Gość Jog Napisano 22 Listopad 2011 Napisano 22 Listopad 2011 (edytowane) Wyobraź sobie, że trafiasz do świata 20 lat po burzliwych i krwawych wydarzeniach, które przetoczyły się przez cały kontynent falą wojen, krucjat i niewyjaśnionych zabójstw. Jesteś osią w centrum konfliktu pomiędzy potomkami pierwszych stworzycieli świata. Możesz opowiedzieć się po jednej ze stron, dołączyć do gildii, rodu i zakonu, by w ich imieniu odzyskać świętą ziemię, do której roszczą sobie prawa inne rody. Możesz wraz ze swymi przyjaciółmi podążyć śladem zaginionych artefaktów, o których potędze krążą różne legendy. Możesz zgłębić tajemnicę niepokojących zdarzeń, poznać całą historię i zdobyć ukrytą w niej mądrość i chwałę. Wiedz jednak, że każdy Twój ruch śledzony jest przez nieprzyjaciół, którzy czekają na chwilę Twojej słabości i w dogodnej dla nich chwili odbiorą Ci to, co dla Ciebie jest najcenniejsze. Czy odważysz się podjąć takie wyzwanie? darmowe MMORPG, świat średniowieczny, w którym magia jest elitarna i tajemnicza, a jej charakter jest oparty na autentycznych wierzeniach tego okresu, walka wręcz, dystansowa oraz z wierzchowca toczona za pomocą wirtualnych replik autentycznej broni w systemie non-target, swobodny rozwój postaci (całkowity brak klas czy profesji), dojrzała fabuła oparta na konfliktach wartości, nie cofająca się przed eksplorowaniem poważnych wątków, rozbudowane, nieliniowe zadania, w których decyzje gracza wpływają na fabułę gry i nastawienie postaci niezależnych, możliwość zrealizowania postacią niektórych czynności poprzez automatyczne użycie umiejętności lub samodzielne przejście mini-gry przez gracza (co daje dodatkowe korzyści), kilkanaście systemów rzemiosł różnego typu, pozwalających graczom wytwarzać przedmioty, używane w wewnętrznej ekonomii gry, silnik Unity 3D odpowiadający za renderowanie grafiki pozwalający opcjonalnie wybrać shader 2.0 umożliwiając grę na starszych komputerach. http://www.youtube.com/watch?v=bG58_JFjVlg&feature=channel&list=UL http://www.youtube.com/watch?v=b5f1EixToNA&feature=plcp Etherczycy -Cechy zewnętrzne: Wzrost Etherczyków jest przeciętny. Mieszkańcy ziem Ether mierzą od 160 do 200 cm wzrostu. Niekiedy jednak zdarzają się mieszkańcy o wzroście przekraczającym 2 m. Z uwagi na panujący klimat umiarkowany na zamieszkiwanych przez nich ziemiach, Etherczycy mają bladą cerę. Ich lica okalają jasne włosy, od białych nawet po jasnobrązowe. Mają zielone bądź niebieskie oczy. Etherczycy posiadają delikatny zarost, choć również można spotkać mieszkańca o gęstej ciemnej brodzie lub wąsach. -Ubiór: Etherczycy lubią stroje w odcieniach szarości wykonane z materiałów roślinnych. Niekiedy zakładają również ciemne, ciepłe skóry, zdzierane z zabitych lub hodowanych zwierząt, jako wyznacznik ich statusu społecznego i zamożności. Żołdacy i rycerze przywdziewają natomiast wszelkiego rodzaju zbroje, począwszy od lekkich, skórzanych napierśników poprzez ciężkie, metalowe pancerze. -Charakter: Usposobienie Etherczyków jest tak różne, jak różny jest każdy Etherczyk. Większość z nich jest spokojna i ustatkowana, podporządkowana władzy jaką sprawuję król. Lecz zdarzają się również tacy wśród społeczeństwa, którzy wybierają samotną lub awanturniczą drogę przez życie. -Pismo: Wszystkie ważniejsze dokumenty sporządzane są pisemnie na pergaminach lub w papierowych księgach. Spisywaniem ważnych wydarzeń na dworach królewskich zajmowali się nadworni skrybowie. Jednakże mieszkańcy, którzy posiedli umiejętność czytania i pisania, sami spisywali swoje myśli. -Przykładowe imiona: Barnim, Chociebąd, Dalewin, Gniewomir. Imelda, Hermina, Niestanka, Szczęsna. -Religia: Etherczycy wyznawali religię monoteistyczną w boga Arysa. Jednakże z czasem powstały odłamy tej religii i utworzyły się 3 zakony. -Relacje: Odwiecznym wrogiem Etherczyków są ludy Aska. Z czasem również do strony konfliktu dołączyli Nuncjanie, którzy opowiedzieli się po stornie Asków, natomiast po stronie Etherczyków, Ludy Północy. Askowie -Cechy zewnętrzne: Ludność Aska jest podobna do ludności Etheru ze względu na to, iż ich przodkowie pochodzą z tym samych ziem, które zamieszkiwali niegdyś potomkowie Arysa i Szana. Przeciętny Ask mierzy od 160 do 190 cm wzrostu i posiada drobną budowę ciała. Nigdy nie spotka się Aska otyłego, gdyż w ich kulturze obżarstwo jest uważane za brak poszanowanie darów natury. Charakteryzują się ciemną karnacją. Rdzenni Askowie posiadają czarne lub ciemnobrązowe oczy. Włosy natomiast, zawsze utrzymane w ładzie, mają ciemne, a często nawet i kruczoczarne. Zarost zawsze jest zadbany i krótko przystrzyżony. Nigdy nie spotka się Aska o innych cechach wyglądu, dlatego też są oni bardzo łatwo rozpoznawalni na tle innych narodowości. -Charakter: Askowie posiadają nieposkromiony temperament, porównywany dość często z ognistym temperamentem legendarnego boga Szana. Ale mimo to, potrafią się podporządkować władzy dyktatorskiej panującej w państwie. Mieszkańcy południa mają bardzo twardy charakter, ukształtowany dzięki ciężkim, niesprzyjającym warunkom życia. Uważają także, że swój temperament odziedziczyli po bogu Szanie. -Pismo: Na początku dokumenty oraz kroniki ludów Aska spisywane były na pergaminach, papierze oraz glinianych tabliczkach przez skrybów. Z biegiem lat i upowszechnieniem się piśmiennictwa wśród najzamożniejszych mieszkańców, można było znaleźć różnego typu pamiętniki, zapiski, maksymy. -Przykładowe imiona: Baltazar, Daniel, Eliasz, Samson. Aisha, Jasira, Nadża, Nudhar, -Religia: Askowie wyznają religię monoteistyczną w boga Szana. Jedynie ludy wędrowne, tak zwani nomadzi wyznają religię politeistyczną. Z czasem również, na terenach zamieszkiwanych przez tę ludność powstały odłamy religii monoteistycznej, wyznawcy skupili się wśród 3 kultów: życia, śmierci oraz Aska. -Relacje: Według wierzeń i podań przekazywanych ustnie, a w późniejszych czasach skrupulatnie odnotowywanych, Askowie utrzymują przyjacielskie stosunki z Nuncjanami, których łączą nie tylko więzy krwi, ale i także stosunki dyplomatyczne, polityczne, jak również gospodarcze. Ludność obu narodów nie odmawia sobie wzajemnej pomocy w obliczu zagrożenia. Natomiast za swych odwiecznych wrogów uważają Etherczyków, którzy zamieszkują północną część kontynentu. Askowie obarczają Etherczyków winą za to, iż musieli opuścić legendarne miasto Goth. Także Ludy Północy traktowane są przez Asków jako wrogie, ze względu na ich aktywną pomoc jakiej udzielają mieszkańcom ziem Eteru. [/hide] -Nuncjanie- -Cechy zewnętrzne: Według podań Nuncjanie to ludność spokrewniona z Askami i Etherczykami. Przeciętny wzrost Nuncjan wynosi od 160 do 190 cm. Kolor skóry jest zbliżony do karnacji mieszkańców północnej części kontynentu. Choć niekiedy można także spotkać Nuncjana przypominającego kolorytem skóry mieszkańca ziem południowych. Dlatego też wśród tej ludności można się spotkać z dowolnym kolorem włosów, począwszy od jasnych blond, poprzez rude, brązowe oraz kruczoczarne. Widoczne różnice w cechach zewnętrznych tego ludu zatarły się na przestrzeni wieków. O odmienności świadczą jedynie cechy wewnętrzne, ubiór oraz inna religia, która zakłada obecność i równowagę dwóch bogów - Arysa i Szana. -Ubiór: Strój codzienny Nuncjan jest niemal identyczny, bądź bardzo zbliżony do ubioru jaki upodobali sobie Askowie na gorących pustynnych terenach. Lekkie, przewiewne szaty wykonane są w taki sposób, aby chroniły przed promieniami słonecznymi, ale i również były wygodne i nie krępowały ruchów w boju. -Charakter: Nuncjanie to bardzo dokładny, skrupulatny, cierpliwy i inteligentny naród, który większość czasu przeznacza na naukę i doskonalenie wiedzy oraz poszerzanie umiejętności już posiadanych. Nuncjanie słyną ze swego zamiłowania do koni, dzięki któremu wyhodowali rasę silną, wytrzymałą i odporną na warunki pustynne. Nuncjanie nie podejmują pochopnych wniosków, nie są ludem gwałtownym, który bezmyślnie skazuje swe wojska na klęskę. Z rozwagą i precyzją planują każde wydarzenie i wyprawy wojenne. Choć ich armia nie jest militarną potęgą, starają się bronić swych ziem, bądź pomagać w potrzebie zaprzyjaźnionym narodom. -Pismo: Ze względu na swą kulturę i historię, wszelkie dokumenty dotyczące życia codziennego i ważnych wydarzeń w życiu Nuncjan, sporządzane są na glinianych tabliczkach. Coraz częściej spotykane są również osobiste zapiski i pamiętniki mieszkańców pustynnych terenów, którzy z doskonałą precyzją opisują przebieg swego życia i wydarzeń politycznych, kulturowych oraz społeczno – gospodarczych. -Przykładowe imiona: Ardalion, Bonitus, Dacjan, Litoriusz. Afra, Liceria, Pryska, Sylwana. -Religia: Trudno jednoznacznie sklasyfikować religię jaką wyznają Nuncjanie. Najtrafniej jednak, określić można ich wiarę jako kultywowanie przekazów pradawnej Religii Stwórców, nie mniej jednak lud ten odszedł od harmonijnych przekazów i wartości tej religii, co nieodłącznie było związane z napływem kultury i wiary Asków. Nuncjanie wierzyli zarówno w boga Arysa, jak i Szana. Jednakże po wielu wydarzeniach i nieszczęściach, które w ich ocenie były spowodowane przez Arysa, odrzucili jego dogmaty i skierowali się ku Wyznaniu Szana. Po zdarzeniach, które doprowadziły do tego, iż lud ten musiał w popłochu opuścić starożytne miasto Goth, winą obarczyli boga Arysa i lud Etherczków. Od tego momentu jedynym bogiem, któremu była oddawana cześć i budowane liczne monumenty, pomniki i świątynie był bóg Szan. -Relacje: Nuncjanie żyją w przyjaznych stosunkach z Askami, z którymi zaprzyjaźnili się po trudnych wydarzeniach w mieście Goth. Na przestrzeni wieków doszło między nimi do wielu przyjaznych relacji, a także do zawiązania szerokiej współpracy politycznej, ekonomicznej i gospodarczej. Ponadto, nie odmawiają pomocy w chwilach przełomowych dla Asków, jak również stają ramię w ramię w boju przeciwko Eterczykom i Ludom Północy.[/hide] -Ludy Północy- -Cechy zewnętrzne: Przeciętny mieszkaniec lodowych wysp mierzy od 170 do 210 cm. Każdy posiada bardzo jasną cerę, niebieskie oczy oraz niesamowitą muskulaturę. Większość męskiej części społeczeństwa posiada długie siwe lub poszarzałe brody, które niekiedy zdobione są paciorkami i plecionymi warkoczami. Ich wygląd zewnętrzny wynika z przystosowania do trudnych warunków klimatycznych panujących na lodowych terenach północnych. -Ubiór: Mieszkańcy północnych krain lubują się w futrach dzikich zwierząt, które są jedynym dostępnym materiałem, z których tworzą ciepłe ubrania. Dzięki temu odzieniu bez trudu mogą przetrwać tak niesprzyjająco zimne warunki. Charakter: Wojownicy północy znani są nie tylko z fachu produkowania odzieży ze skór, ale przede wszystkim ze swej waleczności i męstwa. Każdy wojownik dzięki swej sile nabył umiejętność posługiwania się ciężkimi broniami, których zwykły śmiertelnik nie byłby wstanie unieść. Ludność ta doskonale opanowała umiejętności rybołówstwa, łowiectwa i garbarstwa. To właśnie te produkty, wytwarzane przez wykwalifikowanych garbarzy, rozsławiły naród północy na cały Kontynent Ether/Aska. -Pismo: Ludy Północy preferują podania ustne. Przekazywane przez najstarszą ludność podczas uroczystości przy ognisku. Jednakże w późniejszych czasach, w ważnych sprawach, które wymagały dokładności, precyzji, mieszkańcy lodowych wysp zaczęli używać pisma runicznego, a nawet dokumentów spisywanych na skórach zwierząt. -Przykładowe imiona: Armin, Briok, Gwenol, Ingwar. Aldegunda, Filiberta, Hedwa, Roselina, -Religia: Ludy Północy są politeistyczne. Swe modły zanoszą trzem, najważniejszym dla nich, bogom: Orathowi, Dyonie, Efrayowi. Z czasem, gdy ich łodzie przybiły do ziem Etherczyków, zaczęli się interesować kulturą i wierzeniami mieszkańców Kontynentu Ether. Doszli do wniosku, iż wiara Etherczyków nie stanowi zagrożenia dla ich trzech bóstw, a nawet pod pewnymi względami jest bardzo podobna. Od tego czasu Ludy Północy zaczęły przyswajać nauki religijne tamtejszych mieszkańców, jednak nigdy nie porzucając swej wiary. -Relacje: Po przybyciu na ziemie Eterczyków stali się ich sprzymierzeńcami na polu politycznym, kulturalnym jak również społeczno – gospodarczym. Lecz nigdy nie stanęli razem w boju przeciwko swym najeźdźcom. Za swych wrogów uważali lud Aska i zaprzyjaźnionych z nimi Nuncjan, co wynikało z podań kulturowych i wydarzeń na ziemiach Etherczków przed przybyciem ich na te ziemie. Ich celem stało się uratowanie ziemi Ether przed najazdami nieprzyjaciół z dalekich, pustynnych terenów.[/hide] Zainteresowany? Zainteresowana? Masz dość podobnych do siebie gier mmorpg? Czas na zmiany, niech nastanie epoka żelaza. Weź znajomych i wpadnij wspomagać projekt Gloria Victis. ---Strona Główna--- ---Od Kuźni czyli DevBlog--- ---Forum--- ---IndieDB--- Zespół Black Eye składa się z ponad dwudziestu doświadczonych osób – programistów, projektantów, artystów grafików, a także specjalistów od dźwięku i produkcji. Już od 2008 roku celem studia Black Eye jest tworzenie i udostępnianie za darmo wysokiej jakości gier o pomysłowej fabule, dorównujących pod względem oprawy innym tytułom obecnym na rynku. W tym celu nieustannie podnoszą swoje kwalifikacje, poznają najnowocześniejsze technologie i realizują ambitne projekty. Do Zobaczenia Na Forum, Bywajcie. Edytowane 17 Wrzesień 2012 przez Jog
plutko Napisano 31 Styczeń 2012 Napisano 31 Styczeń 2012 http://polygamia.pl/blogi/majesty/2012/01/ether_fields_anulowane__wywiad_z_kamilem_nowakowskim_wspolautorem_projektu?bo=1 Projekt anulowany?
rice Napisano 31 Styczeń 2012 Napisano 31 Styczeń 2012 (edytowane) edit, ale wtopa. Ja tu sie wypowiadam o grze a tu anulowali ; Edytowane 31 Styczeń 2012 przez rice
iniside Napisano 31 Styczeń 2012 Napisano 31 Styczeń 2012 Czy anulowany to nie wiadomo. Na warsztacie jest 7-o stronicowa drama, jak ktoś jest zainteresowany.
rice Napisano 31 Styczeń 2012 Napisano 31 Styczeń 2012 no przeglądam właśnie, szkoda troche bo projekt imponujący. Jakoś wczesniej go nie znałem. Może bym coś dla nich podłubał ;P
TomaszK Napisano 9 Luty 2012 Napisano 9 Luty 2012 Witam Projekt nie jest anulowany, lecz kontynuowany pod inną nazwą "Gloria Victis". Zmiana nazwy nastąpiła po odejściu od zespołu głównego programisty oraz jego roszczeniu praw do nazwy projektu (koncept gry i tak się zmienił dawno temu, tak więc sama gra nie ma nic wspólnego z poprzednią nazwą). 95% zespołu kontynuuje projekt, tak więc wpis o "anulowaniu projektu" ma się nijak do rzeczywistości. Pozdrawiam
plutko Napisano 9 Luty 2012 Napisano 9 Luty 2012 Wpis o anulowaniu byl pytaniem, dzieki za wyjasnienie jak to wyglada ze strony reszty zespolu. Pokazecie cos wiecej w najblizszym czasie?
TomaszK Napisano 11 Luty 2012 Napisano 11 Luty 2012 Cześć Niebawem zamieścimy więcej informacji odnośnie odświeżonego projektu. Więcej informacji będzie zawartych pod adresem http://www.gloriavictisgame.pl/ Przypominam także, że ciągle przyjmujemy nowe osoby chętne do pomocy.
Gość Jog Napisano 14 Czerwiec 2012 Napisano 14 Czerwiec 2012 (edytowane) Cześć, Za około miesiąc ukaże się pierwsza wersja gry z walką, serwerem itd. Poszukujemy osoby do pomocy przy animacjach i rigowaniu, szczerze mówiąc nawet bardziej to drugie, bo mamy mase modeli które czekają na przerigowanie. Projekt jest bezbudżetowy, ale podpisujemy między sobą umowy mówiące o zysku dla osób które pomagały przy projekcie podczas komercjalizacji projektu, oczywiście zbieramy też przepracowane godziny i spisujemy wykonaną robotę, żeby wszystko było "na papierze". Jeżeli kogoś interesuje robota zdalna, która w przypadku człowieka od Rigowania może zajmować nawet godzinkę, dwie dziennie w zamian za fajną pozycję w CV i pieniądze w przypadku sukcesu gry to zapraszam do wysłania aplikacji na mail [email protected] Edytowane 16 Czerwiec 2012 przez Jog
Wichur Napisano 23 Lipiec 2012 Napisano 23 Lipiec 2012 Jestem pod wrażeniem projektu, wczęśniej o nim nie słyszałem. Bardzo fajnie to wygląda... Powodzenia w dalszych pracach
Gość Jog Napisano 10 Sierpień 2012 Napisano 10 Sierpień 2012 Sporo nowych screenów na: http://www.indiedb.com/games/gloria-victis Aktualnie mocno poszukujemy grafików 3D, oczywiście osoby z innych działów również zapraszamy do kontaktu na: [email protected]
legomir Napisano 10 Sierpień 2012 Napisano 10 Sierpień 2012 ale to zbroja to się świeci jak psu na jajcach ;) powinna być bardziej matowa, a zwłaszcza jak była używana. Czasem widziałem takie swiecące sie hełmy ale po 2/3 rekonstrukcjach wyglądało to zupełnie inaczej
Gość Jog Napisano 10 Sierpień 2012 Napisano 10 Sierpień 2012 Może była używana, a może nie była używana. Kto wie ;)
badassky Napisano 10 Sierpień 2012 Napisano 10 Sierpień 2012 Widzę spory postęp jeśli chodzi o animację postaci, gratuluję! Ciężko mi wierzyć w powodzenie projektu, ale mam nadzieję, że odniesiecie sukces.
Gość Jog Napisano 2 Wrzesień 2012 Napisano 2 Wrzesień 2012 (edytowane) Chcielibyśmy zaprezentować Wam kilka zmian, jakie nastąpiły w ciągu ostatniego miesiąca. Być może są to ostatnie wzmianki przed zbliżającymi się pierwszymi testami prealpha. Na stronie „http://gloriavictisgame.com/alpha/index_pl.php” ruszył konkurs, w którym macie szansę na wygranie kluczy do wersji alpha gry. Dodatkowo na stronie „http://gloriavictisgame.com/media_pl.php” została utworzona zakładka, w której zawsze będziecie mogli znaleźć najnowsze screenshoty, tapety, arty oraz filmy z gry. W samej zaś grze zostały zmienione następujące rzeczy. - Zostało dodane poruszanie się materiałów i włosów podczas ruchu postaci. - Do gry zostały dodane dwa nowe stworzenia: trup i trupojad. - Zostały poprawione niektóre shadery, dzięki którym świat wygląda jeszcze piękniej niż przedtem. - Zostały wymienione lub dodane nowe elementy roślinności, takie jak trawa. Niestety nie jest jeszcze widoczna na wszystkich najnowszych screenach. - Zakończono pracę nad GUI (graphical user interface). - Wprowadzono nową scenę menu głównego. Warto wymienić także ulepszony system pozwalający na dodawanie dźwięków oraz efektów wizualnych dla konkretnych klatek animacji. Aktualnie do rozpoczęcia testów w wersji prealpha pozostało nam tylko testowanie i rozbudowa: - systemu serwerowego, - edytora bazy danych, - okna tworzenia postaci, Przykładowe screeny z galerii Edytowane 2 Wrzesień 2012 przez Jog
PIraT Napisano 3 Wrzesień 2012 Napisano 3 Wrzesień 2012 Naprawdę fajne dynie :D Powodzenia, czekam na kolejna porcje screenów/filmy z gry ;]
Gość Jog Napisano 17 Wrzesień 2012 Napisano 17 Wrzesień 2012 No to proszę ;) [video=youtube;_-A7LkWFjN4]
Gość Jog Napisano 20 Październik 2012 Napisano 20 Październik 2012 Przygotowaliśmy dla Was kilka nowych informacji o rozwoju naszego projektu. W ostatnim czasie nasze działania nabrały rozmachu, gdyż przygotowujemy się aktualnie do zaprezentowania gry Gloria Victis na projekcie Kickstarter, ale o tym już wkrótce. Mamy nadzieję, że wesprzecie nasze działania. Do tego czasu udało nam się: - gruntownie przebudować główne skrypty gry, dzięki którym blisko dziesięciokrotnie spadło obciążenie procesora, dzięki temu wzrosła również wydajność gry, - dodać tryb sprintu oraz skradania się, - odświeżyć wszystkie animacje poruszania się postaci, - odświeżyć animacje Ożywieńców, - dodać efekt lekkiej smugi przy wyprowadzaniu ciosów podczas walki, - rozpocząć prace nad kolejnym regionem dla narodu Etherczyków, - dodać dzika wraz z animacjami, - dodać efekty narzucone na kamerę (oddalanie, przybliżanie, wstrząsy) podczas akcji gracza, które nadają realizmu ruchom postaci, - stworzyć pierwszą grupę ikon (około 100 sztuk rynsztunku oraz pożywienia), - udostępnić na naszym kanale Youtube pierwszą z wielu paczek utworów muzycznych z gry. Zapraszamy jeszcze raz do osłuchania naszego soundtracku pt. „Edynbergen” uwieńczającego naszą płytę z gry na stronie: http://www.youtube.com/watch?v=JkRnCQYYy...ature=plcp Na kilka zdjęć zapraszamy do naszej galerii: http://gloriavictisgame.com/media_pl.php
Gość Jog Napisano 30 Styczeń 2013 Napisano 30 Styczeń 2013 Garść nowych screenów: Więcej info na: http://forum.gloriavictisgame.com/showthread.php?tid=1222&pid=19882
Gość Jog Napisano 10 Marzec 2013 Napisano 10 Marzec 2013 Witajcie, drodzy czytelnicy! Jak już wielokrotnie informowaliśmy, pierwsze testy dla wybranego grona osób zbliżają się wielkimi krokami. Przetrzebiliśmy szeregi potężnych demonów kodu, które ze skrajną determinacją porównywalną z fanatyzmem, krzyżowały nam wszelkie plany. Pozbywszy się ich, zajęliśmy się łączeniem w jedną całość systemów, które do tej chwili zostały przygotowane. Obecnie tworzony jest system opcji, który pozwoli Wam dostosować grę do posiadanych zasobów sprzętowych i komfortową rozgrywkę. Przedmiotem naszych starań są również rozwiązania związane już bezpośrednio z rozgrywką, z którą będziecie mieli do czynienia już niedługo. Zdajemy sobie sprawę, że wiele osób niecierpliwie oczekuje możliwości bliższego zapoznania się grą i wierzcie nam, że chętnie podalibyśmy Wam dokładny dzień i godzinę, lecz niedobitki demonów kodu nadal kryją się gdzieś poza polem widzenia i w każdej chwili mogą napsuć nam krwi. Śledźcie nas uważnie, gdyż dostępna dla Was wersja pre-alpha jest jedynie kwestią kilku tygodni! Chcielibyśmy przedstawić najważniejsze pozycje z długiej listy większych i mniejszych postępów : Walka i kontroler postaci : Stworzenie dynamicznego kontrolera postaci, który sprawia, że użycie bloku w różnym momencie może skutkować innym położeniem tarczy za każdym razem. Doszlifowanie animacji chodzenia, biegania, sprintu, skradania i samej walki. Dopracowanie systemu walki non-target, opierającej się na manualnym trafieniu bronią w cel. Ukończenie zestawu animacji dla broni dystansowej (łuku). Dodanie systemu śmierci i respawnu postaci. Doszlifowanie systemu śledzenia przez serwer pozycji gracza - nie uświadczymy już teleportacji. Całkowita przebudowa szkieletu postaci pod system Mecanim oraz dostosowanie całego ekwipunku do nowego kośćca postaci. Środowisko gry : Wykonanie atrakcyjnych obszarów na potrzeby pre-alphy, które będą wymagały od gracza zręczności i dostarczą wiele rozrywki. By się przez nie przeprawić, konieczne będzie użycie wszystkich funkcji kontrolera, takich jak : pływanie, skakanie, sprint, skradanie, itp. Ożywienie postaci niezależnych - mają teraz własne zajęcia, mówią, może nawet czują? Wykonaliśmy im zestawy animacji dla czynności życiowych. Posiadają również dialogi i można z nimi pogawędzić. Ukończenie pierwszej mini gry. Co to za gra? Powiedzmy, że była ona domeną szlachetnie urodzonych, w której raz bijesz konia, a raz posuwasz królową. Bazy danych : Spięcie systemu bazodanowego z grą. Wyliczanie statystyk postaci na podstawie wybranych przez gracza atrybutów. Wprowadzenie systemu walki, który odwołuje się już bezpośrednio do baz danych. Zaczątki systemu sklepowego na potrzeby pre-alphy. Interfejs : Podpięcie wyboru opcji graficznych oraz dźwiękowych. Zaimplementowanie w pełni funkcjonalnego czatu, obsługującego również komunikaty z walki. Wykonanie przejrzystego GUI ekwipunku. Grafika i poprawy jakości gry : Poprawienie wydajności silnika. Wykonanie wnętrz budynków oraz przygotowywanie podziemi na potrzeby pre-alphy. Sterowanie oświetleniem w zależności od pory dnia, poprawki w atmosferze i pogodzie. Zmodyfikowanie shaderów włosów - są teraz połyskujące i delikatne, bo jesteś tego warta. Dodanie efektów HDR i SSAO znanych z gier z najwyższej półki. Poprawienie jakości modelu postaci, dodanie efektów graficznych na powierzchni skóry. Poprawienie jakości ekwipunku - posiada więcej detali i efektów graficznych. Nasz zespół stale się powiększa, zwiększa się liczba specjalistów, która pozwala nam obecnie prowadzić prace nad kilkoma systemami równolegle. Przypominamy także o przebieranym konkursie, w którym możecie wygrać klucze do pre-alphy! W marcu będzie możliwość spotkać nas na dwóch imprezach : 1. Game Developers Conference - Nasza przedstawicielka - Brittany DuCrest będzie do waszej dyspozycji podczas GDC, która odbędzie się w San Francisco w dniach 27-29 marca. 2. Pyrkon - Festiwal fantastyki odbywający się w Poznaniu w dniach 22-24 marca. Nasz zespół będzie posiadał stoisko, na którym każdy będzie miał możliwość zagrania w wersję pre-alpha Gloria Victis. Serdecznie zapraszamy Was do wzięcia udziału powyższych imprezach i spotkania się z nami!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się