amper939 Napisano 11 Listopad 2011 Napisano 11 Listopad 2011 Witam wszystkich forumowiczów;) od kilku dni bawie się w edycje modeli do cs'a 1.6. zaczalem przerabiac model w 3ds maxie (akurat w tym jest tylko glowa powiekszona) najpierw zdekompilowalem model z gry z formatu *.mdl do plików *.sdm i *.qc odpowiedni plik smd zaimportoalem do 3ds'a, zmieniam kszatłt bryły(przesuwam kilka vertxow) ekportuje do pliku smd tak jak we wszystkich tutorialach jakich widzialem. wszystko bylo okay, az do momentu kompilacji modelu. uzywam gui studioMDL, no i wyskakuje mi takowy blad: no i tu kropka, czemu tak sie dzieje ? ktos juz mial taki problem ? bede bardzo wdzieczny za odpowiedzi ;) pozdrawiam ;)
Shomps Napisano 20 Listopad 2011 Napisano 20 Listopad 2011 Jak zaczynałem zabawe z kompilowaniem modeli pod CS 1.6 miewałem podobne problemy. Używałem podobnych programików ułatwiających kompilacje jak ten co pokazałeś na screenie, jednak po wielu próbach i błędach przełamałem się i postanowiłem się zagłębić bardziej w kompilowanie bez "ułatwiaczy" które prawie nigdy nie dawały porządanego efektu... proponuje Ci zrobic tak samo, mianowicie poczytać sobie tego typu artykuły: Valve Developer Community - QC i nauczyć się skrypcic własne QC'ki i kompilować je bezpośrednio przez studiomdl.exe. Wprawdzie już dawno nie kompilowałem nic pod "GoldSrc", teraz jedynie kompiluje pod "Source" a konkretnie pod Left 4 Dead, ale myśle że jednak to co tu napisałem, będzie w jakis sposób pomocne gdyż o ile dobrze pamientam kompilowanie pod GoldSrc nie różni się dużo od kompilowania pod Source :) 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się