Jump to content

Recommended Posts

Witam wszystkich forumowiczów;)

od kilku dni bawie się w edycje modeli do cs'a 1.6.

zaczalem przerabiac model w 3ds maxie (akurat w tym jest tylko glowa powiekszona)

najpierw zdekompilowalem model z gry z formatu *.mdl do plików *.sdm i *.qc

odpowiedni plik smd zaimportoalem do 3ds'a, zmieniam kszatłt bryły(przesuwam kilka vertxow) ekportuje do pliku smd tak jak we wszystkich tutorialach jakich widzialem.

wszystko bylo okay, az do momentu kompilacji modelu.

uzywam gui studioMDL, no i wyskakuje mi takowy blad:

 

 

 

error.jpg

 

no i tu kropka, czemu tak sie dzieje ?

ktos juz mial taki problem ?

bede bardzo wdzieczny za odpowiedzi ;)

pozdrawiam ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak zaczynałem zabawe z kompilowaniem modeli pod CS 1.6 miewałem podobne problemy. Używałem podobnych programików ułatwiających kompilacje jak ten co pokazałeś na screenie, jednak po wielu próbach i błędach przełamałem się i postanowiłem się zagłębić bardziej w kompilowanie bez "ułatwiaczy" które prawie nigdy nie dawały porządanego efektu... proponuje Ci zrobic tak samo, mianowicie poczytać sobie tego typu artykuły: Valve Developer Community - QC i nauczyć się skrypcic własne QC'ki i kompilować je bezpośrednio przez studiomdl.exe. Wprawdzie już dawno nie kompilowałem nic pod "GoldSrc", teraz jedynie kompiluje pod "Source" a konkretnie pod Left 4 Dead, ale myśle że jednak to co tu napisałem, będzie w jakis sposób pomocne gdyż o ile dobrze pamientam kompilowanie pod GoldSrc nie różni się dużo od kompilowania pod Source :)

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy