - A ile dajesz AA przy szkle/wodzie i czy odpalasz AS? w starej 10-9,6
artzgodka Napisano 7 Grudzień 2011 Napisano 7 Grudzień 2011 tak jak pisałem wszystko zależy od sceny ale gdy trzeba rendernąć duży obrazek np. packshot gdzie oko skupia się właśnie tylko na tym produkcie to często daję AA 10 lub coś koło tego a AS zjeżdżam często poniżej 0,1 np 0,070 - wiadomo czas renderingu się wydłuża ale coś za coś filtr którego najczęściej używam to Box lub Classic, zauważyłem, że inne albo niezbyt dobrze wyostrzają obraz lub go nieładnie zmiękczają dobrym sposobem jest ustawienie limit region na newralgicznym punkcie skorzystanie w GI z patentu szybkiego renderingu to testów czyli Multiplier na około 50 lub mnie i testować oczywiście pełna ver LW 11 uprościła by sprawę ze względu na szybki renderer jeśli się okaże, że faktycznie taki będzie - trzymam kciuki pozdro
kazka80 Napisano 7 Grudzień 2011 Napisano 7 Grudzień 2011 sorki za wtręt z innej beczki. STRASZNE DZIĘKI!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się