Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich forumowiczów;)

od kilku dni bawie się w edycje modeli do cs'a 1.6.

zaczalem przerabiac model w 3ds maxie (akurat w tym jest tylko glowa powiekszona)

najpierw zdekompilowalem model z gry z formatu *.mdl do plików *.sdm i *.qc

odpowiedni plik smd zaimportoalem do 3ds'a, zmieniam kszatłt bryły(przesuwam kilka vertxow) ekportuje do pliku smd tak jak we wszystkich tutorialach jakich widzialem.

wszystko bylo okay, az do momentu kompilacji modelu.

uzywam gui studioMDL, no i wyskakuje mi takowy blad:

 

 

 

error.jpg

 

no i tu kropka, czemu tak sie dzieje ?

ktos juz mial taki problem ?

bede bardzo wdzieczny za odpowiedzi ;)

pozdrawiam ;)

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak zaczynałem zabawe z kompilowaniem modeli pod CS 1.6 miewałem podobne problemy. Używałem podobnych programików ułatwiających kompilacje jak ten co pokazałeś na screenie, jednak po wielu próbach i błędach przełamałem się i postanowiłem się zagłębić bardziej w kompilowanie bez "ułatwiaczy" które prawie nigdy nie dawały porządanego efektu... proponuje Ci zrobic tak samo, mianowicie poczytać sobie tego typu artykuły: Valve Developer Community - QC i nauczyć się skrypcic własne QC'ki i kompilować je bezpośrednio przez studiomdl.exe. Wprawdzie już dawno nie kompilowałem nic pod "GoldSrc", teraz jedynie kompiluje pod "Source" a konkretnie pod Left 4 Dead, ale myśle że jednak to co tu napisałem, będzie w jakis sposób pomocne gdyż o ile dobrze pamientam kompilowanie pod GoldSrc nie różni się dużo od kompilowania pod Source :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.